Zygä lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Zygä lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

...vai miten sen siellä isolla kirkolla sanottekaan. Yksivuotias heräs taas kannaltani turhan aikaisin ja pitkälle pyörälenkille lähteminen ei kiinnosta. Mutta koska olen niin päättänyt, niin en sitä voi perua, koska se taas hamittaisi monta päivää. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zygä lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.09.2017 8:48 ...vai miten sen siellä isolla kirkolla sanottekaan. Yksivuotias heräs taas kannaltani turhan aikaisin ja pitkälle pyörälenkille lähteminen ei kiinnosta. Mutta koska olen niin päättänyt, niin en sitä voi perua, koska se taas hamittaisi monta päivää. Huomenta.
Joo, mulla on ihan sama kuin Yllillä. EI, en oo saanut babya. Nimittäin tuo pyöräasia. Koska lämmin niin olin päättänyt. Täyttä innostusta pyörään ei jostain syystä ole vaihtoehtoisten asioiden vuoksi mutta pyöräilemään lähden.
Ihana syys!

SYYS
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Zygä lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eilinen oli oikein mukava päivä tapahtumien osalta aivan tässä kotikulmilla. Classic kävi ottamassa Oilersilta pataan Tapiolassa ja Atomirotta sekotti Kamelit Olarissa. Tänään oli snadisti hapeton olo kun vedin pojille treenit. Onneksi ne alkaa olla jo niin paljon itseohjautuvia, että valkun ei tartte joka hetki olla skarppina.

Tänään Mokoma @ Virgin Oil. Huomenna on taas hapeton olo.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin