Ketskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ketskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin kun ei oo saatu aikaisiksi? :kele:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saatana menee hermo näihin aateekoojuttuihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perusarkea, vaimo töissä kuuteen, yksi perillisen kaveri meillä ja itse mietin, ompa jälleen sekainen kämppä. En kyllä millään, kuin hetkittäin, viitsi siivota nuorimman perillisen leluvanaa. Illalla meen salille polkemaan tunniksi ja tykö vähän rinta/mahareeniä. Yksille syndeille pitää vanhin perillinen ehostaa, pakata lahja yms. Siinäpä ne. Vielä mainitsen, että Prismasta ostamani, valmiiksi kaikki ainekset pakattuna valmistamani savulohipasta oli kutkuttavan hyvää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25606
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ketskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onko yhtään tullut fiilis, että haluaisit töihin lepäämään?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.09.2017 13:00 ^Onko yhtään tullut fiilis, että haluaisit töihin lepäämään?
Ei oikein vielä. Toki muutama hetki, kun aamulla on väsyttänyt, niin on ajatellut, että kyllähän sitä töissä aamukiireessä herää automaattisesti ja saa pirteän moodin kaupan päälle. Kotona tuo itsensä pirteäksi tekeminen on paljon työläämpää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 27.09.2017 12:56 Perusarkea, vaimo töissä kuuteen, yksi perillisen kaveri meillä ja itse mietin, ompa jälleen sekainen kämppä. En kyllä millään, kuin hetkittäin, viitsi siivota nuorimman perillisen leluvanaa. Illalla meen salille polkemaan tunniksi ja tykö vähän rinta/mahareeniä. Yksille syndeille pitää vanhin perillinen ehostaa, pakata lahja yms. Siinäpä ne. Vielä mainitsen, että Prismasta ostamani, valmiiksi kaikki ainekset pakattuna valmistamani savulohipasta oli kutkuttavan hyvää.

Jos ei sellaista keksisi, että kuten neppareilla laitetaan hanskat kiinni potkupukuun, voisi kehittää samanlaisen nepparisysteemin leluihin?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin