Ma ma Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ma ma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »



Olen voittaja Porissa menee huonommin!

Sain tämän päivän hampilääkäriajan toukokuun 25. päivä, nyt sain puhdistusajan 12.1 reilu kolme kuukautta! Olen voittaja olen helsinkiläinen..

Toisaalta turvapaikanhakijoilla on varmaan hampaat kunnossa, henkilökunta myllypurossa oli puoleksi venäläistä, hammaslääkäri oli ja varmaan hoitajakin jo armenialainen, muu asiakaskunta, venäläisiä, turkkiilaiisia ja yksi somalikin oli joukossa paitsi ei uskaltanut tulla odotushuoneeseen vaan jäi käytävälle odottamaan.. ;-)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ma ma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Latauspömpeli, jossa muutama viikko olen ladannut ilmaiseksi, on nyt maksullinen :(
On se niin väärin, miksi muut eivät voi maksaa mun sähköjä!11
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ma ma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2017 13:16 Latauspömpeli, jossa muutama viikko olen ladannut ilmaiseksi, on nyt maksullinen :(
On se niin väärin, miksi muut eivät voi maksaa mun sähköjä!11
Karma yllätti, sähköautoilailu ei ole ilmaista!

100km = saunailta
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ma ma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saako rumaa sanoa rumaksi ja kaunista kauniiksi?
Ruma ei siitä kaunistu eikä kaunis rumistu?
:paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ma ma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti: 02.10.2017 15:17 Saako rumaa sanoa rumaksi ja kaunista kauniiksi?
Ruma ei siitä kaunistu eikä kaunis rumistu?
:paavi:
Ei saa. On epäkohteliasta sanoa ihmistä rumaksi. Ja kauniiksi ei saa sanoa, koska se oikeasti on seksuaalinen sanonta ja sitä ei suvaita.

Ei saa sanoa että sinulla on kauniit hiukset, kauniit silmät, kauniit jalat, kauniit rinnat, kauniit korvat, kauniit varpaat, kaunis pylly, kauniit hampaat. Kaikki nämä lisäävät seksuaalista vetovoimaa. Mies kehuu naista kauniiksi kun haluaa pakosta sanoa asian neutraalilla tavalla. Tarkoituksessa ei ole mitään neutraalia. Mies tarkoittaa, että olet himoittava ja haluaisin nauttia sinusta.

Mutta jostain syystä tämä kaunis- sana hyväksytään. Ei haluta edes miettiä mitä sillä tarkoitetaan.
Ainakaan minä en ole vielä tavannut naista, joka on mielestäni kaunis ja en haluaisi häntä!

Nykyaikana kun ollaan tarkkoja, pitäisi oikeasti olla lähinnä vaiti!

ILMOITUSASIANA MAINITTAKOON, ETTÄ STADINARSKA ON TÄSSÄ KUUSSA (täydennä!)

L _ _ A A _ _ _ A
Vastaa Viestiin