Tiistai - aatonaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olenko ainoa, joka on jo täpinöissään änärin alkamisesta? Jatkaako Laine siitä mihin jäi ja nouseeko Aho jo tähtikategoriaan? Armialta odotan läpimurtoa 40-50 pinnan kerhoon. Taisteleeko Rasse kauden päätteeksi parhaan puolustajan pystistä? 235 huudettu!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mua ei kinosta NHL muuten kuin Pleikalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kyllä mä kauden alkua jo odottelen, mutta seuraaminen jää tulosten tasolle ja sielläkin lähinnä kiinnostaa Laineen otteet. Ei mulla ole aikaa runkosarjapelien seuraamiseen eikä halua maksullisten kanavien hankkimiseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jep, ei kiinnosta kuin exTapparoiden otteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaahas. Ennen lapsosena innostuin noista, mutta mutta.
Sitten kyllästymispiste on tullut siihen, että Suomen oma sarja kuihtuu. Tietysti nämä Suomessa junioriopit saaneet lähtee hakemaan rahoja mistä saa, se on ihan selvä. Niin minäkin menisin. MUTTA miksi ihmeessä näitä menijöitä pitää vielä fanittaa ja ihastella kun ovat muualla eikä meidän liigajäillä. Liigaporukat ovat surkean tasavertaista keskitason kulkijaa Suomessa. Ovat kuin robotteja, jotka pelaa viran puolesta. Sitten ihmetellään katsojien vähyyttä. Minulla oli aikaisemmin Hifkin kausikortti, mutta multa mennyt kokonaan innostus. Haluaisin ettei Nhl:ään siirtyviä muistettaisi täällä Suomessa mitenkään tai hehkutettaisi urheiluruuduissa. Saakoon rahansa, minä laittaisin luottotappioiden listalle jos lähtevät. No kun kirjoitan samalla huomaan, että voisin katsoa maksullisilta näiden hienoja otteita. Mutta maksaa 30 euroa siitä että näkee 30 miljoonaa ansaitsevan, tuntuu hiukan "petokselta". Pitäis mennä sekin aika itse liikkumaan.

Kaiken pettymyssävytteisten sanojeni jälkeen aion salaa fanittaa juur Patrik Lainetta. Ja käydä Jokereiden matsissa ihmettelemässä Eeli Tolvas-lasta!!

Että sillee jutskasi aito ja turvaton

LOKAARSKA
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jääkiekosta en enää seuraa kuin satunnaisia arvokisoja satunnaisesti.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 03.10.2017 15:49 Jääkiekosta en enää seuraa kuin satunnaisia arvokisoja satunnaisesti.
Parahin "Niin Kova".

Me olemme siis SAMIKSET!

Tämän päivän vaan piti tulla! Kiva!

LOKAARSKA
So Hard II
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai - aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vähän kyllä kuumottais ottaa maksukanava täksikin kaudeksi haltuun - etenkin kun tapana on olla aamuvirkku. Nykyinen duuni on tosin sellainen, että työt voi aloittaa just heti kun huvittaa. Länsirannikon pelien vahtaaminen vois alkaa haittaamaan nyt päällä olevaa vuorokausirytmiä. Nykyisestä rytmistä kun on etua noissa säbävalkku hommissa - kun on ajoissa himassa, niin ehtii valmistella treenit paremmin. Ehkä mä aloitan änärikauden vahtaamalla kakskolmevitosta.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin