Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täytyy mennä edustamaan itseään, eli syömään ja teatteriin illalla. Mielummin makaisin kotona sohvalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Menihän se, vaikka mielummin olisin maanut kotona sohvalla. Mutta kuten sanottu, menen noihin vain markkinoidakseni itseäni työyhteisöön kuuluvana sosiaalisena jäsenenä, eli yksityisyrittäjänä markkinoin itseäni ostajaorganisaatiolle.

Jännä huomata, että eilen otettuna kolme ravintola-annosta vaikuttaa siihen, että hiukan väsynyt olo. Voi toki olla joku flunssakin tulossa. Mutta veikkaan sitä, että pienikin määrä alkoholia heikentää yönunen laatua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Jos kuitenkin työpäivän päälle edustaminen söi niitä huomisen voimia. Jos kerran vaihtoehto oli voimia kerääva soffattelu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onhan se toki henkisesti raskasta olla monta tuntia kälättävässä naisporukassa. Uskon kuitenkin enemmän etyyliteoriaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2017 8:50 Jännä huomata, että eilen otettuna kolme ravintola-annosta vaikuttaa siihen, että hiukan väsynyt olo. Voi toki olla joku flunssakin tulossa. Mutta veikkaan sitä, että pienikin määrä alkoholia heikentää yönunen laatua.
Oon huomannut että aika vähän tarttee juoda alkoholia että näkyy mittareissa yöllisen leposykkeen nousemisena.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti: 06.10.2017 9:59
James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2017 8:50 Jännä huomata, että eilen otettuna kolme ravintola-annosta vaikuttaa siihen, että hiukan väsynyt olo. Voi toki olla joku flunssakin tulossa. Mutta veikkaan sitä, että pienikin määrä alkoholia heikentää yönunen laatua.
Oon huomannut että aika vähän tarttee juoda alkoholia että näkyy mittareissa yöllisen leposykkeen nousemisena.
Kai systeemissäsi on äkillisen yöllisen kammiovärinän varalta defibrillaattori?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin