Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään mopo talvisäilöön. Eipä tullut montaa kertaa kesän aikana ajettua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Eipä tuota kesääkään montaa päivää ollu. Onneksi kävin ulkomailla, niin sai edes muutaman päivän nauttia 30C lämpötiloista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Munkin pitäis maantievelho pestä. Kuraisena riippii varaston seinässä odottamassa kevättä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään kun tuntuu kaikki menevän päin helvettiä niin täytyy kokeilla hakea hiukan positiivisuutta. Ja aloitetaan melko syvältä eli kepuleista.

Eilisen A-studion perusteella Katri Kulmunilla on melko muhkeat tissit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2017 12:04 Tänään kun tuntuu kaikki menevän päin helvettiä niin täytyy kokeilla hakea hiukan positiivisuutta. Ja aloitetaan melko syvältä eli kepuleista.

Eilisen A-studion perusteella Katri Kulmunilla on melko muhkeat tissit.
Kulmuni on vaan melkoisen vassari mielipiteissään. Mutta se ei toki vähennä tissien arvoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2017 12:59 Kulmuni on vaan melkoisen vassari mielipiteissään.
Eiks se ole Väyrys-Paten entinen lehdistöavustaja ja Suomi-Venäjä-seuran nykyinen johtohahmo, jonka poliittiset ulostulot koskevat lähinnä Helsingin vastustamista ja p-jönsen tukea? Ei tällaista voi poliittiselle kentälle sijoittaa kepun lisäksi kuin korkeintaan kansalaispuolueeseen. Tai ehkä se tosiaan voisi olla lappilainen vasemmistoliittolainen?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 06.10.2017 13:09
James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2017 12:59 Kulmuni on vaan melkoisen vassari mielipiteissään.
Eiks se ole Väyrys-Paten entinen lehdistöavustaja ja Suomi-Venäjä-seuran nykyinen johtohahmo, jonka poliittiset ulostulot koskevat lähinnä Helsingin vastustamista ja p-jönsen tukea? Ei tällaista voi poliittiselle kentälle sijoittaa kepun lisäksi kuin korkeintaan kansalaispuolueeseen. Tai ehkä se tosiaan voisi olla lappilainen vasemmistoliittolainen?
Kulmunin mielipiteiden vasemmistolaisuudeksi lasken hänen pontevan tukensa solidaarisuusveron kiristyksen jatkolle. Toki makuasia, onko tämä vasemmistolaisuutta vai kepulaisuutta, ne kun ovat monesti sama asia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2017 12:59
Bluntly kirjoitti: 06.10.2017 12:04 Tänään kun tuntuu kaikki menevän päin helvettiä niin täytyy kokeilla hakea hiukan positiivisuutta. Ja aloitetaan melko syvältä eli kepuleista.

Eilisen A-studion perusteella Katri Kulmunilla on melko muhkeat tissit.
Kulmuni on vaan melkoisen vassari mielipiteissään. Mutta se ei toki vähennä tissien arvoa.
Hyvä tavaton sentään! Suurkiitos ilmoituksesta. Minä olen pesunkestävä tissimies ja eilinen A-Studio on tallenteella! Onpa mainio asia odotella kauniita tissejä! En olisikaan huomannut tallennetta katsoa. Kannattaako pitää ääntä päällä. Minä luulen että mykistän äänen! Jos tuntuu paremmalta niin?

Mutta ystävät kummalliset ja tavalliset: MITÄ IHMETTÄ on tehtävä kun perustamani kaiketi legendaarinen STADINARSKAN SANOMAT JA VARMAT VASTAUKSET) KETJU TÄYTTÄÄ IHANAT MUHKEAT 10 VUOTTA!!! (vähintään muhkeitten tissien veroiset synttärit!)

Minä en tiiä kuinka juhlistaisin. Please, kertokaa!

L O K A A R S K A
[/
b]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä sentään tuohon aikaan, söin makkaraa, join olutta ja australialaista ja irlantilaista single malt viskiä ja jotakin alkon pilamaa Jallu erikoisuutta.. ilta loppui Rodenbach Vintage 2013 olueeseen.. Tissit on kivoja katsella, mutta koskeminen on toinen juttu..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin