Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!111

Nyt on alkoholiongelma. Koska viime viikonloppu meni aivan raitisteluksi, haluaisin tänään ottaa olutta. Ongelma on, että vaimo ei meinaa ottaa ja yksin en halua juoda. Saa nähdä, saanko houkuteltua vaimonkin ottamaan, vai meneekö taas raitisteluksi. Olisi pitänyt ottaa enempi viinaan menevä vaimo :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Iltapäivällä meen työkaverin kanssa piiitkästä aikaa kiipeilemään ihan kiipeilykeskukseen. Saa varmaan hyvää oppiakin, kun kaveri on kiipeillyt viime vuodet 10h viikossa. Sitä ennen anoppilaan lounaalle. Odotan tässä tiskarin ja pyykkärin ohjelmien loppumista, jotta voin lähteä. Itse join eilen kolme futiskarsintakaljaa. Ihme homma, kun yöllä heräsin oksettavaan oloon. Taisin tankata illalla ruokaakin vähän liikaa. Mistä sitten johtuikaan. Nyt olo on kuitenkin normi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.10.2017 9:27 TPK!111

Nyt on alkoholiongelma. Koska viime viikonloppu meni aivan raitisteluksi, haluaisin tänään ottaa olutta. Ongelma on, että vaimo ei meinaa ottaa ja yksin en halua juoda. Saa nähdä, saanko houkuteltua vaimonkin ottamaan, vai meneekö taas raitisteluksi. Olisi pitänyt ottaa enempi viinaan menevä vaimo :(
Hauskin kirjoitus pitkään aikaan. Hiukan Poikuusmainen. Oletko transGat?

Minulla Lokaarskalla on taas se ajatus, että olisi pitänyt ottaa ylipäänsä vaimo, mutta otan sellaisen ihan piakkoin!

LOKAARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.10.2017 10:11 Iltapäivällä meen työkaverin kanssa piiitkästä aikaa kiipeilemään ihan kiipeilykeskukseen. Saa varmaan hyvää oppiakin, kun kaveri on kiipeillyt viime vuodet 10h viikossa. Sitä ennen anoppilaan lounaalle. Odotan tässä tiskarin ja pyykkärin ohjelmien loppumista, jotta voin lähteä. Itse join eilen kolme futiskarsintakaljaa. Ihme homma, kun yöllä heräsin oksettavaan oloon. Taisin tankata illalla ruokaakin vähän liikaa. Mistä sitten johtuikaan. Nyt olo on kuitenkin normi.
Lukiessa ei voinut olla huomioimatta erittäin hyvää kielenkäyttöä, tiivistämistä ja kerrontaa. Stadinarska kirjoituksen rakastajana oli tyytyväinen. Toivotan hyvää kiipeilyä.

LOKAARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 07.10.2017 10:17 Aika rauhassa on saanu Nummelan bränikässä ja hienossa koirapuistossa olla. Tai siis kaks umpikahelia sluugia toki messissä.

A-luokan reissu.

Pitäs uudelle dojangille lähteä mättämään tatamia paikalleen, sopiva tekosyy vaan puuttuu. Eiköhän mamma hoida kun vähän aikaa vielä lorvin täällä ja meen sit vasta kaupan kautta kotia.

Aika jeti kolme kuukautta pullautuksen arvioituun laskeutumisaikaan ja edelleen on kyllä ollut yhtä helvetin vittua koko savotta. Eka oli vaan ekat 3kk, tais olla kusetusta sekin.
Kyllä sanoitus tähän tekstiin olisi tarpeen. Lukijalla, siis minulla, toki puutteensa ymmärtämisessä. Mutta kerrotko sanojen merkityksen! Kirjoituksesta kuvastuu oma tyyli ja varsin hyväkin kerronta- ja kirjoituskyky. Silti kirjoituksen aggressiivisuus suorastaan pysäyttää. Mutta toimintaa oli ja järkeä löytyi. Hyvää revitystä päivälle!

LOKAARSKA
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tänään nollakutosten kauden avaava turnaus ja huomenna nollavitosten. Aika moni viikonloppu kiinni säbässä tonne lähelle joulua. Ei tartte miettiä mitä viikonloppuisin duunaisi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.10.2017 9:27 TPK!111

Nyt on alkoholiongelma. Koska viime viikonloppu meni aivan raitisteluksi, haluaisin tänään ottaa olutta. Ongelma on, että vaimo ei meinaa ottaa ja yksin en halua juoda. Saa nähdä, saanko houkuteltua vaimonkin ottamaan, vai meneekö taas raitisteluksi. Olisi pitänyt ottaa enempi viinaan menevä vaimo :(
Ongelma ratkesi. Otin 5 Karhua ja vaimo pari lasia viiniä. Nyt töissä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin