SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rakkaat kollegakitinäläiset!

Siis siitä on 12.10 illalla tasan 10 vuotta kun ensi kertaa kirjoitin Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset-ketjuuni. Eli upea, jopa haikea syntymäpäivä lähestyy!

Ensimmäinen kirjoitukseni oli hiukan katkera, mutta olin ehkä silloin liian herkistynyt tyhmyyksille.

Sittemmin Arskan Sanomiin on vastattu aktiivisesti legendaarisiakin juttuja.

Myöhemmin palsta on aikuistunut, revitystä ei ole enää. Siksi ettei se ole enää lapsi vaan ketjuna vanhus. Enää Kitinän kuitumisen aikana ei kirjoittajien määrä ole ollut kovin suuri ja toki nyt ei joukossamme oöe juurikaan "arskalaisia" tai huumorintajuisia siinä määrin kuin ennen. Siksi että kaikki muutkin on aikuistuneet ja aikalailla ukkoontuneet ja hiukan kulkahattuistuneet.
Palstan suosio lukijoiden määrässä on ollut aina suuri-sen olen huomannut, mutta kirjoittaminen on "laumasieluisuudesta" johtuen ollut joillekin varsinkin parina viime vuotena vaikeaa.

Myös tiedän, että itse olen persoona, jota muut eivät ns. tunnista. Se saattaa "pelottaa", tuntua vieraalta. Sen olen toki aina tiennyt.

Itsekritiikkiä toki annan itselleni. Olen liikaa esiintynyt viiripäänä joskus ja kun olen erilainen kirjoittaja, sellainen hylätään helposti. Mutta minulla on varsinkin ollut täällä paljon ystäviä. Järkyttävä kokemus oli ihanan Geetzun kuolema. Se pysähdytti.

Minusta tuntuu, ettei minua vieläkään tunneta. Silti olen saanut osakseni vain täällä Kitinässä varsin korskeaa rasismia. Mutta vain tiettyjen henkilöitten taholta. Olen kuin valkoinen neekeri!
Mutta jotenkin tämä asetelma on niin tavattoman typerä ja epäystävällinen ja epäempaattinen, että olen ollut ilmiöstä kauhean kiinnostunut. Ihminen voi olla ihmiselle ihan susi.

Mutta 70% täällä kirjoittelu ja SA:n sanomat on ollut mielestäni ainakin kiva hauska ja varsin harmiton lisä Kitinässä.

Täällä olevat ihmiset ovat tietenkin pääosin sympaattisia, niinkuin oikeassakin elämässä olen oikeastaan vain kohdannut. Täällä vain pääsee heikot puolet esiin.

Tässä yhteydessä myös olen pahoillani, jos joku oikeasti on ärsyyntynyt värienkäytöstäni tai isoista kirjaimista.
Osin näistäkin syistä minua on ajateltu jopa Narsistiksi.
Minä en sellainen ole vähimmässäkään määrin. Sen nyt sanon.

Tottakai olisi tällainen 10-vuotisjuhlakirjoitus täysin mahdoton ilman huomionosoitusta Homeboylle, joka on hienolla tavalla nyt viime vuosinakin ylläpitänyt palstaa! KIITOS!

Ja kiitos ihan kaikille ja halaus ja rutistus!
Enkö ole pitänyt aina lupaukseni vastata!!!

Tottakai toivon onnitteluita ja kommentteja.
Mutta en toki luhistu, jos niitä ei tule.

Monin ihanin muistorikkain ajatuksin! Ja uutta päin!

STADINARSKA /LOKAARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Onnittelut. :cheer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 11.10.2017 9:16 Onnittelut. :cheer:
Kiitoksia! :lol: Se on sitten 10- vuotta ollut. Tuntuu ihan hassun pitkältä ajalta! Tuntuu nyt jokseenkin erikoiselta sekin, että silloin ensimmäisinä vuosina kirjoitin vielä enemmän kuin tänäpäivänä. Siis miten ihmeessä silloin löytyi aikaa, koska silloinkin oli eri kuvioita käynnissä, vieläpä ajoittain enemmän kuin tänään. JA kuitenkin tänäpäivänä ei tule "kitinöityä" niin helposti! :napu:

Syyn täytyy olla yksinkertainen, koska täällä osa yleisöstä on paennut muuhun Someen. Tietysti minäkin!

Töissäni oli kakkakahvit. Ei ollut SAn Sanomien synttärijuhlat vaan erään henkilön jälleen töihin tulojuhlat, MUTTA minä IHAN SALAA päätin tarjoilun olevan palstani juhlat! Eikö ollutkin nokkelaa Stadinarskalta.

Koska on satanut niin hervottomasti, olen antanut itselleni uuden väliaikaisen nimen; :mrgreen:


LOKASADEARSKA

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin se vaan se uusi jakso lähti käyntiin!
Yli 10 vuotta sama ketju elossa. Olen iloinen.

On hiukan taukoa kun olen kirjoittanut nyt. Toinen 10-vuotisjakso tuskin tulee tyteen. Tulee kai muuten, mutta onko tätä "palvelua" enää kun ihmiset, loputkin, ukkoutuu ja akkautuu lopullisesti?

No, elämä muuttuu, sitähän se elämä on. Kuka tietää, olen täällä vielä 10 vuotta. Eloa varmaankin riittää, uskon.

Jatkamme! :)

LOKAARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tähän ei jostain syystä tullut paljoa onnitteluja. Laitan vielä yhden kerran pyynnön onnitella, JOS ketjua ei lokakuussa huomannut. On se sentään saavutus, tuo 10 vuotta ja alkuperäiskokoonpano ja boss.

Tiedän, että tää on hiekkalaatikko, ja ei uskalleta onnitella kun joku ilkeä teräväkieli on mielipidepelottelijs, mutta jos nyt kokeilisitte ihan olla itse ajatteleva ja rohkea!
Toivon. Ajattelen :D :P

MARRASARSKA
Arskalaisten boss
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA:n Sanomat jvv-k 10-VUOTTA 12.10!! Onnitteluketju!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ilmoitan olleeni hiukan allapäin kun kukaan muu, kuin luotettava Home, ei onnitellut.

Mutta sen täytyy olla kateutta ja halutaan siis klassisesti menestyneen vaikenevan.

Nyyh, mutta ei nyt siitä sen enempää. Kiitokset vielä Homeelle. En kirjoita tähän enää, ELLEI joku vielä onnittele.
Silloin kiitän ja halaan ja annan sydämen.

MARRASJUHLAKALU
Vastaa Viestiin