Mahtava marraskuinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Mahtava marraskuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Saikku ohi ja töissä taas. Huomenta kaikille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mahtava marraskuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Talviloma ja Ylläksen ensilumet odottavat muutaman viikon päässä. Illalla RT:n viikottaiset säbäilyt, joissa olen syksyn vieraillut ja ottanut kentällä osan herruutta. Vaimolla on jouluna lomaa, joten kyllä kai tämä loppuvuosi hoitovapaineen menee ilman tylsyyteen kuolemista. Vuoden alusta sitten sårvin varteen. Nyt keskimmäinen eskariin ja nuorimman painoksen kaa Rismaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mahtava marraskuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taas lomalla. Pitäis kaivaa talvirenkaat kellarikomerosta ja ajaa tohon lähikorjaamolle vaihdattamaan ne. Arvatkaa vaan paljonko huvittaa, kun keli on tämä. Ainakin pitäisi pakata ne auton kyytiin, vaihdattamaan voisi mennä huomennakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin