Saturday night -sorvaus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eiku aamuhan nyt on. Huomenta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas tuo iso demoni, aloittamisen vaikeus. Pitäisi porailla reikiä seiniin piuhoille, mielellään ilman lämpöputkien tai sähköpiuhojen tuhoamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huuuii, kohta Kaapelille, ehkä testaan Matinkylän metron ja tarkistan Ison Omenan makkaratilanteen ansin, lippu voimassa 80 min seutualueella..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan jepa saada radio kuulumaan kaapelin kautta makkarissakin, ei enää rätinöitä kun kävelee sisäantennin ohi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kävin seinäkiipeilemässä. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä harvempi kaveri innostuu enää harrastamaan mitään hauskaa. Vähän huolestuttaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos jo nyt 30+ iässä kaverit lähtevät mieluummin vesijuoksuun tai kävelylle kun seinäkiipeilemään. Pitäisi ehkä hankkia nuorempia kavereita..
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kävin seinäkiipeilemässä. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä harvempi kaveri innostuu enää harrastamaan mitään hauskaa. Vähän huolestuttaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos jo nyt 30+ iässä kaverit lähtevät mieluummin vesijuoksuun tai kävelylle kun seinäkiipeilemään. Pitäisi ehkä hankkia nuorempia kavereita..
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Fiona kirjoitti: 18.11.2017 16:15 Kävin seinäkiipeilemässä. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä harvempi kaveri innostuu enää harrastamaan mitään hauskaa. Vähän huolestuttaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos jo nyt 30+ iässä kaverit lähtevät mieluummin vesijuoksuun tai kävelylle kun seinäkiipeilemään. Pitäisi ehkä hankkia nuorempia kavereita..
Käynyt syksyllä viisi kertaa Tampereen kiipeilykeskuksessa Nekalassa. Siinä on punttisali, jossa on kätevä reenata vielä totaalisemmin. Mukavaa, kehittävää ja sosiaalista. Suosittelen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Saturday night -sorvaus

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.11.2017 19:17
Fiona kirjoitti: 18.11.2017 16:15 Kävin seinäkiipeilemässä. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä harvempi kaveri innostuu enää harrastamaan mitään hauskaa. Vähän huolestuttaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos jo nyt 30+ iässä kaverit lähtevät mieluummin vesijuoksuun tai kävelylle kun seinäkiipeilemään. Pitäisi ehkä hankkia nuorempia kavereita..
Käynyt syksyllä viisi kertaa Tampereen kiipeilykeskuksessa Nekalassa. Siinä on punttisali, jossa on kätevä reenata vielä totaalisemmin. Mukavaa, kehittävää ja sosiaalista. Suosittelen.
Kiitos vinkistä. Seinäkiipeily on kyllä ehdottomasti yksi hauskimmista liikuntalajeista.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin