Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikkujoulut ovat ohi. Onko enää aihetta elääkään :cry:

(asettakaa sarkasmitunnistimet nyt oikeille asteille pöhköt)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

*TAhtoooo jatkaa pikkujouluiluja!!!!!*

(ja jatkaakin nähtävästi..)
bedlam

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onneksi tuli huominen otettua vapaaksi. Saa hoivata tuota pientä kuumeilijaa. Taidan juopasta vielä pari olutta...
Nighthawk

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Maanantai masentava - ei lainkaan, päinvastoin. Seuraavat viisi päivää ovat vapaita ja vuoden ensimmäiset pikkujoulut / pre-itsenäisyyspäivänjuhlat ovat tänään. Ainoa tämän päivän negatiivinen juttu on mahdollinen jatkobaari, joka tullee olemaan (jos nyt ennusmerkit pitävät paikkansa) järkyttävä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Onneksi tuli huominen otettua vapaaksi. Saa hoivata tuota pientä kuumeilijaa. Taidan juopasta vielä pari olutta...
Eikö ole ihanaa,e ttä on vapaata!!? Hoivaaminen ja juominenkin on ihanaa. Juomapuoli on hallussa täällä, mutta tuo hoivaaminen kaipaa vielä vähä hiontaa, ja sitä objektia.. Toivottavasti potilas tullee pian kuntoon!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vielä yhden bishoshooffenin juon ja sitte lops. Toistaiseksi. Ihkua että ei o mitään pakottavia velvollisuuksia. Paitsi huomenna lähtee ryyps ja jonkun syndejä juhlistaan.. oumainou.

Peeäs: Mulla ois Kyypon dna:ta vähän farkuissa. Myydään pätkä eniten tarjoavalle.
huima

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ei nyt niinkään masentava, vaan rokkaavan viikon alku. Iso mies ei osaa hoitaa pieniä asioita kunnolla, vaan sotkeutuu isoon sydämeensä ja kompastelee tyylikkäästi -- rokkenrollin tahtiin.

Tiistaina CMX Tavastialla ja sitten Ben Grandfeldia keskiviikkona Semifinalissa, perjantaina PMMP Tavastialla ja lauantaina Melrose Rock'n'roll Stationissa. Sen jälkeen rauhallisempaa, sillä seuraavalla viikolla enää vain kaksi keikkaa.
Turbohaltija

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Masentavaa? Ei suinkaan! Muna pystyssä uuteen päivään veljet ja siskot eritoten!
Dumari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää maanantaita! Eka Työpaikkahäirikkö.
huima

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Perkeleen yskä piti hereillä koko yön.

Kohta suihkuun, soittoa lääkärille ja sitten duuniin.
Mulli75

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Toka työpaikka kiksauttaja

Mitäköhän tästä loppuvuodesta tulee.

Aavistuksena kieroa peliä, jota huomasin jo viime perjantaina kun osastokaverit kuulivat minun siirrosta toiseen yhtiöön.

Kohta varmaan aamupalaveriin sumpille.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vieläkin kaikille syvä anteeksipyyntöni, etten päässy tulemaan lauantaina. Meni asiat ihan liian solmuun, joten koin että on parempi pysyä poissa. (Nojaa, ihan ku joku ois muka kaivannu mua.) Mut pääasia et teil oli hauska iltama. :)

Huomenia tälle päivälle! Oon ehkä noin kolmas TPK. Tästä tulee vielä tylsääkin tylsempi työpäivä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
aimohaiku

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ei tämä maanantai nyt sateesta huolimatta niin masentavalta näytä. Pian suihkun kautta työpaikalle ja huomenna taas vapaata. Jos vaikka vihdoinkin saisi raivattua viime viikolla kasaantuneen lehtipinon.

Uni ei meinannut tulla viime yönä. Karpulamörkö kai oli säikäytti Nukku-Matin ja jätti Aimon pyörimään sänkyyn repaleisine ajatuksiineen. On tämä elämä vaan ihmeellistä, pitäisi tässä iässä jo uskoa, että kaikkea ei voi saada. Ja lopettaa itsensä kiusaaminen haaveilemalla epätodennäköisestä. :?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

"Hieman" nuutunut olo.

Voinpahan ainakin sanoa että kävin pikkujouluissa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RolloTomasi

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Lauantai-iltana otin kannit ensimmaisen kerran sitten elokuun puolivalin ja karsin ensimmaisen kunnollisen aamupahoinvointini sitten juhannuksen. Miten sita saisi uskoteltua itselleen, ettei yleton ryyppaaminen kannata ja etta siita tulee vain huono olo? Ei masentava, mutta alakuloinen ja pahoinvoiva sunnuntai.

Maanantain masentavuudesta en viela tieda, mutta tapasin tanaan ihmisen, joka ei ollut koskaan kuullut Sam Peckinpahista. Mielenkiintoista.

(Minulle Peckinpah on tarkea. Hanen leffojensa ihmiskuva vastaa sita, miten itse naen ihmiset. En tieda kumpi oli ensin: pidanko Peckinpahin leffoista siksi, koska ihmiskuvamme on samantyyppinen, vai onko ihmiskuvani Peckinpahin leffojen tyyppinen siksi, koska sain sen niista.)

Hyvaa maanantaita.
Dumari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huoh, olo on aika nuutunut, mutta hommat sentään rullaa. Näin meidän firman softasta (=aasi) uudemman versionkin, eikä kyllä vielä mitään voi sanoa. Toivottavasti saavat sen selvemmäksi, windows-pohjaiseksi suunnittelevat sen vielä joskus käännettäväksi... voi tulla harmaita hiuksia vielä monta kertaa ennen Vuosaarta :?
Hebuli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

aasi kirjoitti:"Hieman" nuutunut olo.

Voinpahan ainakin sanoa että kävin pikkujouluissa.
Jos et asuisi Oulussa, sut ekan kerran nähneenä mun olisi pakko sanoa että mä olen tavannut sut aiemmin, joko opiskeluaikoina tai työpaikalla. Tuli sen verran vahva bon appetit-fiilis. Mutta luultavasti vain muistutat ulkonäöltäsi jotain puolituttuani. Joo en ollut edes vielä ottanut mitään kun kättelin sua.

Ai niin, joo kyllä se viikko lähti käyntiin. Tyhmänä olisin varmaan tullut huomenna töihin, jos työkaverit eivät olisi muistuttaneet että its.päivä on myös pyhäpäivä. Hyvä minä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

hohhoijaa. vasymys on kauhea. vaikkei eilen mitaan pahaa kankkusta ollukkaan, niin liskojen yo oli, onneksi ei mikaan alyttoman paha. eipa taal duunissakaan mitenkaan kiire oo, ku melkein kaikki on pekkasella, taitaa meit vissiin kymmenen olla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huimalle synttärionnittelut

Kiitos täältäkin päin kaikille ruNkuille pikkariseurasta. Oli mukavaa ja humalaa ja eilen mieletön väsy. Päivä meni maatessa ja pitsaa syöden. Ah.

Nyt taas paluu arkeen. Jospa sitä kaffet keittäis ja siivoilis hiukan.
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Luojan kiitos ei tarvinnutkaan lähteä niin aikaisin liikenteeseen. Piti taas puoli yötä tuijottaa mielenkiintoisia dokkareita Discoveryltä...Ja nyt väskättää.

Huimalle paljon onnea :h:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

jaahas, nyt nayttaa silta et kaikki levyt on ladottu. jejee, kolme tuntii ollu hommissa ja kaik on tehty. seuraavat 5½ tuntii munan vatkausta ellei pojat saa tehtyy mulle lisaa levyja
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hebuli kirjoitti:Tuli sen verran vahva bon appetit-fiilis.
130%!! Ja muutenkin sitkeälihainen!

Muistaakseni olit ainoa jonka kävin kättelemässä kahteen kertaan kun ensimmäinen kerta unohtui, enkä vielä siinä vaiheessa minäkään ollut yhtä tuoppia enempää nauttinut.

Mahdollisista aiemmista kohtaamisista suljen työt heti pois, eihän koodiorjaa päästetä pimeästä kellarista ihmisten ilmoille ollenkaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kittys

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hooomenta! Ja huimalle onnea!

Sängyst just vääntäydytty ylös.. Kahvia ja suihkuun. Olo on kuin oravalla :shock:

Asuntotarjous ei menny läpi :twisted: mutta mä korotin unenpöpperöisissäni paaaljooon :oops: Jesh!

Mukavaa viikkoo ruNkut! :perse:
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No voi kettu, pikkuneiti on kipee :( Siirretäänkö Lolita se kahvittelu toiselle päivälle, täl viikol kuitenkin jos mahdollista?

Töihin äippä joutuu nyt kuitenkin pariks tunniksi lähtemään, ukolla onneks vapaapäivä.
Runkkis

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Töissä. Hammasta särkee, väsyttää, päätä jomottaa, vatsalihakset kipeinä lauantain treenin jälkeen (voimapyörä on aika tehokas)... Mutta pari kuppia kahvia tyhjään vatsaan muutaman savukkeen kera, niin viimeistään iltapäivällä happamet röyhtäisyt piristävät päivääni...
Vastaa Viestiin