Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

*väsyttää* kerään oikein kunnon väsymyksen ja kaadun petiin... Auh, hyva että ei tartti töihin nousta... Itsenäisyydestäkin jotain hyötyä... :lol:
Kittys

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Edelleen laiska, tyhmä, saamaton. Iso kori pyykkiä ja suihkuun pitäs mennä. Kone ihan jökissä, nopeus tasan noLLa, mutta saaNpa illalla leffailla Wallacella&Gromitilla. Fantsuu
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Pikkujoulut kuulostavat olleen suuri menestys, olisi varmaan pitänyt käydä todistamassa. Etukäteen hommattu krapula vain esti kuokkimisen. Ehkä ensi vuonna saa kerättyä rohkeutta kasaan.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua ei masenna yhtään! Nyt on loma, jaksoin vihdoin käydä pesemässä pikkujoulumeikit pois naamasta ja kohta lähden katsomaan melkein kummityttöäni, jota en ole nähnyt yli vuoteen. Neiti täyttää nyt 8 vee. Kaiken huipuksi ex-anoppi tarjoaa meille ruokaa Hesellä. Elämä on ihanaa, kun pääsee käymään Järvenpäässä. (Paikalliset runkut voi tulla tirkistelemään Prisman paikkeille viiden aikoihin, minut kyllä tunnistaa.)

Ninni-mussukka, siirretään vaan sitä kahvittelua. Mulla on vielä huomenna ja keskiviikkona päivät vapaat, huomenna myös ilta, mutta loppuviikoksi lähden vanhempia morjestaan.
Dumari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kid kirjoitti:Tää tippus tuolilta.
Hei tuoliltahyppijä! Mistä/keneltä olet saanut tuon "tittelisi", jos siihen katsahtaa mitenkään varautumatta, niin saattaa itse laittaa tuolilta pomppaamisen Suomen ennätyksen uusiksi :D
Enthu

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Enttu pahoittelee että oli niin epäsosiaalinen pikkujouluissa... ehkä se jäljelle jäävä x-määrä € ruokailun jälkeen olisi pitänyt käyttää sittenkin
vahvempiin juomiin kuin olut/siideri... ääh oon ihan paska ihminen ja
kaiken lisäksi vielä tylsistäkin tylsin elämätön luuseri :?
Kid

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Hei tuoliltahyppijä! Mistä/keneltä olet saanut tuon "tittelisi", jos siihen katsahtaa mitenkään varautumatta, niin saattaa itse laittaa tuolilta pomppaamisen Suomen ennätyksen uusiksi :D
Häh?!11
Tittelin nappasin kaverin väsäämästä runosta.. Tässä pätkä ".. Se alpakan kanssa runonsa suo ja lahjansa tilipäivänä tuo. Me sulle kilistämmä kun et oo paskempi ämmä.."
Eiks oo söpöö?!
Dumari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kid kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Mistä/keneltä olet saanut tuon "tittelisi"
Häh?!11
Tittelin nappasin kaverin väsäämästä runosta.. Tässä pätkä ".. Se alpakan kanssa runonsa suo ja lahjansa tilipäivänä tuo. Me sulle kilistämmä kun et oo paskempi ämmä.."
Eiks oo söpöö?!
Aevan ehanaa, ehanaa, ehanaa! Luulin jo että CityBrotherini on avannut sanaista arkkuaan, mutta onneksi näin ei ollut ja sammakot ovat vielä tallessa.
Kid

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Aevan ehanaa, ehanaa, ehanaa! Luulin jo että CityBrotherini on avannut sanaista arkkuaan, mutta onneksi näin ei ollut ja sammakot ovat vielä tallessa.
Jaahans, sitä ollaan siis juteltu minusta jotain... :oops: toivottavasti pelkkää hyvää.
Dumari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kid kirjoitti:Jaahans, sitä ollaan siis juteltu minusta jotain... :oops: toivottavasti pelkkää hyvää.
Nyt voin rehellisesti sanoa, että jos juteltiin, niin minulla ei ole mitään muistikuvia siitä (tahi paljon muistakaan). Tuskin ainakaan mitään pahaa, en voisi näin ainakaan kuvitella. Oleppa rauhassa :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vitun vitun vittu! Nyt sit ollaan saatu salakavalasti esinaiseksemme maailman juntein ja kusipäisin noita-akka.
No eihän siinä mitään, mut ois joku voinu ilmottaa tästä pomonvaihtumisesta jotain. Se sama ärsyttävä ämmä on sitäpaitsi toiminut ennenkin meidän pomonamme, eikä sillonkaan osannut hoitaa mitään asioita mitenkään.
Aivan naurettavaa pelleilyä taas.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Oleppa rauhassa :D
:D
aimohaiku

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Onpa kulunut olo. Eikä lippua CMX:n keikalle. Oma moka. Onneksi huomenna on vapaapäivä. :cheer:

Huimalle onnea. Vanheneminen on ikävä velvollisuus.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 05.12.2005 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tajusin juuri, että tänään on vanhempieni hääpäivä, 40 jotain vuotta täyteen. On myös sisareni hääpäivä, ja olisi veljeni hääpäivä, jos ei olisi jo ehtinyt erota. Kalenterin mukaan, 5.12 osuu lauantaille seuraavan kerran vuonna 2009, ja edellinen vuosi onkin kosintaa ajatellen sopivasti karkausvuosi...

:mrgreen:

Ja aiheeseen liittymättä: Onnea Huima!
slam

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Syön vähän ja menen nukkumaan. :)

*pahoittelen paskapuhettani, mutta sanan täytyy jossakin olla vittu vapaata* estot sitä persettäkin tukkii... :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vihdoin pääsin suihkuun asti. Sitten pitäis alkaa orientoitua pippalointijuttuihin.. Jostain syystä ei jaksattais yhtään tippaa. Kreikkalaisessa pöytä varattu meille on. Eilenkin meni sitte neljään että pääsin nukkumaan. Hieman ontto olo.
Pikku-Akka

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mukavan leopionen maanantai. Poitsun kans vietetään vapaapäivää kotosalla ja illaksi on tiedossa metalliannos Teatrialla.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

vartti viela ja ma oon ovesta pihalla. JESH!!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kittys

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

irmelianneli kirjoitti:Vihdoin pääsin suihkuun asti. Hieman ontto olo.
Mä jumitan vieläkin :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Mistäs löytyisi t-paitoja veikeillä teksteillä?
www.paitabaana.com tai www.mielipukine.fi
Chap

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sata pata viestejä, sata pata viestejä .... tunnen itseni runkkariksi. :perse:

Tämä viesti kruunaa hyvin tällaisen virtsanpylvään saavuttamisen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mistäs löytyisi t-paitoja veikeillä teksteillä?
www.paitabaana.com tai www.mielipukine.fi
Toi Paitabaana oli kiva uus kokemus! Kiitos! :)

(Vittu mä hajoon kohta tänne töihin tai vaihtoehtosesti teurastan ton helvetin neekerin.... sakelin lutka, joka ei tajua mistään mittään eikä tee mittään, ellei erikseen käskytä ja vittuile vieressä patistaen. Lainatkaa mulle heti kunnon ruoskaa, ni pistän ton ämmän ojennukseen.... grrrrr..) :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
safi

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Taas kannatti päästää sisäinen räyhänhenki valloilleen ja valittaa huonosta palvelusta ja liian kalliista hiusten värjäyksestä. Sentin tyvivärjäys hiuksiini maksoi 82e ja oli puolet enemmän, kun viimeksi samassa puljussa maksamani hinta. Tyttö yritti väittää vastaan, kun sanoin hänen laskuttaneen väärin ja kuittasi asian sanomalla, että hyvitetään sitten seuraavalla kerralla tullessani, kun sitä on niin vaikea enää muuttaa jälkeenpäin.
Tänään soitin sitten suoraan puljun omistajalle ja pienen nikottelun jälkeen hän lupasi maksaa koko summan takasin. Heillä, kun kuulemma käy vain tyytyväisiä asiakkaita... :twisted:
Yönmustaritari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

irmelianneli kirjoitti:Vihdoin pääsin suihkuun asti. Sitten pitäis alkaa orientoitua pippalointijuttuihin.. Jostain syystä ei jaksattais yhtään tippaa. Kreikkalaisessa pöytä varattu meille on. Eilenkin meni sitte neljään että pääsin nukkumaan. Hieman ontto olo.
Tiukkaa.

Miten tämä Oulu ja Lahti pesee Helsingin urvelot ja ihan mennen tullen.
bedlam

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

pikkuego kirjoitti:
cardic kirjoitti:kukakohan mun kaa on ollu laheisessa kanssakaymisessa ku mulki tuntuu kurkku olevan karhee. beddis?
En ollu, kysy barcodelta!
Mulki karheena? Bedlam ainakin kattoi mua "sillä silmällä" joten se on varmaan porukan homoimpana ollut asialla.
Vastaa Viestiin