Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Starflare kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Millä alustalla pieksitkään Soul Caliburia?
GameCube.
Uu! Olisi mukavaa piestä sinut siinä.
Niin varmaa olisikin, jos pystyt :twisted: :twisted:
Starflare

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tuulenpuiska kirjoitti:Niin varmaa olisikin, jos pystyt :twisted: :twisted:
Olen kyllä aika ruosteessa. Ei ole tullut koskettua tuohonkaan peliin varmaan vuoteen(?), mutta kyllähän Nightmarella antaa Talimille kyytiä :wink: Ja defaultti aseet! :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Faghag kirjoitti:Jaaha, tutun tuttu avannut uuden klubin Hämeentielle, Kuudes linja --> http://www.kuudeslinja.com/.

Nicole Willis ja Soul Investigators vetävät tänään livekeikan levynjulkistamisen kunniaksi. Tiedossa siis soulvoittoista muzakia, nam. Sinne illalla klo 21 -->

Ennakot loppuunmyytyjä, mutta ovelta saa joitakin lippuja...
Just illalla mietittiin saako tuonne libuja. Radiosoitannan perusteella olisi jättebra.
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Punaiset pyykit pesty, vielä olisi jäljellä valkoiset ja musta. Kyllä, omistan myös muukin värisiä vaatteita kuin mustia vaikka punainen pyykki koostuukin lähinnä petivaatteista.

Voisi vaikka lähteä kaupungille ostamaan hiukan uusia kuteita kun vanhoista puuttuu aika isoja kappaleita. Mistäs löytyisi t-paitoja veikeillä teksteillä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Punaiset pyykit pesty, vielä olisi jäljellä valkoiset ja musta. Kyllä, omistan myös muukin värisiä vaatteita kuin mustia vaikka punainen pyykki koostuukin lähinnä petivaatteista.

Voisi vaikka lähteä kaupungille ostamaan hiukan uusia kuteita kun vanhoista puuttuu aika isoja kappaleita. Mistäs löytyisi t-paitoja veikeillä teksteillä?
Verhoa lihasi Bathory paitaan ja olet kulman kingi :D .
Faghag

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

nexie kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Jaaha, tutun tuttu avannut uuden klubin Hämeentielle, Kuudes linja --> http://www.kuudeslinja.com/.

Nicole Willis ja Soul Investigators vetävät tänään livekeikan levynjulkistamisen kunniaksi. Tiedossa siis soulvoittoista muzakia, nam. Sinne illalla klo 21 -->

Ennakot loppuunmyytyjä, mutta ovelta saa joitakin lippuja...
Just illalla mietittiin saako tuonne libuja. Radiosoitannan perusteella olisi jättebra.
Sinne vaan likat :-D Mäkin kuuntelin Nyt-verkkoliitteessä mimmin biisiä ja oli oikein kuunneltavaa hippamusaa. Tule moikkaamaan, jos erehdyt samaan tilaan... otti päähän lauantain pikkareissa, että mun ei tullut kaikkia immeisiä moikattua, mm. sinua: pää oli niin sekaisin bronan sanoja lainaten "ärsykkeistä" :-D ... eli pää pyöri sinne ja tänne kuin vimmatulla ja koko ajan suu kävi yhden jos toisenkin kanssa.... *harkitsee seuraavan kerran tulevansa miittiin gagissa*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Starflare kirjoitti:
Verhoa lihasi Bathory paitaan ja olet kulman kingi :D .
Ateistina en suostu pukeutumaan mihinkään kristillistä aatetta kannattavaan vaatteeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
KGrilli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Faghag kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Jaaha, tutun tuttu avannut uuden klubin Hämeentielle, Kuudes linja --> http://www.kuudeslinja.com/.

Nicole Willis ja Soul Investigators vetävät tänään livekeikan levynjulkistamisen kunniaksi. Tiedossa siis soulvoittoista muzakia, nam. Sinne illalla klo 21 -->

Ennakot loppuunmyytyjä, mutta ovelta saa joitakin lippuja...
Just illalla mietittiin saako tuonne libuja. Radiosoitannan perusteella olisi jättebra.
Sinne vaan likat :-D Mäkin kuuntelin Nyt-verkkoliitteessä mimmin biisiä ja oli oikein kuunneltavaa hippamusaa. Tule moikkaamaan, jos erehdyt samaan tilaan... otti päähän lauantain pikkareissa, että mun ei tullut kaikkia immeisiä moikattua, mm. sinua: pää oli niin sekaisin bronan sanoja lainaten "ärsykkeistä" :-D ... eli pää pyöri sinne ja tänne kuin vimmatulla ja koko ajan suu kävi yhden jos toisenkin kanssa.... *harkitsee seuraavan kerran tulevansa miittiin gagissa*
mä voisin tulla kanssa. jos se siis on tänään maanantaina?
Starflare

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Verhoa lihasi Bathory paitaan ja olet kulman kingi :D .
Ateistina en suostu pukeutumaan mihinkään kristillistä aatetta kannattavaan vaatteeseen.
Oli käsittääkseni hyvinkin paljon kyseistä aatetta vastaan.
Runkkis

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Taitaa olla jo kolmas postaus viikonpäiväketjuun. Mulla taitaa olla tosi tylsää tai johtuneeko tämä miitistä?!? Yleinsä miitin jälkeen oksentelen näitä muutaman rivin aivotuhnuja normaalia useammin.

Pitäisi vielä keskittyä yhteen hommaan, joten olisi hyvä sulkea kityn ikkuna. Mutten kuitenkaan taida. Pidetään se auki ja painellaan sitä F5:sta vähän väliä.
tuulenpuiska

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Starflare kirjoitti: Olen kyllä aika ruosteessa. Ei ole tullut koskettua tuohonkaan peliin varmaan vuoteen(?), mutta kyllähän Nightmarella antaa Talimille kyytiä :wink: Ja defaultti aseet! :D
Kuulostaa haasteelta. Koskas pistetään tanner tömisemään?
slam

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Mukavan liukasta. On rento ajella autolla, kun vähän luistelee kurvissa... Ihan vitun sama, vaikka päätyisi mettään... Kunhan ei ihmisten päälle vaan osuisi, ei muulla väliä
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kuumetta pukkaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Faghag

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

KGrilli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Just illalla mietittiin saako tuonne libuja. Radiosoitannan perusteella olisi jättebra.
Sinne vaan likat :-D Mäkin kuuntelin Nyt-verkkoliitteessä mimmin biisiä ja oli oikein kuunneltavaa hippamusaa. Tule moikkaamaan, jos erehdyt samaan tilaan... otti päähän lauantain pikkareissa, että mun ei tullut kaikkia immeisiä moikattua, mm. sinua: pää oli niin sekaisin bronan sanoja lainaten "ärsykkeistä" :-D ... eli pää pyöri sinne ja tänne kuin vimmatulla ja koko ajan suu kävi yhden jos toisenkin kanssa.... *harkitsee seuraavan kerran tulevansa miittiin gagissa*
mä voisin tulla kanssa. jos se siis on tänään maanantaina?
Hello KGrilli :) Kyllä on :-D alkaen klo 21. Mitä isompi posse, sitä hauskempaa... Eli mukaan vaan :) Mä vietän ihan limulinjaa vaan, on tullut tässä noita pikkujouluja ja muita hyvä-syy-ruokailuun-ja-juomiseen liittyviä kissanristiäisiä vietettyä vähän liikaakin.... Eli tänään tervehenkisesti soulia sielulle :)
KGrilli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Faghag kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Sinne vaan likat :-D Mäkin kuuntelin Nyt-verkkoliitteessä mimmin biisiä ja oli oikein kuunneltavaa hippamusaa. Tule moikkaamaan, jos erehdyt samaan tilaan... otti päähän lauantain pikkareissa, että mun ei tullut kaikkia immeisiä moikattua, mm. sinua: pää oli niin sekaisin bronan sanoja lainaten "ärsykkeistä" :-D ... eli pää pyöri sinne ja tänne kuin vimmatulla ja koko ajan suu kävi yhden jos toisenkin kanssa.... *harkitsee seuraavan kerran tulevansa miittiin gagissa*
mä voisin tulla kanssa. jos se siis on tänään maanantaina?
Hello KGrilli :) Kyllä on :-D alkaen klo 21. Mitä isompi posse, sitä hauskempaa... Eli mukaan vaan :) Mä vietän ihan limulinjaa vaan, on tullut tässä noita pikkujouluja ja muita hyvä-syy-ruokailuun-ja-juomiseen liittyviä kissanristiäisiä vietettyä vähän liikaakin.... Eli tänään tervehenkisesti soulia sielulle :)

juu, mä en käytä myöskään alkoholia. joten ihan nautinnon perässä. ketä kaikkia on nyt sitten tulossa? ja saakohan niitä lippuja sitten tosiaan?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Bluntly kirjoitti:Mistäs löytyisi t-paitoja veikeillä teksteillä?
Mentalwearista! (http://mentalwear.fi)

Niitten putiikki siis Hietaniemenkadun ja Runeberginkadun kulmassa!

Tää ei tunnu nyt yhtään maanantailta. Liian hyvä fiilis. :D
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
Tää ei tunnu nyt yhtään maanantailta. Liian hyvä fiilis. :D
Jaaha, mutta hååkkan baariin en enää mene. Ainoa mitä kaipasin oli naisen rakkaus ;)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:Jaaha, mutta hååkkan baariin en enää mene. Ainoa mitä kaipasin oli naisen rakkaus ;)
Meillä oli vakaa suunnitelmä jatkaa vielä Mikadoon, hakemaan sitä naisen rakkautta, mutta sitte yht'äkkiä sulta lähti jalat alta!

Toivottavasti sie et saanu iha liiaksi traumoja... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Exsat

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:Kuumetta pukkaa.
Tutkipa nieluasi, mulla on angiina.

Tarkoituksena oli valvoa siihen saakka, että saa Huimalle synttäriketjun avattua, mutta kuume ja väsymys ottivat ylivallan. :oops: Kaikesta huolimatta KOVASTI PALJON ONNEA SYNTYMÄPÄIVÄSANKARILLE! :h:
Faghag

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

KGrilli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
mä voisin tulla kanssa. jos se siis on tänään maanantaina?
Hello KGrilli :) Kyllä on :-D alkaen klo 21. Mitä isompi posse, sitä hauskempaa... Eli mukaan vaan :) Mä vietän ihan limulinjaa vaan, on tullut tässä noita pikkujouluja ja muita hyvä-syy-ruokailuun-ja-juomiseen liittyviä kissanristiäisiä vietettyä vähän liikaakin.... Eli tänään tervehenkisesti soulia sielulle :)

juu, mä en käytä myöskään alkoholia. joten ihan nautinnon perässä. ketä kaikkia on nyt sitten tulossa? ja saakohan niitä lippuja sitten tosiaan?
Todellakin tuossa linkissä http://www.kuudeslinja.com/ sanottiin, että jonkun verran lippuja jäljellä, joten en osaa luvata. Mutta luulen, että niitä on... mäkin käytän tässä tutttua hyväkseni ja varasin kaksi lippua itselleni ja nussulle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kuumetta pukkaa.
Tutkipa nieluasi, mulla on angiina.
Tallessa on.

Eikä meillä nyt ihan niin läheistä kanssakäymistä ollut!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kuumetta pukkaa.
Tutkipa nieluasi, mulla on angiina.
Tallessa on.

Eikä meillä nyt ihan niin läheistä kanssakäymistä ollut!
Oli siellä autossa aika tiivis tunnelma. :wink:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

kukakohan mun kaa on ollu laheisessa kanssakaymisessa ku mulki tuntuu kurkku olevan karhee. beddis?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

cardic kirjoitti:kukakohan mun kaa on ollu laheisessa kanssakaymisessa ku mulki tuntuu kurkku olevan karhee. beddis?
En ollu, kysy barcodelta!
Kid

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

pikkuego kirjoitti:
cardic kirjoitti:kukakohan mun kaa on ollu laheisessa kanssakaymisessa ku mulki tuntuu kurkku olevan karhee. beddis?
En ollu, kysy barcodelta!
Tää tippus tuolilta.
Vastaa Viestiin