Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

mustaenkeli kirjoitti:
(Vittu mä hajoon kohta tänne töihin tai vaihtoehtosesti teurastan ton helvetin neekerin.... sakelin lutka, joka ei tajua mistään mittään eikä tee mittään, ellei erikseen käskytä ja vittuile vieressä patistaen. Lainatkaa mulle heti kunnon ruoskaa, ni pistän ton ämmän ojennukseen.... grrrrr..) :?
:p:
Turbohaltija

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Enthu kirjoitti: ääh oon ihan paska ihminen ja
kaiken lisäksi vielä tylsistäkin tylsin elämätön luuseri :?
Älä hyvä mies nuiji itseäsi! Kyllä maailma tekee parhaansa painaaksen miestä alas muutenkin. Hyvältä tyypiltä vaikutat. Hullu kai sitä aina jaksaa olla iloinen.
Enthu

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Turbohaltija kirjoitti:
Enthu kirjoitti: ääh oon ihan paska ihminen ja
kaiken lisäksi vielä tylsistäkin tylsin elämätön luuseri :?
Älä hyvä mies nuiji itseäsi! Kyllä maailma tekee parhaansa painaaksen miestä alas muutenkin. Hyvältä tyypiltä vaikutat. Hullu kai sitä aina jaksaa olla iloinen.
Joo ehkä mä oon oppinut nuijimaan itteäni ihan liikaa... eikä oloa helpota lainkaan se että joka arkipäivän kohdalle lukee "Työtön" "Työtön" "Työtön" ... tuollaisia kontrollilappuja täyttänyt reilu 2,5v vähemmästäkin menee itsetunto&itsetuntemus&ne vähätkin sosiaaliset taidot nollille.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

tuulenpuiska kirjoitti::p:
Kiitos lainasta! Johan helpotti. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voi jehna, vajaa kaks tuntia hereillä. Vuorokausirytmi taas niin maan perusteellisesti sekaisin. Sitä ne pikkujoulut tietää. Ja tässäkin välissä ehti taas miehet soitteleen, enkä liian hämmentyneenä ja vasta heränneenä osannut sanoa ei. Lautapelejä ja teenjuontia tiedossa taas.

Kuntosalille taas joskus liian pitkän ajan päästä sitten.
Turbohaltija

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Enthu kirjoitti:

Joo ehkä mä oon oppinut nuijimaan itteäni ihan liikaa... eikä oloa helpota lainkaan se että joka arkipäivän kohdalle lukee "Työtön" "Työtön" "Työtön" ... tuollaisia kontrollilappuja täyttänyt reilu 2,5v vähemmästäkin menee itsetunto&itsetuntemus&ne vähätkin sosiaaliset taidot nollille.
No on se töissäkin olo yhtä helvettiä. Mulla on jo parin vuoden ajan alkanut sellainen salakavala väsymys hiipiä niskaan, että välillä ihmettelen itsekin että ollaankos tässä niinku loppuun palamassa vai mitä häh. Mutta kyllähän säkin jotain työtä saat, jos vaan otat vastaan? Sitten kun on töissä, on paremmat mahdollisuudet hakea uusia töitä.
Turbohaltija

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Voi jehna
Mikä muuten on tuon vekkulin jehna-sanan etymologia?
Runkkis

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt jos lopettelisi työnteon ja kodin kautta salille... Ellei sitten laiskuus iske ja eksy baariin...
SingleMalt

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Runkkis kirjoitti:Nyt jos lopettelisi työnteon ja kodin kautta salille.
Älä nyt hulluta. Mä en vielä ole baariin eksynyt, mutta punkkuloota joutui taas riiston kohteeksi.
Runkkis

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

SingleMalt kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Nyt jos lopettelisi työnteon ja kodin kautta salille.
Älä nyt hulluta. Mä en vielä ole baariin eksynyt, mutta punkkuloota joutui taas riiston kohteeksi.
Tosissaan kotona olisi pari punkkupulloa ja puhelin on jo piippaillut tänään baariin...

Mutta mulla on "selkäranka"...
Dumari

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Runkkis kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Nyt jos lopettelisi työnteon ja kodin kautta salille.
Älä nyt hulluta. Mä en vielä ole baariin eksynyt, mutta punkkuloota joutui taas riiston kohteeksi.
Tosissaan kotona olisi pari punkkupulloa ja puhelin on jo piippaillut tänään baariin...

Mutta mulla on "selkäranka"...
Sehän on tehty rikottavaksi, eikö kukaan ole kertonut sulle vielä?

nimimerkillä: kotijuåppå!
Edith

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:Voi jehna
Mikä muuten on tuon vekkulin jehna-sanan etymologia?
No, kuule, vitustako minä tiedän, mutta kai se voisi jotain Jeesus-siunailukantaa olla. Ja lahna tulee kans mieleen. Kun vielä kerran Jeesustakin sais, joo, niin vois kertoo lisää... Mun mielikuvitus heittää taas voltteja. Mut se on toi kun mä kuuntelen just Tomppaa taas. Ja odotan saapuvaksi herraseuraa, jolta en varmasti sais, mutta jolta en enää haluiskaan.
nokkaelain

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Voi jehna, vajaa kaks tuntia hereillä. Vuorokausirytmi taas niin maan perusteellisesti sekaisin. Sitä ne pikkujoulut tietää.
Älä muuta sano. Puolustukseksi, viikonloppuna oli kahdet pikkujoulut. Kolmen jälkeen heräillessä tuli mieleen, että viimeistään ennen yhdeksää pitäisi olla yksi kokouspöytäkirja valmiina. Ja nytkin istun bussissa, kun tulin lupautuneeksi vanhempiakin tavata.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomennakin töihinmenevänä sanon että perkeleen juåpåt.
Olis tosin yhdet pikkujoulukekkerit, mutta mä koitan esittää että mullakin on selkärankaa ja jään kotiin oikeasti en vaan jaksa :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Ja nytkin istun bussissa, kun tulin lupautuneeksi vanhempiakin tavata.
Kyllä sun vaan tarttis vaihtaa titteliks "Partiopoika". Niin hyväkäytöksinen.
millivanilli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olenkohan mä vilustunut? Kauhia vilu... *hytisee* Mitä ilmeisimmin kannattaisi laittaa lenkkeillessä takki päälle ja hanskat käteen.
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen kans palellut koko saakelin päivän. Eikai mulle TAAS nouse kuume?
tuulenpuiska

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

millivanillin signature sanoo kirjoitti: jos haluat olla onnellinen tunnin - ota torkut
Entäs jos näkee painajaisia?
millivanilli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tuulenpuiska kirjoitti:
millivanillin signature sanoo kirjoitti: jos haluat olla onnellinen tunnin - ota torkut
Entäs jos näkee painajaisia?
totta toi on ongelmallista...
mä näin painajaisia viimeyönä (jostain syystä äiti ei halunnut viettää joulua.. ja sitten olin hyvin surullinen)

jahas, extempore shoppailua kohta.. kaveri tulee kohta hakemaan mut. jei!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan kokeilumielessä taidan lähteä ihmisten pariin eli siis jos kävisi kiertelemässä pikkuisen kaupassa, kävisi kahvilla jossain ja menisi yhdelle tuopposelle jonnekkin hämyisään rokahtavaan luolaan. Tämä akti siis suoritetaan keskustassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen kans palellut koko saakelin päivän. Eikai mulle TAAS nouse kuume?
äkkiä kuumaa juotavaa ja peittojen väliin, juuh.
Nighthawk

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Täytyy tästä lähteä juhlimaan Suomen itsenäisyyttä näin etukäteen.. :cheer:
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:Täytyy tästä lähteä juhlimaan Suomen itsenäisyyttä näin etukäteen.. :cheer:
Have fun, ja muista hoitaa kukkas :wink:

EDIT: sixth of July on erittäin hyvä päivä.
SingleMalt

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: sixth of July on erittäin hyvä päivä.
Mitäs sillon tapahtuu?
Enthu

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:EDIT: sixth of July on erittäin hyvä päivä.
Mitäs sillon tapahtuu?
Taitaa olla yhdysvaltojen kansallispäivä :P
Vastaa Viestiin