Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään startupin osakaskokous. Tarkoitus käsitellä jatkosuunnitelmia. Mennäänkö pörsiin vai ryhdytäänkö etsimään isompaa firmaa ostajaksi tai Private Equityä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menin eilen kympiltä maaten, että pääsisi aikaisin työpisteelle eli myöskin lähtemään aikaisin ehtiäkseni salille ennen Tapparan matsia. No neljän aikaan kiroilin vielä unimasan poissaoloa.

Ei ihan skarpein olo ja vedin vielä kinkissä överit, olisin nukahtanut palaverissa jos penkissä olis ollut selkänoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuka jumalauta on mennyt tämmöisen väsäämään?

http://www.lapsimukaantoihin.fi/

Tänne tulossa 17 kakaraa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ No laitat niille vuorotellen tikkarin suuhun.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 21.11.2017 13:51 Kuka jumalauta on mennyt tämmöisen väsäämään?

http://www.lapsimukaantoihin.fi/

Tänne tulossa 17 kakaraa.
Jos joku kysyy mikä niistä on sinun, niin muista vastata "en ole valinnut vielä"
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.11.2017 11:19 Tänään startupin osakaskokous. Tarkoitus käsitellä jatkosuunnitelmia. Mennäänkö pörsiin vai ryhdytäänkö etsimään isompaa firmaa ostajaksi tai Private Equityä.
Hallitus esitti, että ryhdytään etsimään pääomasijoittajaa. Perusteluna se, että IPO (vaikka se olisi mahdollinen) ei vielä tässä vaiheessa toisi firmalle ja omistajille parasta tulosta. Ehdotus on ensin myydä pääomasijoittajille n. puolet (ja suunnattu anti heille samalla) ja IPO sitten tod. näk. muutaman vuoden päästä. Pakko ei ole tehdä mitään, voidaan jatkaa nykyiselläkin rakenteella, firma kannattaa ja kasvaa. Mutta jotta päästäisiin suunniteltuun kasvuun, tarvitaan omaa pääomaa lisää. Jos ei oteta sisään lisää omaa pääomaa, täytyy kasvaa hitaammin.

Mulle sopii, että myyn nyt puolet. Jos kaikki menee hyvin, kesällä tapahtuu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin