Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tsiisus kun närästää. En tiedä, johtuuko siitä, että eilisiä työpaikan 50-vuotiskahveja edeltävästi otin tavallista isomman annoksen ssri:tä, ettei iske tremor. Otin vatsahapposalpaajaa nyt. Hyvä olla töissä lääkäriasemalla, kun lääkekaappi on lähellä.

Mulla ei ole sos. tilanteiden pelkoa tai paniikkihäiriötä, mutta joskus ollessani huomion keskipisteenä tulee pieni (en tiedä näkyykö ulospäin) pään vapina (kahvikuppineuroosi-tyyppinen). Eilen ei tullut, ssri auttoi ehkä. Tai sitten placebo-vaikutus toimi. Beetasalpaaja auttaisi myös varmaan, mutta sitä ei kotona ollut.

Ps.Tarkemmin ajatellen närästyksen saattoi aiheuttaa ssri+ Göranin lihapullat ja lohkoperunat + suklaa kombo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.12.2017 8:44 Tsiisus kun närästää. En tiedä, johtuuko siitä, että eilisiä työpaikan 50-vuotiskahveja edeltävästi otin tavallista isomman annoksen ssri:tä, ettei iske tremor. Otin vatsahapposalpaajaa nyt. Hyvä olla töissä lääkäriasemalla, kun lääkekaappi on lähellä.

Mulla ei ole sos. tilanteiden pelkoa tai paniikkihäiriötä, mutta joskus ollessani huomion keskipisteenä tulee pieni (en tiedä näkyykö ulospäin) pään vapina (kahvikuppineuroosi-tyyppinen). Eilen ei tullut, ssri auttoi ehkä. Tai sitten placebo-vaikutus toimi. Beetasalpaaja auttaisi myös varmaan, mutta sitä ei kotona ollut.

Ps.Tarkemmin ajatellen närästyksen saattoi aiheuttaa ssri+ Göranin lihapullat ja lohkoperunat + suklaa kombo.

Kerrothan Kuomaseni, että KUINKA SE KAHVITUS meni ja saitko lahjoja, pusuja, halauksia? Oletko jo täyttänyt 500 vuotta? Et sitten ruvennut tärisemään. Sekin on vaarallista, meinaan jos firman söpöin hoitaja halaa ja sun kätesi tärisisi pepulle asti vahingossa. Seksuaalinen häirintä ja vankilaan! Sieltä tosin saisit aineita ja kokemuksia enemmänkin kuin lääkekaapistasi!
Mutta kaskut sikseen!
Miten vaimosi tai lapsesi muistaa? Onko vaimosi sinua nuorempi?

Eikö nuo SSRI -lääkkeet ole sillätavalla pitkävaikutteisia, ettei ne annosta äkusti suurentamalla tee kuin aloitusoireita!!!
Sensijaan beetasalpaajahan taitais olla sulle hyvä?
Kerro missä olen väärässä.
Minäkin saan joskus koko kehoni "tärisemään", jos jotain epämiellyttävää tapahtuu-sellaista henkilökohtaista. Mutta koetan urhoollisesti selviytyä ilman nappeja.
Eilen muuten vartalo kangistui täydelleen kun en löytänyt avaimiani! Ja mahtava onnen tunne kun löysin kuitenkin.
LIHAPULLAT ei aiheuta närästystä vaan SUURTA ONNEA! Heh!

Lopuksi kysyisin kuinka vanhaksi haluat elää, jos terveytesi heikkenee keskimääräiseen tapaan, mutta et saa syöpää! Ja missä?

Minä pyytäisin Jesseltä saada elää 120 vuotiaaksi. Ja asun Stadissa.

JOULUARSKA
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kauhea krapula parista hassusta lasista punkkua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin