Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tuesday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saapuuko vesisade vai pakkanen, sen näemme kun ruskean harmaa joulu tulee taas..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Meinasin hätäillä, että pitääkö joulokortit kirjoittaa jo tänään, mutta huomenna vasta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.12.2017 11:45 Meinasin hätäillä, että pitääkö joulokortit kirjoittaa jo tänään, mutta huomenna vasta.
En ole asiasta varma, mutta muistelen, etten ole aikuisiällä lähettänyt yhtään joulukorttia. Lähinnä minua ärsyttävät kotiimme saapuvat kortit, jotka sitten lojuvat milloin missäkin ja joita säilytetään ihan varmuuden vuoksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.12.2017 13:53
James Potkukelkka kirjoitti: 19.12.2017 11:45 Meinasin hätäillä, että pitääkö joulokortit kirjoittaa jo tänään, mutta huomenna vasta.
En ole asiasta varma, mutta muistelen, etten ole aikuisiällä lähettänyt yhtään joulukorttia. Lähinnä minua ärsyttävät kotiimme saapuvat kortit, jotka sitten lojuvat milloin missäkin ja joita säilytetään ihan varmuuden vuoksi.
En enää lähetä sulle korttia, jos asenteesi on tuollainen!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Eikö sun nörttinä olisi pitänyt jo siirtyä nykyaikaan ja sähköiseen viestintään?

Yhtään joulukorttia en ole lähettänyt, enkä ole innostunut niitä saamaan. En edes viitsi lukea niitä. Vaimo saattaa katsoa kaikki läpi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Ei sähköisillä "korteilla" voi korvata aidon postikortin fiilistä :roll: Lähetin kortit tärkeimmille ihmisille. Viime vuonna unohtui/en ehtinyt tms ja harmitti. Sain myös kuulla pientä kuittailua sukulaisilta asiasta jälkeenpäin...
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siinä on mun saamat kortit viimeiseltä kuudeltatoista vuodelta, metrin päässä postiluukusta.
kortit.jpg
kortit.jpg (92.24 KiB) Katsottu 550 kertaa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ottakaa siitä mallia!

Minulla on tapana tehdä pistokokeita. Jos satunnaisesti valittua 10-20v takaista joulukorttia ei kyetä esittämään 5 minuutissa, pyyhin henkilön testamentistani.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

FB_IMG_1513702085781.jpg
Niin.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin