Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jo nyt! Mihin nää päivät katoaa? Duunin puolesta tarjoillaan vuoden käynnistys, eli palaveria ja sen päälle risteily. Ihan hyvä irtiotto just nyt. On tullut oltua duunissa ehkä vähän liikaakin. Ens viikolla työnkuva muuttuu ja pääsen sen myötä taas paremmin kiinni säbävalmennukseen.

Toisaalta vittuakos teitä nää kiinnostaa. Hyvää huomenta kuitenkin!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai niin, lakko. No ei tänään sitten varmaan mitään palavereja ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Eikös tuo ole ideaalitilanne? Et voi tehdä töitä, mutta palkka juoksee?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hitsin hitsi. Pyydettiin lisää vo-aikoja. Suostuin :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti: 05.01.2018 7:50 Ai niin, lakko. No ei tänään sitten varmaan mitään palavereja ole.
Palaverithan se on kun ei tarvitse tehdä mitään ja palkka juoksee. Nyt vain ei tiedä mitä asiakas haluaa, mutta deadline ei siltikään muutu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 05.01.2018 9:46 . Nyt vain ei tiedä mitä asiakas haluaa, mutta deadline ei siltikään muutu.
Eikös tuo ole softakehityksen normaalitila :D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Luulin olevani kärsivällinen keskustelija, jos vastapuoli pelaa tosissaan, mutta opin eilen itsestäni uutta.

Joo, ei pitäis lähteä edes tämmöiseen, mutta koitin keskustella Flat Earth uskovaisten kanssa. Siis oikeiden ihmisten jotka tunnen nimeltä ja naamalta. Antaa heille mahdollisuus argumentoida asiansa ja kertoa minulle heidän näkemyksiä esittämiini kysymyksiin.

No eihän siitä tietenkään saanut mitään muuta, kuin päänsä kipeäksi. Jokainen minun esittämä kuvatodiste oli kuvamanipuloituja, ja suurin osa argumenteista oli youtube videoita. Tämä ei tietenkään nyt yllätä ketään, mutta silti tuo koko tilanne oli suorastaan psykedeeelinen.

"A on B kun minä sanon, mutta A ei ole B kun sinä sanot"

Ja ikuinen suosikkini, no mutta maan muoto on teoria, siinä missä Flättärikin. Eikun ... ei :D

Joo, ei tarvi tulla sanomaan että tuhlasin elämästäni tunteja mitä en saa ikinä takaisin, olen siitä hyvin tietoinen :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onko olemassa mielenterveydeltään suhteellisen terveitä henkilöitä, jotka oikeasti ovat flat earth -uskossa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onko kukaan näistä flat earth -tyypeistä koskaan käynyt lentokoneessa? Tai edes stadionin tornissa?
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti: 05.01.2018 11:14 Onko kukaan näistä flat earth -tyypeistä koskaan käynyt lentokoneessa? Tai edes stadionin tornissa?
Mulle kerrottiin, että oon viettänyt viimeisen vuoden joko levyn toisella puolen, tai aivan reunalla. Ja lentokoneen ikkuna on kalansilmä, joka vääristää. Kuten kaikki avaruudesta otetut kuvat.

Ai niin ja painovoima on kusetusta. Se oli uutta mulle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.01.2018 11:13 ^Onko olemassa mielenterveydeltään suhteellisen terveitä henkilöitä, jotka oikeasti ovat flat earth -uskossa?
Tiedän suhteellisen täysipäisiä ihmisiä, jotka syystä tai toisesta on antaneet kertoa itselleen että teoria on mahdollista. Ja jos ei ole kovin hyvä ymmärrys tieteestä, isot asiat on niin isoja että on helpompi uskoa mitä muuta tahansa.

Uskon että Flättäröinnin suosion kasvu on suora heijastus siitä, miten osa ihmisistä tuntee itsensä riittämättömäksi. Ja mikäs sen tehokkaampi keino nostaa omaa valueta, kun tietää jotain mitä kukaan ei tiedä. Varsinkin, kun se on jotain niin isoa ja itsestään selvää kuun maan muoto.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti: 05.01.2018 11:28
So Hard kirjoitti: 05.01.2018 11:14 Onko kukaan näistä flat earth -tyypeistä koskaan käynyt lentokoneessa? Tai edes stadionin tornissa?
Mulle kerrottiin, että oon viettänyt viimeisen vuoden joko levyn toisella puolen, tai aivan reunalla. Ja lentokoneen ikkuna on kalansilmä, joka vääristää. Kuten kaikki avaruudesta otetut kuvat.

Ai niin ja painovoima on kusetusta. Se oli uutta mulle.
Lyö ilmapallolennon verran vetoa, että myös ilman kalansilmäikkunaa horisontti kaartuu. Vedon häviäjä maksaa ilmapallolennon.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 05.01.2018 11:31
James Potkukelkka kirjoitti: 05.01.2018 11:13 ^Onko olemassa mielenterveydeltään suhteellisen terveitä henkilöitä, jotka oikeasti ovat flat earth -uskossa?
Tiedän suhteellisen täysipäisiä ihmisiä, jotka syystä tai toisesta on antaneet kertoa itselleen että teoria on mahdollista. Ja jos ei ole kovin hyvä ymmärrys tieteestä, isot asiat on niin isoja että on helpompi uskoa mitä muuta tahansa.

Uskon että Flättäröinnin suosion kasvu on suora heijastus siitä, miten osa ihmisistä tuntee itsensä riittämättömäksi. Ja mikäs sen tehokkaampi keino nostaa omaa valueta, kun tietää jotain mitä kukaan ei tiedä. Varsinkin, kun se on jotain niin isoa ja itsestään selvää kuun maan muoto.
Mulle on varsin uusi tieto, että nämä flättäröijät ovat tosissaan (sen opin vasta aivan muutama viikko sitten) ja nyt opin, että osa heistä on mielenterveydeltään normaalien kirjoissa.

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuka sanoi ettei Suomessa osata matkailussa innovoida?

https://www.laplandhotels.com/EN/hotels ... owvillage/

Game of thronesin kyytiin hienolla toteutuksella. Antakaa jenin ja dollarin tulla lastenne luokse.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti: 05.01.2018 11:07 Luulin olevani kärsivällinen keskustelija, jos vastapuoli pelaa tosissaan, mutta opin eilen itsestäni uutta.

Joo, ei pitäis lähteä edes tämmöiseen, mutta koitin keskustella Flat Earth uskovaisten kanssa. Siis oikeiden ihmisten jotka tunnen nimeltä ja naamalta. Antaa heille mahdollisuus argumentoida asiansa ja kertoa minulle heidän näkemyksiä esittämiini kysymyksiin.

No eihän siitä tietenkään saanut mitään muuta, kuin päänsä kipeäksi. Jokainen minun esittämä kuvatodiste oli kuvamanipuloituja, ja suurin osa argumenteista oli youtube videoita. Tämä ei tietenkään nyt yllätä ketään, mutta silti tuo koko tilanne oli suorastaan psykedeeelinen.

"A on B kun minä sanon, mutta A ei ole B kun sinä sanot"

Ja ikuinen suosikkini, no mutta maan muoto on teoria, siinä missä Flättärikin. Eikun ... ei :D

Joo, ei tarvi tulla sanomaan että tuhlasin elämästäni tunteja mitä en saa ikinä takaisin, olen siitä hyvin tietoinen :D
Hei Hämis isossa maailmassa!

Kerron sinulle että tuhlasit elämästäsi tunteja. Et saa niitä milloinkaan takaisin.
Olen pahoillani.

TAMMIARSKA
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 05.01.2018 13:12
Kerron sinulle että tuhlasit elämästäsi tunteja. Et saa niitä milloinkaan takaisin.
Olen pahoillani.

Ei välttämättä. Ko. keskustelu oli myös opettava kokemus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.01.2018 13:16
Stadinarska kirjoitti: 05.01.2018 13:12
Kerron sinulle että tuhlasit elämästäsi tunteja. Et saa niitä milloinkaan takaisin.
Olen pahoillani.

Ei välttämättä. Ko. keskustelu oli myös opettava kokemus.
Todellakin oli opettavainen kokemus...
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.01.2018 11:49
Haemaeraemies kirjoitti: 05.01.2018 11:31 Uskon että Flättäröinnin suosion kasvu on suora heijastus siitä, miten osa ihmisistä tuntee itsensä riittämättömäksi. Ja mikäs sen tehokkaampi keino nostaa omaa valueta, kun tietää jotain mitä kukaan ei tiedä.
Mulle on varsin uusi tieto, että nämä flättäröijät ovat tosissaan (sen opin vasta aivan muutama viikko sitten) ja nyt opin, että osa heistä on mielenterveydeltään normaalien kirjoissa.
Niin. Suomessa pääsee jopa presidentinvaalien kolmanneksi suosituimmaksi ehdokkaaksi, vaikka kieltää biotieteiden koko pohjan. Siltikin Flat Earth on kyllä jotenkin sellaisella tavalla hullua, että vähän vaikea on ymmärtää, miten siihen voisi normaali edes peruskoulun käynyt aikuinen uskoa.

Hämiksen keittiöpsykologisointi on ihan lupaava teoria salaliittoteorioiden tenhosta. Pätee varmaan näihin kotimaisiinkin visionääreihin, jotka näkevät valtamedian sumutuksen takaa totuuden käynnissä olevasta kahden kulttuuripiirin sodasta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Luulen, että tuo flättäriteoria sopii suurimpaan osaan näistä rokotuskriitikoista, hopeavedellä läträäjistä ja muista viherpirtelöaktivisteista. Tosin näihin ravintoasioihin liittyvät on tietysti vielä siitä erilaisia, että niihin riittävän pontevasti uskomalla voi saada itselleen ihan merkittäviä lumevaikutuksiakin. Tälläkin hetkellä tuttavapiirissä on useampi tyyppi, jotka tuuppaa kuukausitasolla useita satoja euroja kiinni erillaisiin uutteisiin, pillereihin ja jauheisiin, jotka lupaavat pikavoittoja hyvinvointiarpajaisissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Jannelle tytöstä! Ja toivottavasti poikakin pääsi hoidosta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Onnea Jannelle!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onnea!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin