Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huomenta. :napu:
Onkohan Vesper häipynyt lopullisesti Kitinästä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Veti aamulla liikenne niin hitaasti liukkauden takia, että piti jättää auto sakkopaikalle, jotta ehdin ajoissa töihin. Saa nähdä, onko lappuliisa iskenyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Löytyi kirjakauppakin. Nyt allasbaariin Clarksonin kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

https://yle.fi/uutiset/3-10060723

Tämä voisi olla hyvä vitsi, mutta totta seon,
Eteläkorealaiseen Mukhon satamaan saapunut harvinainen vieras toi mukanaan 140-henkisen orkesterin ja Pohjois-Koreassa tunnetun naispuolisen pop-laulajan Hyon Song-wolin. Hänet tunnetaan paikallisesti muun muassa kappaleista "Sotilaiden jalanjäljet" ja "Seisomme kaikki puolueen joukoissa".
Varsinkin nämä kappalevalinnat, åpaikallinen tähti? tähdet näyttävät olevan paikallaan etäisyydestä johtuen mutta tähtitaivas on jatkuvan muutoksen kourissa.(Miten ilmiöllä(Muutos) on kourat?)

http://tieku.fi/maailmankaikkeus/tahtit ... n-kourissa
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Sain soveltuvuusarvioinnin tulokset. Lopputulos on soveltuu jurristiksi tasolla 4 (asteikolla 1-5). Luonnollisesti olen raportin mukaan myös empaattinen ja omaan hyvät sosiaaliset taidot. Ihan hauskoja nämä nuppitestit.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikö empaattisuus ole vakava miinus juristille?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 06.02.2018 21:56 Eikö empaattisuus ole vakava miinus juristille?
Kuinkas? Asiakas arvostaa, kun osoitat ymmärrystä kun hän kiroilee 15K asianajolaskulle.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Itse liikuttelen päätä puolen herzin taajuudella vertikaalisuunnassa ja päästän n 15 sekunnin välein pieniä ynähdyksiä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2018 12:56 Veti aamulla liikenne niin hitaasti liukkauden takia, että piti jättää auto sakkopaikalle, jotta ehdin ajoissa töihin. Saa nähdä, onko lappuliisa iskenyt.
Ei ollut eilen tullut sakkoa, joten jätin tänään auton samaan paikaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bussikaistamiehen suhtautuminen kollektiivisiin normeihin on joskus kyllä vähän latistava.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 07.02.2018 9:02 Bussikaistamiehen suhtautuminen kollektiivisiin normeihin on joskus kyllä vähän latistava.
Yksityinen parkkipaikka, joten ei ole kollektiivilta pois, vaan korporaatioiden välinen asia. Mä ajattelen sakon maksuksi paikan käytöstä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siis se on parkkipaikka, sä et vain maksa parkkimaksua? Vai varattu joidenkin muiden käyttöön, jotka eivät nyt pääse paikalleen? No, joka tapauksessa taisin olla moraalisessa ylemmyydentunnossani vähän hätäinen, pahoittelut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 07.02.2018 9:07 Siis se on parkkipaikka, sä et vain maksa parkkimaksua? Vai varattu joidenkin muiden käyttöön, jotka eivät nyt pääse paikalleen? No, joka tapauksessa taisin olla moraalisessa ylemmyydentunnossani vähän hätäinen, pahoittelut.
Se on kait kyseisen firman asiakkaiden parkkipaikka. Ko. toimistorakennuksien vuokralaiset ovat vaihtuneet, joskus edellisen vuokralaisen aikaan asiakaspaikoilla oli kiekkoaikarajoitus ja siihen välillä parkkeerasin vastaavassa tilanteessa (eli olisin muuten myöhästynyt) ja siitä joskus tuli sakkoa. Joskus myös kävin ruokatunnilla sitten siirtämässä auton luvalliselle paikalle.

Nyt paikassa ei ole kiekkorajoitusta. Ainoastaan ukaasi, että kyseessä on yksityisen pysäköinninvalvontafirman valvoma alue.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2018 9:20 Nyt paikassa ei ole kiekkorajoitusta. Ainoastaan ukaasi, että kyseessä on yksityisen pysäköinninvalvontafirman valvoma alue.
Mä olen ymmärtänyt, että niiden perintäkirjeillä on vaikeuksia löytää perille, jos on estänyt tietojenluovutuksen rekisterikilven perusteella. En ole vaan päässyt testaamaan, kun noudatan ohjeita tälläisissä asioissa, (joo, mä tiedän, että tää on paha takaisku mun nuoren kapinallisen imagolle :oops: ) , mutta oletko sä sattunut testaamaan asiaa?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 07.02.2018 9:38
James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2018 9:20 Nyt paikassa ei ole kiekkorajoitusta. Ainoastaan ukaasi, että kyseessä on yksityisen pysäköinninvalvontafirman valvoma alue.
Mä olen ymmärtänyt, että niiden perintäkirjeillä on vaikeuksia löytää perille, jos on estänyt tietojenluovutuksen rekisterikilven perusteella. En ole vaan päässyt testaamaan, kun noudatan ohjeita tälläisissä asioissa, (joo, mä tiedän, että tää on paha takaisku mun nuoren kapinallisen imagolle :oops: ) , mutta oletko sä sattunut testaamaan asiaa?
En ole kokeillut. Mielenkiintoinen ajatus. Ehkä en kuitenkaan halua niin voimallisesti venkoilla yksityisen yrityksen perimiä sakkoja vastaan, koska itsekin tiedän, että sakko on ko. tilanteessa oikeutettu, jos sellainen napsahtaa. Kuten sanottu, ajattelen sakon maksuksi paikan käytöstä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 07.02.2018 9:38tää on paha takaisku mun nuoren kapinallisen imagolle
Voin vilpittömästi vakuuttaa, että et vaikuta yhtään sen vähempää nuorelta kapinalliselta kuin ennenkään!
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 07.02.2018 9:59
Vagabondo kirjoitti: 07.02.2018 9:38tää on paha takaisku mun nuoren kapinallisen imagolle
Voin vilpittömästi vakuuttaa, että et vaikuta yhtään sen vähempää nuorelta kapinalliselta kuin ennenkään!
:mrgreen:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 07.02.2018 9:59 Voin vilpittömästi vakuuttaa, että et vaikuta yhtään sen vähempää nuorelta kapinalliselta kuin ennenkään!
:ohyeah:

Ehdin jo pelästyä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

So Hard kirjoitti: 06.02.2018 23:27
Bluntly kirjoitti: 06.02.2018 21:56 Eikö empaattisuus ole vakava miinus juristille?
Kuinkas? Asiakas arvostaa, kun osoitat ymmärrystä kun hän kiroilee 15K asianajolaskulle.
Suunnilleen näin (tai sitten ilman empaattisuutta soveltuisin tasolla 5) :D
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Fiona kirjoitti: 07.02.2018 11:55
So Hard kirjoitti: 06.02.2018 23:27
Bluntly kirjoitti: 06.02.2018 21:56 Eikö empaattisuus ole vakava miinus juristille?
Kuinkas? Asiakas arvostaa, kun osoitat ymmärrystä kun hän kiroilee 15K asianajolaskulle.
Suunnilleen näin (tai sitten ilman empaattisuutta soveltuisin tasolla 5) :D
Suosittelen haastamaan testausfirma oikeuteen ja vaatimaan luokituksen korjaamista vitoseksi!

Ps. ehkä idea on juuri, että viitosluokituksen saavat vain ne, jotka sitä vaativat vahingonkorvauskanteen uhalla :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.02.2018 12:02
Fiona kirjoitti: 07.02.2018 11:55
So Hard kirjoitti: 06.02.2018 23:27

Kuinkas? Asiakas arvostaa, kun osoitat ymmärrystä kun hän kiroilee 15K asianajolaskulle.
Suunnilleen näin (tai sitten ilman empaattisuutta soveltuisin tasolla 5) :D
Suosittelen haastamaan testausfirma oikeuteen ja vaatimaan luokituksen korjaamista vitoseksi!

Ps. ehkä idea on juuri, että viitosluokituksen saavat vain ne, jotka sitä vaativat vahingonkorvauskanteen uhalla :)
Sitä sen täytyykin olla!!1 Ajattelin aikaisemmin ettei kukaan kuitenkaan saa täysiä pisteitä, koska he haluavat jättää jokaisen siihen käsitykseen, että heillä on vielä ammattillista kehittymisvaraa. Tämä on kuitenkin hienompi teoria :)
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin