Lepolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä! Ei lauantaiketjua sen kerran, kun tänne joudan?! Vähän vieraanvaraisuutta hei.

Iski influenssa ja alkaa jo hiljalleen kaatua seinät niskaan. Kuume jäi onneks kolmeen päivään, kiitos ilmeisesti Tamiflun, mutta keuhkot joutais kyllä romukoppaan.

Mitäs teille, hanipööt?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Jouduin ottamaan lintulaudan pois ja pienet tipit ovat ihan sekaisin. Paikalle tuli niin paljon harakoita yms. riehumaan, ettei voinut muuta. Tuntuu syylliseltä kun on niin paljon luntakin etteivät ehkä löydä itse ravintoa :(
Kävin myös sekoilemassa salilla. Yksi ihminen alkoi puhua minulle siellä ja olin niin ajatuksissani, että vastailin hänelle aivan mitä sattuu. Vieläkin hävettää. Ei mene tämä päivä ihan putkeen. Onneksi treeni oli hyvä. Eilen tarjottiin työpaikkaa, mutta vastasin neuvotteluiden jälkeen kiitos, mutta ei kiitos. Sellaista. Onko muilla mielenkiintoisempi elämä?
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen huumoriepisodi, johon liittyy vahvasti alaston mis. Kirjoitan siitä myöhemmin huumori tai white trash ketjuun kunhan pääsen näppäimistölle.

Nyt kevyttä viskinmastelua, possu uunissa ja kohta saunaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Makkarasivut päivittyneet, saunottu on ja Berlin Pils maistettu!(Toisen kerran, vaikeaa löytää maistamattomia)
Ei tosiaan mitään kummaa, pötsi toimii.. normaalisti
Enkä ajanut vuvatta, päivitin kortongin ajokelpoiseksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 17.02.2018 10:49 Mitä! Ei lauantaiketjua sen kerran, kun tänne joudan?! Vähän vieraanvaraisuutta hei.
Täällä on päivystys paikalla vain virka-aikaan eikä sekään toimi enää niin luotettavasti kuin ennen.

Miten uusi elämä sujuu? Noin niin kuin sairastelun ulkopuolella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Terveiset Kolumbian pohjoiselta rannikolta, Camarones ( tarkoittaa katkarapua) nimisestä kylästä! Autenttinen pölyinen kylä, missä ihmiset elää hyvin peruselämää latinalaisella tyylillä.

Ollaan aika varmoja, ettei tänne ole aiemmin suomalaisia eksynyt, sen verran hämmentyneitä reaktiota täältä vastaan tulee. Ihmiset tuijottaa kun on oikeastaan missään :D Olen tietenkin valkoisin jätkä mitä täältä löytyy, joten ei ihme sinällään että autot pysähtyy ihmettelemaan kuinka valkoinen gringo voi olla.

Uskomatonta seutua, 6 tunnin reissulla näkee aavikkoa, mangrovea, hiekkarantaa ja tajuttoman kokoisen murtovesi-järven, missä on eräs maailman suurimipa flamingo - keskittymiä. Lintuja on hitosti ja Karibian meri näyttää komealta. En puhu kieltä, mutta silti pakko sanoa että kolumbialaiset on ehkä mukavimpia tyyppejä ikinä,

Matka jatkuu seuraavaksi kohti pohjoista, puheissa oli käydä katsomassa paikkaa missä kolumbia loppuu mereen. Pitää katsoa aikatauluja ja mahdollisia kustannuksia tuolle keikalle, mutta käydään nyt ainakin Riohachassa katsomassa. Rantaelämää varmaan jokunen päivä vielä, 2.3 pitää olla kolumbian ja ecuadorin rajalla nappaamassa bussia Ipiales - nimisestä kylästä kohti Quitoa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 18.02.2018 17:04 Terveiset Kolumbian pohjoiselta rannikolta, Camarones ( tarkoittaa katkarapua) nimisestä kylästä! Autenttinen pölyinen kylä, missä ihmiset elää hyvin peruselämää latinalaisella tyylillä.

Ollaan aika varmoja, ettei tänne ole aiemmin suomalaisia eksynyt, sen verran hämmentyneitä reaktiota täältä vastaan tulee. Ihmiset tuijottaa kun on oikeastaan missään :D Olen tietenkin valkoisin jätkä mitä täältä löytyy, joten ei ihme sinällään että autot pysähtyy ihmettelemaan kuinka valkoinen gringo voi olla.

Uskomatonta seutua, 6 tunnin reissulla näkee aavikkoa, mangrovea, hiekkarantaa ja tajuttoman kokoisen murtovesi-järven, missä on eräs maailman suurimipa flamingo - keskittymiä. Lintuja on hitosti ja Karibian meri näyttää komealta. En puhu kieltä, mutta silti pakko sanoa että kolumbialaiset on ehkä mukavimpia tyyppejä ikinä,

Matka jatkuu seuraavaksi kohti pohjoista, puheissa oli käydä katsomassa paikkaa missä kolumbia loppuu mereen. Pitää katsoa aikatauluja ja mahdollisia kustannuksia tuolle keikalle, mutta käydään nyt ainakin Riohachassa katsomassa. Rantaelämää varmaan jokunen päivä vielä, 2.3 pitää olla kolumbian ja ecuadorin rajalla nappaamassa bussia Ipiales - nimisestä kylästä kohti Quitoa.
Millä vehkeellä tuolta kirjoittelet? Wifi tai 3g toimii kuitenkin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.02.2018 11:34 Millä vehkeellä tuolta kirjoittelet? Wifi tai 3g toimii kuitenkin?
Läppärillä kirjoittelen ja teen duunia tien päältä. Ei tämä mikään kehitysmaa ole, melkein joka paikasta antaa Claron mobiilinetti 4G yhteyden. Melkein jokaisessa guesthousessa on ihan välttävä netti.

Pakko nyt näin ihan ääneen sanoa: Kohta kolme viikkoa täällä, ja en tajua miksi kukaan matkustaa Aasiaan. Täällä on suurin osa asioista omaan makuuni paremmin, turvallisuus tietyillä alueilla on nyt tietenkin ainoa huoli. Turistikusetusta on 10x vähemmän kuin aasiassa, paikalliset arvostaa että kaksi vikingoa uskaltaa tulla tänne.

I shit you not, on pari kertaa pysäytetty kadulla ja tultu sanomaan Gracias että olette täällä.

Mutta Kolumbian luonto hakkaa monipuolisuudessaan about kaiken mitä nähny, ruoka on oman makuuni helposti parempaa kuin aasiassa, kahvi on usein ihan helvetin hyvää, ja ihmiset on todella todella mukavia ja lämpimiä. Niin ja me ei puhuta espanjaa kuin ihan ihan vähän, silti kaikki koittaa auttaa eikä juuri kukaan halua rahaa.

Ihmisillä on niin totaalisen väärä mielikuva siitä mitä Kolumbia on nykyään. FARC on laskenut aseet ja kartellit ei pyöritä kaupunkeja. Kyllä, rikollisuutta ja pahoja asioita tapahtuu, eikä kaupungissa kannata kävellä 21:00 jälkeen kuin tietyillä alueilla.

Tänne pitää tulla takaisin, kuukausi Kolumbiaa ei ole tarpeeksi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyllä mulla tulisi jännäkakka housuun. Varmaankin aiheettomasti, mutta mielikuva on, että hyvällä tuurilla ryöstetään, huonolla tapetaan tai kaapataan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.02.2018 14:16 Kyllä mulla tulisi jännäkakka housuun. Varmaankin aiheettomasti, mutta mielikuva on, että hyvällä tuurilla ryöstetään, huonolla tapetaan tai kaapataan.
Todennäköisemmin kuolet aasiassa palavassa minibussissa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.02.2018 14:16 Varmaankin aiheettomasti, mutta mielikuva on, että hyvällä tuurilla ryöstetään, huonolla tapetaan tai kaapataan.
Tämä. Olen varmaan tullut vanhaksi, koska enää vain Japani tai Uusi-Seelanti vaikuttavat kiinnostavilta matkakohteilta.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Fiona kirjoitti: 23.02.2018 16:33
James Potkukelkka kirjoitti: 23.02.2018 14:16 Varmaankin aiheettomasti, mutta mielikuva on, että hyvällä tuurilla ryöstetään, huonolla tapetaan tai kaapataan.
Tämä. Olen varmaan tullut vanhaksi, koska enää vain Japani tai Uusi-Seelanti vaikuttavat kiinnostavilta matkakohteilta.
Kannattaa perustaa mielikuvansa johonkin muuhun kuin Narcos sarjaa, Pablo Escobarin aikoihin tai FARC:ia koskeviin uutisiin.

On totta että Venezuelan raja-aluiella, sekä tietyillä maaseuduilla ei ole turistin syytä heilua ilman syytä ja suunnitelmaa, sekä kaupungeissa tulee noudattaa samaa varovaisuutta mitä missä tahansa isossa kaupungissa. Et sinä mene Lontoossakaan väärille kaduille kävelemään iltasella.

Olen paikallisille kertonut juuri tuosta asenteesta mitä edustatte, sain sitä aimo annoksen ennen lähtöä. Ovat hyvin hyvin ihmeissään ja todella surullisia, että maalla on edelleen sellainen maine, vaikka tilanne on parantunut ekspotentiaalisesti.

Ilman fanipoika laseja: Olen miettinyt turvallisuutta paljon ja tietyissä asioissa otetaan varotoimia vahingon välttämiseksi. Tähän asti ei ole ollut yhtään tilannetta, minkä laskisin kuumottavaksi. Ja kuten voitte varmaan kuvitella, että olen tehnyt muutakin kuin istunut hostellin baarissa.

Ymmärrän ennakkoluulonne, itselläkin oli, mutta näkemäni jälkeen kannustan haastamaan ne! Jos ei nyt tulemalla tänne, niin ihan ajatustasolla :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 18.02.2018 15:26
Vesper kirjoitti: 17.02.2018 10:49 Mitä! Ei lauantaiketjua sen kerran, kun tänne joudan?! Vähän vieraanvaraisuutta hei.
Täällä on päivystys paikalla vain virka-aikaan eikä sekään toimi enää niin luotettavasti kuin ennen.

Miten uusi elämä sujuu? Noin niin kuin sairastelun ulkopuolella.
Ihan kivasti! Kämppä on mahtavalla sijainnilla, uus duuni on pääasiallisesti tosi kivaa ja stressi on kadonnut elämästä lähes kokonaan! Mitä nyt vähän opinnot silloin tällöin aiheittaa kohoavaa verenpainetta... Hyvä tilaisuus siis ladata akkuja ennen yrittäjyyttä ja lähestyvää burn outia ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Lepolauantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 25.02.2018 12:51Hyvä tilaisuus siis ladata akkuja ennen yrittäjyyttä ja lähestyvää burn outia ;)
Jos nauttii siitä mitä tekee, niin sitä jaksaa polttaa kynttilää molemmista päistä aika pitkään ennen lopullista tuhoa :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin