Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään lakisääteinen, viime viikonloppu meni nenänvalkaisussa.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 09.03.2018 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähdin aamulla töihin puolentoista metrin tukki olkapäällä. Kanssaihmisillä oli hauskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:?:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti tehdä siitä kukkatolppa, mutta jäänyt. Heitin nyt jätelavalle kun kerran semmoinen pihassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Parempi tukki olkapäällä, kuin tatti otsassa - vanha kiinalainen viisaus
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minulla oli joulukuussa koko työaamupäivän aamusta yksi keltainen tarratähti otsassa. Ja minä muistan jälkeenpäin, että ihmiset katsoneet hiukan sivuun. Oli silloin koulutuspäivä, ja ei ollut viljalti tuttuja aamupäivällä. Hiukset peitti tarran osittain.

Kukaan ei ollut kuitenkaan sanonut siitä, ennen kuin tauon osin tuttu keskustelukumppaninanen aika kainosti kysyi, että mikä juttu tuo tähti sulla on. Oli jäädä suu auki.
Olin kuitenkin pessyt itseni ja hampaani ihan tavallisesti peilin edessä noin klo 7.
Minulla oli laukussani valmiiksi kortteja ja osoitelista kännyssä ja tarra-arkki koristeeksi kortteihin, josta todella oli yksi tarra pois.
JÄÄ IKUISEKSI arvoitukseksi, miten se päätyi otsaani!! Mutta lähes varmaa on, että siinä kohdassa kun etsin jotain laukustani ja olin kyllä ottanut ilmeisesti tarra-arkkiin kiinni työmatkalla metrossa (noin klo 8)

Mutta päättelin, että nykyisten tauointien ym. aikana ilmeisesti tuo "annettiin olla" ilmeisesti jopa neljä tuntia.

Mutta nainen, joka tuon kysyi JÄI PAREMMAKSI toveriksi. Nimitän häntä Tähdeksi ja hän tuntuu pitävän siitä. Ei romanssista kyse todellakaan, mutta hauska juttu vaan.

Mun piti tää laittaa Stadinarskan sanomiinkin, mutta joulukuussa oli hervoton kiire...

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ehkä ajattelivat, että olit karannut leiriltä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.03.2018 8:58 ^ehkä ajattelivat, että olit karannut leiriltä.
Hehheh,hyvä James! Mutta nyt huomasin yhden muun kaamean asian. Sehän oli tähti, muttei kai sentään Daavidin tähti. Hui sentään. Onneksi tein tuon vuonna 2017, enkä noin 84-73 vuotta sitten :cry:

Vai tarkoititko juuri sitä leiriä? No niin varmaan. Miksi aina kysyelen, olen siinä iässä koko ikäni! :D

SA, nyt siis kuitenkin MA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Natsi ei jää sivustaan / eikä varjoon / keltaista tähteä jutskun ryysyihin tarjoon...... - Pekka Siitoin
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin