Sorvaussunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Sorvaussunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

näin.

Virtalähde kärähti taas mainerista, eivät näköjään oikein meinaa kestää 24/7 kuormitusta, vaikka kuorma meneekin rajoihin. Takuu hoitaa. Pitää mennä Verkkikseen, kun pääsen töistä.

Oma verkkokauppabusinekseni ei vielä ole valtavaa sukseeta saanut. Pitääköhän Ferrarin tilaus peruuttaa :think:

Mahdollisesti nyt kuitenkin ekat kaupat syntymässä ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, voittoa tulee 2 euroa ja vain muutaman tunnin työllä!1 Mutta lihava nainen ei ole vielä laulanut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sorvaussunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Läski Lady ei laulanut.

Mutta Verkkokauppa.comista jälleen hyvää takuukohtelua, kuten aina ennenkin. Laitoin kärähtäneen virtalähteen tiskiin ja 15 min myöhemmin kädessä oli vastaava uusi. Olisikohan kolmas kerta, kun olen käynyt Verkkokauppa.comissa takuuaikana hajonneen laitteen kanssa, ja joka kerta homma sujunut ilman mitään mutinoita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sorvaussunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No tuo kuulosti siltä, että takuuasia oli aivan selvä.
Hölökohtaisesti ihmettelen kun mulla ihtelläni mikään ei hajoa juur koskaan. Erityisesti kännykät kestää aina. Silti käytän niitä. No siis auton kuluvat osat tietenkin kuluvat, mutta takuuaikana autoissani ei ole ikinä ollut korjattavaa. Ääh oikeastaan.

MINKÄLAINEN verkkokauppapisnes sulla on? Ihan ko oma? Miten ikinä kerkeät sellaista ja ennenkaikkea miksi?

Tilaa vaan Ferrari. Meillä on vain korkeintaan 5 elämää.

MAALISKELKKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sorvaussunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 19.03.2018 9:18 No tuo kuulosti siltä, että takuuasia oli aivan selvä.
Hölökohtaisesti ihmettelen kun mulla ihtelläni mikään ei hajoa juur koskaan. Erityisesti kännykät kestää aina. Silti käytän niitä. No siis auton kuluvat osat tietenkin kuluvat, mutta takuuaikana autoissani ei ole ikinä ollut korjattavaa. Ääh oikeastaan.

MINKÄLAINEN verkkokauppapisnes sulla on? Ihan ko oma? Miten ikinä kerkeät sellaista ja ennenkaikkea miksi?

Tilaa vaan Ferrari. Meillä on vain korkeintaan 5 elämää.

MAALISKELKKA
Ihan harrastushöpöttelyä. Tsekkaa uutisketju. Ferrarin tilaus on vitsi liittyen verkkokauppaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Sorvaussunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.03.2018 12:29 Virtalähde kärähti taas mainerista, eivät näköjään oikein meinaa kestää 24/7 kuormitusta, vaikka kuorma meneekin rajoihin. Takuu hoitaa. Pitää mennä Verkkikseen, kun pääsen töistä.
Omiin koneisiin en hanki enää kuin kunnollisia, kuten Seasonic tai Super Flower. Muutaman kympin säästöllä olen saanut sellaisia, jotka kärähtävät juuri takuuajan jälkeen.
https://bbs.io-tech.fi/threads/suositel ... -2016.469/
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sorvaussunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 19.03.2018 13:48
James Potkukelkka kirjoitti: 18.03.2018 12:29 Virtalähde kärähti taas mainerista, eivät näköjään oikein meinaa kestää 24/7 kuormitusta, vaikka kuorma meneekin rajoihin. Takuu hoitaa. Pitää mennä Verkkikseen, kun pääsen töistä.
Omiin koneisiin en hanki enää kuin kunnollisia, kuten Seasonic tai Super Flower. Muutaman kympin säästöllä olen saanut sellaisia, jotka kärähtävät juuri takuuajan jälkeen.
https://bbs.io-tech.fi/threads/suositel ... -2016.469/
Mulla on superflower ollut käytössä 10+ vuotta, hiljainen ja häiriötön. Nykyään taitaa olla vaikeuksia saada kunnollisia powereita kun mainarit kahmii sekä kortit että powerit.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin