Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

*sekoili* SORI
Yönmustaritari

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Joo mun pakko, kateellisena tästä naispuolisten ihastelusta, poiketa linjasta ja mainita ettei se sinkkumatti musta nyt mikään kaksinen ollut.
Oijoi Letku, nyt saat Kitynaisten vihat niskaasi....
joo se voi olla, että muutaman niskaan saadun paskalastin jälkeen joutuu vetämään sanansa takaisin.
SingleMalt

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:..
Sinä senkin..... sutenööri!

Kuva

Joo, vois lopettaa jo tämän jauhamisen.
killkill

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:
killkill kirjoitti:..
Sinä senkin..... sutenööri!
Pimpitys Maximus!
Ei wainen. Metusalami-ikäni tuoma kokemus ja avara maailmankatsomus ei vaan kykene käsittämään tämänkin miitin poikinutta "olis pitänyt tehdä sitä siellä miitissä ja wongata sitä toista..." -jossittelua. Perkele soikoon, kun tilaisuus on, siihen pitää tarttua! Älkää nyt jumalauta eläkö niin, etä kaikki netti-aktiivi-stereotypiat toteutuvat kohdallanne. Tai jos siellä miitissä ei uskalla tehdä muuta kuin istua nurkassa, kannattaako edes osallistua?

Kovan kuuloisista keulimisista huolimatta tämä oli tarkoitettu kannustavaksi.
Gina

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti: Ei wainen. Metusalami-ikäni tuoma kokemus ja avara maailmankatsomus ei vaan kykene käsittämään tämänkin miitin poikinutta "olis pitänyt tehdä sitä siellä miitissä ja wongata sitä toista..." -jossittelua. Perkele soikoon, kun tilaisuus on, siihen pitää tarttua! Älkää nyt jumalauta eläkö niin, etä kaikki netti-aktiivi-stereotypiat toteutuvat kohdallanne. Tai jos siellä miitissä ei uskalla tehdä muuta kuin istua nurkassa, kannattaako edes osallistua?
... ja ne jotka tekivät miitissä juuri sitä mitä halusivatkin ja pitivät hauskaa koko rahan edestä olivatkin sitten tyrkkyjä... ;)

Mä kerron teille salaisuuden: Ei kannata katua tekemättä jättämisiä on paljon mukavampaa katua tekemisiä. Tosin niitäkään harvemmin tarvitsee katua.(Ja tämä oli luonnollisesti IMHO)

Sanoisin tähän latinaksi tartu hetkeen jos osaisin ja muistaisin :D

Edit: Carpe diem!!!
Sannu

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

SingleMalt kirjoitti:
killkill kirjoitti:..
Sinä senkin..... sutenööri!


Joo, vois lopettaa jo tämän jauhamisen.
Eikös se ole vain mukavaa olla huomion keskipisteenä? :wink:
Na

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Na »

Nyt mä teen suuria paljastuksia äärimmäisen hypoteettisista tilanteista. JOS olisin ollut pikkujouluissa ja JOS olisin sinkku ja JOS lähtisin baarista kenekään mukaan ikinä ja JOS kyseinen hlö olisi kiinnostunut takaisin jne. JOS JOS JOS!!

Niin tuo Bluntly. Se virnekuva on niin ylisulkku, pakko olla hyvä tyyppi. :P


Edit: Tix olisi luonnollisesti ollut täysin omassa luokassaan jos olisi ollut jouluilemassa :P
ninnithequeen

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Na kirjoitti:Tix olisi luonnollisesti ollut täysin omassa luokassaan jos olisi ollut jouluilemassa
Niin olisikin. Olis Sinkkumatit flikoilta unohtunut :D
SingleMalt

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Sannu kirjoitti:Eikös se ole vain mukavaa olla huomion keskipisteenä?
Juuei.
bedlam

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jaa-a. Mietittyäni tulin siihen lopputulokseen, että olisin hyvinkin tuota nykyistä saattanut vongata pikkujouluissa, jos sinne vonkausmielellä sinkkuna olisin tullut. Oliks tää oikea vastaus? Paljonko voitin?

No tietty Kaakin hymy on melkoisen vastustamaton...

Ja sitten on tietenkin se yks jota en kuitenkaan nimeltä mainitse...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

En oon nyt ihan 100% varma mut eiks Bedlam kans ollut aika sulkku? Ja jos oisin lepakko olisin saletisti lähtenyt AitoJohannan matkaan, uskomattoman kaunis nainen! Mutta ehkä tähän loppuukin mun paljastelut..
Edith

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Camilla kirjoitti:olisin saletisti lähtenyt AitoJohannan matkaan
Te oisitte muuten söötti pari!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

huima kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Camilla näyttää olevan kovasti kilpaileva taho. Yritti hän jo järjestää suhdetta Edithiinkin.
Minä en luottaisi keheenkään, jonka avatar näyttää Triumph The Insult Comic Dog:lle! ( http://www.triumphtheinsultcomicdog.com/ )
Triumphiltahan irtoo just ne rehellisimmät mielipiteet! Äläkä sä tuu tänne mustamaalaamaan mun loistavasti alkanutta The pimpin uraa :kele:
bedlam

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Camilla kirjoitti:En oon nyt ihan 100% varma mut eiks Bedlam kans ollut aika sulkku?
Tarkoitat mulkku? Sen tunnustan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Edith kirjoitti:
Camilla kirjoitti:olisin saletisti lähtenyt AitoJohannan matkaan
Te oisitte muuten söötti pari!
Pitäsköhän mun jo tulla ulos kaapista?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

bedlam kirjoitti:
Camilla kirjoitti:En oon nyt ihan 100% varma mut eiks Bedlam kans ollut aika sulkku?
Tarkoitat mulkku? Sen tunnustan.
Täytyy vielä varmistaa tämä asia Exsatilta.
bedlam

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Camilla kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Camilla kirjoitti:En oon nyt ihan 100% varma mut eiks Bedlam kans ollut aika sulkku?
Tarkoitat mulkku? Sen tunnustan.
Täytyy vielä varmistaa tämä asia Exsatilta.
Kyllä varmasti komppikitara soi tässä asiassa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Tarkoitat mulkku? Sen tunnustan.
Täytyy vielä varmistaa tämä asia Exsatilta.
Kyllä varmasti komppikitara soi tässä asiassa.
Vai olikse runkkukitara?
MarthaFocker

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:Joo mun pakko, kateellisena tästä naispuolisten ihastelusta, poiketa linjasta ja mainita ettei se sinkkumatti musta nyt mikään kaksinen ollut.
oho oho oho. Ettei nyt vaan Letkupetkua vähän harmittaisi?
Kyllähän ne milffit sustakin tykkäs kovasti.

Taitavat tädit olla vähän kateellisia mulle, kun mä pääsin köllöttelemään sun viereen sunnuntaiksi krapuloissaan.

(tosin tädit eivät kyyppoa ehkä olisi huolineet. sen charmi ei oikeen pelaa naisten keskuudessa)

vituttaa muuten, kun jengi tekee noita pikkutekstejä.


p.s. en scorettanut, kun tämä on vasta pikkujoulu
bedlam

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti: Vai olikse runkkukitara?
Niin joo, mun runkkukeppiä saa kyllä rämpyttää kans.
Yönmustaritari

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Joo mun pakko, kateellisena tästä naispuolisten ihastelusta, poiketa linjasta ja mainita ettei se sinkkumatti musta nyt mikään kaksinen ollut.
oho oho oho. Ettei nyt vaan Letkupetkua vähän harmittaisi?
Kyllähän ne milffit sustakin tykkäs kovasti.

Taitavat tädit olla vähän kateellisia mulle, kun mä pääsin köllöttelemään sun viereen sunnuntaiksi krapuloissaan.

(tosin tädit eivät kyyppoa ehkä olisi huolineet. sen charmi ei oikeen pelaa naisten keskuudessa)

vituttaa muuten, kun jengi tekee noita pikkutekstejä.


p.s. en scorettanut, kun tämä on vasta pikkujoulu
Harmittaahan se.

Enkä ole nyt ihan varma, että kokeilinko sitten kaikkia vai enkö kokeillut ketään kun lääpin kuitenkin kaikkia pyrstöstä.
Exsat

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti: Ja sitten on tietenkin se yks jota en kuitenkaan nimeltä mainitse...
Barcode?
PicNic

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja PicNic »

Jos siis olisin ainaski 10v nuorempi tai olisin saanut haltuuni jostain nuorennuseliksiiriä niin M-ojo tai Kimmenhän se nyt siis olis ollut... (niiltä itseltään en siis olisi edes kysynyt...)
...Pitäisköhän siis ruveta harrastamaan tota "vesiurheilua" enemmältikkii jos sielt rannoilt noin komeita uroksia löytynee :vihelt:

Noh, pakko siis tässä vaiheessa todeta etten kyllä ehtinyt tavata teistä juuri ketään joten jos olisin niin mielipidekkin voisi siis olla toinen... ;D
Viimeksi muokannut PicNic, 20.12.2005 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Eikö kukaan olisi lähtenyt mun mukaan? Mähän vallan masennun tätä lukiessani... Toisaalta ehkä mun olisi pitänyt panostaa supliikkiin enemmän. Tai niin kuin Lilo sanoi: "Seisoit jotenkin hiljaisen oloisena siinä meidän luona." Siihen on toisaalta syynsä: En tuntenut, että minua millään lailla rohkaistaisiin puhumaan tai tekemään muunkaan sorttista aloitetta. Taidan olla sivullinen näissä piireissä. Hmm. No joo...

Jos olisin homo, olisin lähtenyt SingleMaltin mukaan. Illan iloisimman näköinen ihminen! :)

Kyypon mukaan olisin voinut lähteä ihan vaan ryyppäämään johonkin miellyttävämpään paikkaan.

Täytyy sanoa, että mä en viihtynyt siellä Amarillon yläkerrassa. Huonoa musiikkia eikä kunnon keskusteluyhteyttä.

Post scriptum: Olisin lähtenyt Aito Johannan mukaan. Oltaisiin ainakin voitu keskustella ammatillisista kysymyksistä.
SingleMalt

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Turbohaltija kirjoitti:SingleMalt. Illan iloisimman näköinen
Härrequud! Mitähän mä olin silloin juonut...? Tai sitten joku kityn suloisista neitokaisista oli kuiskannut mun korvaani jotain positiivista, jonka sittemmin olen unohtanut..

Vaan kiitosta kovasti. Huomenna hymyilen kallen pystybaarissa entistä enemmän..
Vastaa Viestiin