Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, mä sanon vaan, et oon omiin ajatuksiini ihan tyytyväinen ja lähden loppupäiväks tanssimaan ja kirjastoon.
huima

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Exsat kirjoitti:Ei ne uskalla..

Jos sinkkuna (ja terveenä) olisin ollut liikenteessä, niin varmaan joko Sinkkumatille tai Runkkikselle olisin ollut itseäni tyrkyttämässä. Ja Huimahille tietty kans! :wink:

*tyrk tyrk*
Siis tää on niin tätä.

Olisin ollut vasta kolmas? :think:

Vai olisitko ottanut kaikki kerralla, jolloin olisi voitu taputtaa tahtia vieressä? :jee: :jee:
SingleMalt

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Exsat kirjoitti:
Sinkkumatille tai Runkkikselle olisin ollut itseäni tyrkyttämässä. Ja Huimahille tietty kans! *tyrk tyrk*
Ehdotan, että seuraavan miitin jäsenistö koostuu söpöistä kityn tyttiksistä, sekä Huimasta, Dr, Runqvistista ja sivuunkirjoittaneesta. Muut miehet menkööt vaikka lätkämatsiin siksi aikaa.
Runkkis

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Sinkkumatille tai Runkkikselle olisin ollut itseäni tyrkyttämässä. Ja Huimahille tietty kans! *tyrk tyrk*
Ehdotan, että seuraavan miitin jäsenistö koostuu söpöistä kityn tyttiksistä, sekä Huimasta, Dr, Runqvistista ja sivuunkirjoittaneesta. Muut miehet menkööt vaikka lätkämatsiin siksi aikaa.
Kannatetaan... Tosin sitä ennen voisi käydä juomassa itsensä hyvännäköiseksi siellä hallilla, kun punapaidat hakkaavat narrit. Muut menköön jatkoille Hadankaan...
Exsat

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

huima kirjoitti:
Siis tää on niin tätä.

Olisin ollut vasta kolmas? :think:
Höhlä. Sä olit se itsestäänselvyys, jota ei tarvitsisi edes erikseen mainita tässä vonkaus-yhteydessä, mutta lisäsin sitten kuitenkin vielä perään siltä varalta, että joku (Vesa) ei tajuu. :wink:
Vai olisitko ottanut kaikki kerralla, jolloin olisi voitu taputtaa tahtia vieressä? :jee: :jee:
Jos kaikki kolme olisi olleet jo mukana, niin ketkä siellä vielä taputtamaan ehtisivät? Vai olisiko käytössä ns. "läpsystä vaihto"-järjestelmä?
Enthu

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Camilla kirjoitti:Ihmettelin kovasti miten tuollaiset söpöläiset kuten Slam, SingleMalt ja Nokkaeläin ovat edelleen vapaalla jalalla :hep:
Mä en ole söpöläinen tai sitten olen ihan väärässä seurassa :roll:
Gina

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Camilla kirjoitti:Nokkaeläin
Perhana, miten mä onnistuin missaamaan hänet?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Gina kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Nokkaeläin
Perhana, miten mä onnistuin missaamaan hänet?
Olit niin soossissa, kultaseni :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Nokkaeläin
Perhana, miten mä onnistuin missaamaan hänet?
Mulla taas hyvinkin on kuva, että olisin kuullut nimensä, ja tavannut hänet. En kyllä osaa yhdistää ihan näin äkkiseltään mihinkään tiettyyn naamaan.. :oops:
Edith

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Nokkaeläin
Perhana, miten mä onnistuin missaamaan hänet?
Mulla taas hyvinkin on kuva, että olisin kuullut nimensä, ja tavannut hänet. En kyllä osaa yhdistää ihan näin äkkiseltään mihinkään tiettyyn naamaan.. :oops:
No, käykää katsomassa kuvagalleriaansa ja liittykää kuoroon, joka seuraavassa miitissä pukeutuu mustaan. Camilla kun lienee jo järjestänyt sille treffit(?).
Gina

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Camilla kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Nokkaeläin
Perhana, miten mä onnistuin missaamaan hänet?
Olit niin soossissa, kultaseni :)
Siis amarillossa ok... siellä oli kyllä sellainen vaihe että olin hieman pihalla ;) Onneksi älysin lopettaa viinan kittaamisen. Noi kuvat oli hyviä, ja aivan ihQ söpis kuva musta ja ia:sta :D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Edith kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Perhana, miten mä onnistuin missaamaan hänet?
Mulla taas hyvinkin on kuva, että olisin kuullut nimensä, ja tavannut hänet. En kyllä osaa yhdistää ihan näin äkkiseltään mihinkään tiettyyn naamaan.. :oops:
No, käykää katsomassa kuvagalleriaansa ja liittykää kuoroon, joka seuraavassa miitissä pukeutuu mustaan. Camilla kun lienee jo järjestänyt sille treffit(?).
No toivottavasti! :D :D :D
huima

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Exsat kirjoitti:Jos kaikki kolme olisi olleet jo mukana, niin ketkä siellä vielä taputtamaan ehtisivät? Vai olisiko käytössä ns. "läpsystä vaihto"-järjestelmä?
Eikö sun mielikuvitus - vai lantio taivu - ajattelemaan kuin siinä voi olla mukana, ja samalla kuitenkin myös taputtaa tahtia? Tosin ei tuollainen tag-team -ajatuskaan olisi yhtään hullumpi. Samaan syssyyn kun voisi tehdä wrestlingistä tuttuja tuuletuksia ja karjahduksia, kun kaverit vaihtuvat..

Mutta kyllä mä tiedän että sä ymmärtäisit, kun sen näyttäisi.
huima

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Edith kirjoitti: No, käykää katsomassa kuvagalleriaansa ja liittykää kuoroon, joka seuraavassa miitissä pukeutuu mustaan. Camilla kun lienee jo järjestänyt sille treffit(?).
Mitäs Lilo ja Nexie sanovat tuollaiseen toimintaan?

Ne ovat sentään viralliset KityPimpit!
nokkaelain

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

huima kirjoitti: Mitäs Lilo ja Nexie sanovat tuollaiseen toimintaan?

Ne ovat sentään viralliset KityPimpit!
Camilla näyttää olevan kovasti kilpaileva taho. Yritti hän jo järjestää suhdetta Edithinkin kanssa.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 08.12.2005 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

nokkaelain kirjoitti:Camilla näyttää olevan kovasti kilpaileva taho. Yritti hän jo järjestää suhdetta Edithiinkin.
Minä en luottaisi keheenkään, jonka avatar näyttää Triumph The Insult Comic Dog:lle! ( http://www.triumphtheinsultcomicdog.com/ )

Camillastakin on ollut paljon puhetta pikkujoulujen jälkeen, että eihän se näyttänyt lainkaan avatariltaan - vaan oli ihqun ponitytön näköinen. En taaskaan sano nimiä, mutta mainitsen vain että neiti pistettiin monesti merkille.

Mitä tulee omaan avatariini, niin päivitän sen vastaamaan uutta hiuspituutta - kunhan joku taas suostuu ottamaan kuvan minusta foliohousuissa.
Sannu

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Exsat kirjoitti:Ei ne uskalla..

Jos sinkkuna (ja terveenä) olisin ollut liikenteessä, niin varmaan joko Sinkkumatille tai Runkkikselle olisin ollut itseäni tyrkyttämässä. Ja Huimahille tietty kans! :wink:

*tyrk tyrk*
Komppaan, jos mun moraali olis yhtään antanut enempää periksi niin tässä järjestyksessä Runkkis, Sinkkumalt ja Huima. Muutenkin olin huomaavani, että aikas moni supatteli ja vilkuili sinkkumaltin perään...Kamalaa laittaa ihmisiä kategoriaan...
killkill

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sannu kirjoitti:Muutenkin olin huomaavani, että aikas moni supatteli ja vilkuili sinkkumaltin perään...
No minkä ihmeen takia kukaan ei sitten korjannut ukkoa matkaansa? Aikuisia ihmisiähän tässä käsittääkseni ollaan.

Tuo "sipitellään-ja-osoitellaan" kuuluu sinne yläasteen limudiskoon. Toimintaa peräänkuuluttaisin! Vai onko tässä olemassa ns. Kity-Hottius-Itämisaika, eli ensin markkinat toteavat objektin arvon ja hottiuskertoimen, sijoittavat futuureihin ja vasta tulevissa miiteissä joku tekee jotain :D
slam

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:Ihmettelin kovasti miten tuollaiset söpöläiset kuten Slam, SingleMalt ja Nokkaeläin ovat edelleen vapaalla jalalla :hep:
Eipä ole huolittu. Sellaisia kivoja tyttöjä kait ollaan vailla... :P
Sannu

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

killkill kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Muutenkin olin huomaavani, että aikas moni supatteli ja vilkuili sinkkumaltin perään...
No minkä ihmeen takia kukaan ei sitten korjannut ukkoa matkaansa? Aikuisia ihmisiähän tässä käsittääkseni ollaan.

Tuo "sipitellään-ja-osoitellaan" kuuluu sinne yläasteen limudiskoon. Toimintaa peräänkuuluttaisin! Vai onko tässä olemassa ns. Kity-Hottius-Itämisaika, eli ensin markkinat toteavat objektin arvon ja hottiuskertoimen, sijoittavat futuureihin ja vasta tulevissa miiteissä joku tekee jotain :D
Niinpä, en sitten tiedä miten kauheat kissatappelut siitä olisi Kityssä syntynyt jos joku olisi kollin matkaansa ottanut. Uutena Kityläisenä kun en näistä kuvioista kauheasti vielä tiedä...
ninnithequeen

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Muutenkin olin huomaavani, että aikas moni supatteli ja vilkuili sinkkumaltin perään...
No minkä ihmeen takia kukaan ei sitten korjannut ukkoa matkaansa? Aikuisia ihmisiähän tässä käsittääkseni ollaan.
Tuota, mä luulen ettei mun miäs olis tykännyt jos olisin tuonut Komean, Kaljun Kityläisen (eli KKK:n) kotiin :oops:
killkill

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sannu kirjoitti:Niinpä, en sitten tiedä miten kauheat kissatappelut siitä olisi Kityssä syntynyt jos joku olisi kollin matkaansa ottanut
Kiesus! Mitä sitten? Nopeat korjaavat potin, hitaammat jäävät soittelemaan Reginalle. Eletään 2000-lukua naiset. Ei AINA tarvitse odottaa, että mies tulee sieltä nurkkapöydästä hakemaan.
Yönmustaritari

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Joo mun pakko, kateellisena tästä naispuolisten ihastelusta, poiketa linjasta ja mainita ettei se sinkkumatti musta nyt mikään kaksinen ollut.
ninnithequeen

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:Joo mun pakko, kateellisena tästä naispuolisten ihastelusta, poiketa linjasta ja mainita ettei se sinkkumatti musta nyt mikään kaksinen ollut.
Oijoi Letku, nyt saat Kitynaisten vihat niskaasi....
huima

Re: Kenen mukaan olisit Jouluista lähtenyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Sannu kirjoitti:Komppaan, jos mun moraali olis yhtään antanut enempää periksi niin tässä järjestyksessä Runkkis, Sinkkumalt ja Huima.
Komppaan, tosin sinkkumatti menisi kyllä Runkkiksen edelle. Mutta koska en olisi kestänyt torjumisen suurta henkistä tuskaa, päädyin pelaamaan varman päälle ja heruttamaan itseltäni.
Vastaa Viestiin