Viimeisellä tuomiolla

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viimeisellä tuomiolla

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tuli tässä mieleen kun luki Stephen Hawkingin kuoleman jälkeisistä kristittyjen perseilyistä, että mitenkä luulette että itselle kävisi jos kuoleman jälkeen löytäisittekin jostain taivaallisesta konklaavista, joka arvioisi maanpäällistä taaperrustanne? Tulisiko iäisyys kovennettua hiilihangolla tökkimistä hanuriin vai harpunsoittoa taivallisissa bileissä?

Luulen, että esiaviollista seksiä harrastanut ateisti ei olisi vahvoilla harppuosastolle, 4/10 fail ja ei ole tullut synninpäästöäkään tullut haettua.

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. (x no ei ole, mutta et ole)
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (x no kyllä jumalauta käytän)
3. Pyhitä lepopäivä. (x en taida juuri pyhitellä)
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi (- ei ole ollut suuremmin konflikteja, helppo kunnioittaa)
5. Älä tapa. (- no en)
6. Älä tee aviorikosta. (x esiaviollista on kyllä tullut harjoiteltua)
7. Älä varasta.(- ellei yhtä lasituoppia lasketa, jos lasketaan niin x)
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. (- ei kuulu tapoihin)
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta. (- en ole demari tai kommari)
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. (- en ole myöskään vaimodemari- tai kommari)
Viimeksi muokannut So Hard, 19.03.2018 14:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Viimeisellä tuomiolla

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Harpunsoittoa tietenkin 8)
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viimeisellä tuomiolla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Punahehkuinen hiilihanko työnnettäisiin takalistosta suuhun ja korventuisin siinä aikojen loppuun asti. Kahta en ole kai rikkonut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeisellä tuomiolla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä on kuin suomalauinen viihdeohjelma jossa keskusteltiin siitä mikä vituttaisi eniten kuulla kuoleman hetkellä kun ei enää pystyisi vastaamaan tai ilmmaisemaan mieltään? Sillä edellytyksellä, kun sydän ja muut pysähtyvät olisi veilä n. neljä minuuttia asioitten ymmärtämiseen ja kuulemiseen, kunnes riittävästi aivoja olisi kuiollut,.

Viimeinen tuomio on myytti, kuoleman jälkeen ei ole mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin