Ma-su viikkosäie vko 12

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei paha.

Väsyttää himputisti vaikka olin eilisen keikan ihan alkoholittomalla, pakko varmaan jättää sali väliin.

Mutta tänään

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 21.03.2018 9:45 Koska näyttää viikonpäiväsaaste olevan liikaa, ajattelin siirtyä viikkotasolle.

Viikko kipeänä, tänään eka päivä pois töistä kun olen niin korvaamaton päälliköiden lomatuuraaja.
On joku katkeruus sinulla luotettavaa Maalisarskaa vastaan. Mikä se on, sen voisit kertoa!

Vaikka käyttäytymisesi on peräti onnettoman huonoa ja hyvin itsekästä, niin tämä viikkoidea sinänsä ei ole ollenkaan huono idea. Olusin voinut sen itsekin keksiä. On peräti selvä, että Kitinä on osin kuollut ja viikonpäiväketjut eivät vedä hyvin, olin sitten minä tai joku muu aloittajana.

Tietysti ihan tähän asiaan kuulumattomana yleisasiana on aika kiinnostavaa ja sikäli negatiivista kitinässä aina ollut valtaisa "metoo_mainen" tyyli, kuin pahimmassa lastentarhassa. Mutta se on sellaista ollut maailmassa tuhat vuotta ja aina tulee olemaan, eikä selviävään haluavaa yksityistä ihmisen itsekkyyttä voi mikään kampanja muuttaa. Olen itsekin toki paljon sellainen vaikka joustavampi keskimäärin ja siksi tiedän, miten ihminen käyttäytyy ja miksi.

Parasta Kitinässä ovat älykkäät ja kiinnostavat ja joskus hauskatkin ajankohtaiset asiat.

Mutta kerro parahin Mc, mikö SINUA ärsyttää minussa? Minä luulen, että se on sitä, että luulet minun olevan omahyväinen pölhö??
En minä ole sellainen, haluan olla ja olen mukava toisia arvostava.

HIUKAN VAKAVOITUNUT MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edelleen sorvin ääressä. Laitoin rastin väärään paikkaan yhdessä lomakkeessa ja kone jauhoi jossain turhaan kaksi tuntia. (Sillä niin väliä, mutta olisin yhtä hyvin voinut lähteä menemään, jos olisin tiennyt.)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen niin väsynyt kun jäi unet alle seitsemän tunnin, että vetäisin nyt sit kymmenen. Ei huomattavaa parannusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Linnanmäelle tulossa kunnon vuoristorata.

Kuva

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/arti ... gs.gtPVsd8
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ Hieno!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vielä kun tulisi aikuisten possujuna, että olisi joku laite mihin minäkin uskaltaisin.

Kaveri pisti videon viime viikolla Dubain formuradan Ferrarikeskuksen vuoristoradasta. Oliko lähtökiihdytys viidessä sekunnissa 240km/h, meinasi kuulma jäädä peräsuoli jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja niin vuoristorataa nämä yöunetkin, nyt oli vuorossa lyhyet. No koomailen muutaman tunnin työpisteellä niin pääsee vapauteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bluntly kirjoitti: 23.03.2018 7:43 Ja niin vuoristorataa nämä yöunetkin, nyt oli vuorossa lyhyet. No koomailen muutaman tunnin työpisteellä niin pääsee vapauteen.
Minä en ainakaan tuohon vuoristorataan mene. Tai jos maksettaisiin vähintään 5000 euroa. Mutta menisikö henki?

ELÄVÄ MAALISHENKI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pidemmän päälle ei varmaan ole hyvä idea, että nukkuu arkisin 5-6 yössä arkipäivisin ja tekee ilmaiseksi 1-2 tuntia "ylitöitä" päivässä, ja perjantaisin vähän nollaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 21.03.2018 11:05 On joku katkeruus sinulla luotettavaa Maalisarskaa vastaan. Mikä se on, sen voisit kertoa!

Vaikka käyttäytymisesi on peräti onnettoman huonoa ja hyvin itsekästä, niin tämä viikkoidea sinänsä ei ole ollenkaan huono idea. Olusin voinut sen itsekin keksiä. On peräti selvä, että Kitinä on osin kuollut ja viikonpäiväketjut eivät vedä hyvin, olin sitten minä tai joku muu aloittajana.

Tietysti ihan tähän asiaan kuulumattomana yleisasiana on aika kiinnostavaa ja sikäli negatiivista kitinässä aina ollut valtaisa "metoo_mainen" tyyli, kuin pahimmassa lastentarhassa. Mutta se on sellaista ollut maailmassa tuhat vuotta ja aina tulee olemaan, eikä selviävään haluavaa yksityistä ihmisen itsekkyyttä voi mikään kampanja muuttaa. Olen itsekin toki paljon sellainen vaikka joustavampi keskimäärin ja siksi tiedän, miten ihminen käyttäytyy ja miksi.

Parasta Kitinässä ovat älykkäät ja kiinnostavat ja joskus hauskatkin ajankohtaiset asiat.

Mutta kerro parahin Mc, mikö SINUA ärsyttää minussa? Minä luulen, että se on sitä, että luulet minun olevan omahyväinen pölhö??
En minä ole sellainen, haluan olla ja olen mukava toisia arvostava.
Väännetään taas rautalangasta. Omasta mielestäsi olet mukavin ihminen maailmassa, ja varmaan oletkin mukava tietyssä mielessä, mutta et osaa käyttäytyä netissä. Lähes kaikille yhden miehen showsi on "roskapostia". Et keskustele vaan tuotat tuubaa. Monella muulla foorumilla saisit vain tylysti kenkää, mutta täällä annetaan kaikkien kukkien kukkia. Mieluusti kuitenkin omassa ketjussa.

t. Nokkis, kymmenen vuotta oikeasti koulukiusattu
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 24.03.2018 14:02
Stadinarska kirjoitti: 21.03.2018 11:05 On joku katkeruus sinulla luotettavaa Maalisarskaa vastaan. Mikä se on, sen voisit kertoa!

Vaikka käyttäytymisesi on peräti onnettoman huonoa ja hyvin itsekästä, niin tämä viikkoidea sinänsä ei ole ollenkaan huono idea. Olusin voinut sen itsekin keksiä. On peräti selvä, että Kitinä on osin kuollut ja viikonpäiväketjut eivät vedä hyvin, olin sitten minä tai joku muu aloittajana.

Tietysti ihan tähän asiaan kuulumattomana yleisasiana on aika kiinnostavaa ja sikäli negatiivista kitinässä aina ollut valtaisa "metoo_mainen" tyyli, kuin pahimmassa lastentarhassa. Mutta se on sellaista ollut maailmassa tuhat vuotta ja aina tulee olemaan, eikä selviävään haluavaa yksityistä ihmisen itsekkyyttä voi mikään kampanja muuttaa. Olen itsekin toki paljon sellainen vaikka joustavampi keskimäärin ja siksi tiedän, miten ihminen käyttäytyy ja miksi.

Parasta Kitinässä ovat älykkäät ja kiinnostavat ja joskus hauskatkin ajankohtaiset asiat.

Mutta kerro parahin Mc, mikö SINUA ärsyttää minussa? Minä luulen, että se on sitä, että luulet minun olevan omahyväinen pölhö??
En minä ole sellainen, haluan olla ja olen mukava toisia arvostava.
Väännetään taas rautalangasta. Omasta mielestäsi olet mukavin ihminen maailmassa, ja varmaan oletkin mukava tietyssä mielessä, mutta et osaa käyttäytyä netissä. Lähes kaikille yhden miehen showsi on "roskapostia". Et keskustele vaan tuotat tuubaa. Monella muulla foorumilla saisit vain tylysti kenkää, mutta täällä annetaan kaikkien kukkien kukkia. Mieluusti kuitenkin omassa ketjussa.

t. Nokkis, kymmenen vuotta oikeasti koulukiusattu
No et sinä olekaan kaikkein pahimpia tapauksia. Emme ole taitaneet keskustella aiemmin(?) Mutta en minä nyt kyllä mitään tuubaa tuota vaan mielestäni ihan kivoja juttuja. Yhden miehen show? No miksi se on? Tule tai tulkaa useimmin mukaan. Ei saa olla sellainen, joka ei uskalla jutella kanssani kun pelkää muutaman solvausta, jotka ajavat jostain syystä minun nollauttamistani. Minä kyllä kirjoitan ihan kivoja kirjoituksia. Vai mikähän niissä nyt on vikana mukamas? Ei todellakaan jos vertaa moniin muihin. Ja jos minä saisin kenkää niin kyllä todella moni olisi saanut tai olisi pitänyt saada kenkää ennen minua. Nyt oikeastaan kaikki jäljellä olevat kirjoittajat ovat ok. Mc Janne nyt käyttäytyi huonosti. Ja minäkö saisin silloin kenkää. joo, niin varmaan. Tylsä fraasi tää seuraava, ja inhoan tylsää kirjoittamista mutta: Järki hoi! :D

Inhoan puolustella itseäni kun puolustamiseen ei todellakaan kyllä oikeaa syytä ole. Pitäisikö minun lähteä, jolle kirjoitus on veressä!? Ehkä tässä asiassa poikkeankin porukasta. Se se asia kyllä on. En silti ymmärrä sitäkään. Täällä on tavattoman hyviä sanataitaiteilijoita muita, paljonkin. He ovat kyllä paljon ilkeämpiä sanoissaan kun minä. Sekö on ongelma etten suolla inhottavuuksia ja kiroile??? En minä ihan oikeasti lopulta ymmärrä. Itse luulisin, että se on muutamien huumorintajuttomuus tai täysin erilainen huumorintaju täällä olevilla muutamalla oikealla häiriköllä. Tottakai ymmärrän, että suurinosa porukasta ei uskalla minua puolustaa. Sehän olisi tällaisessa aikuisten kiusaamispisteessä ja kapea-ajattelukarsinassa kuin itsemurha. Päinvastoin , siis ihan niinkuin koulussa täällä tulee tuettu sankari koulukiusaajasta. Täytyy olla laumasielu ja pokata kiusaajaa päin ettei se vaan tule kiusaamaan. Eikö näin!!

Vai olet koulukiusattu. Ikävä asia, olen pahoillani. Se asia, jos mikä, on vakava asia. Pitäisi poistaa koulusta ja elämästä. Silti se asia, että on ollut koulukiusattu ei poista sitä mahdollisuutta, ettei ole kiusaaja itse aikuisena. Minä olen ollut kiusattu ainoastaan Kitinässä. MUTTA puolustin jo lapsena muita joita väärinkohdeltiin. Siksi minulle tärkeää olisi ja on tasa-arvo. Enkä lapsenakaan IKINÄ ollut kiusaajien puolella, joita riitti ihan tarpeeksi. Mutta minua etoo niinkuin kakkkia Kitinässäkin pitäisi etoa, tylsä kiroilu, oikeasti itsekäs kirjoitus ja muiden tallaaminen tarkoituksella. En nyt taas ala kertaamaan kuka nyt viimeksi. Pieni asia maailmassa ja minun maailmassani oikeasti mutta periaatteessa kestämätöntä ja oksennuttavan ärsyttävää ylimielisyyttä. Juu, minun pitää mennä, koska minä suollan tuubaa!!!! Koska en osaa olla netissä. Ääääh. Ei helppo ole kestää. Älä ole hiukan tyhmä!!! Anteeksi- minä EN HALUA, enkä ole ilkeä. Mä olen kyllä jonkinlainen masokisti kun minua kiehtoo miksi täällä on ihan karmea kiusaajapoppoo ja ihan hirmusti laumasieluja. Juuri tämänpäivänä puhutaan julkisesti monien suilla laajasti tällaista syöpämäistä toimintaa vastaan!!! Kitinässä ikiaikainen väärä kulttuuri vain jatkuu.
Täällä on paljon, lähes kaikki ihan älykkäitäkin ja tietävät paljon. Mutta missä on huumori ja laaja-alaisuus ja uuden maailman ajattelukulttuuri(?) Sydämen sivistys on ihan liian kapeaa. Mieti sinäkin ja miettikää. Älkää nyt ajatelko lahjattomasti että se suoltaa " tuubaa". Minä en suolla tuubaa. Miettikää, ajatekaa. Se on oikeastaan jo tänäpäivänä velvollisuua. Ei se muuta vaatisi. Lopetan kyllä silti ennen kuin "kuolen" ärsytykseen, heh!

En missäännimessä tarkoita sitä, että olisin jotenkin virheetön ja muita parempi, mutta kyllä se hyvin absurdia on, että minä, joka puolustan monia elämää eteenpäin vieviä suvaitsevaisuuksia ja kirhoitan mukavalla tyylillä ja yritän huumoria- että minun täytyisi ekana lähteä! Nyt peili esiin niillä muutamilla.
Minö toki voisin lopettaa juttujani, kun niihin ei uskalleta vastata. Mutta en haluaisi nöyrtyä tämän oikeasti väärän asian ollessa taustalla. On tämä oikeusmiehen asema minulle silti Kitinässä hieman raskas.

No haluan että hymyillään ja Nokkaeläimenkin kanssa haluaisin olla ystävällinen ja ystävä!

Maalisvastaus :D
Viimeksi muokannut Stadinarska, 25.03.2018 8:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jos joku on lukenut edellisen juttuni, niin lukekaa uudelleen!

Eilen unenpöpperössä tein ja äsken korjasin paljon luettavammaksi :D

STADIN MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Penteleen kesäaika, formulat vaati melko aikaisen heräämisen ja reilua kahvinkittausta. Nyt aika hyvät tärinät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Otinkohan elämäni ensimmäiset sakot?

Oli väijypaku parkissa muutaman metrin ennenkuin kuusikymppiä vaihtuu kahdeksaankymppiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 25.03.2018 0:29 No et sinä olekaan kaikkein pahimpia tapauksia. Emme ole taitaneet keskustella aiemmin(?) Mutta en minä nyt kyllä mitään tuubaa tuota vaan mielestäni ihan kivoja juttuja. Yhden miehen show? No miksi se on? Tule tai tulkaa useimmin mukaan. Ei saa olla sellainen, joka ei uskalla jutella kanssani kun pelkää muutaman solvausta, jotka ajavat jostain syystä minun nollauttamistani. Minä kyllä kirjoitan ihan kivoja kirjoituksia. Vai mikähän niissä nyt on vikana mukamas? Ei todellakaan jos vertaa moniin muihin. Ja jos minä saisin kenkää niin kyllä todella moni olisi saanut tai olisi pitänyt saada kenkää ennen minua.

...

Inhoan puolustella itseäni kun puolustamiseen ei todellakaan kyllä oikeaa syytä ole. Pitäisikö minun lähteä, jolle kirjoitus on veressä!? Ehkä tässä asiassa poikkeankin porukasta. Se se asia kyllä on. En silti ymmärrä sitäkään. Täällä on tavattoman hyviä sanataitaiteilijoita muita, paljonkin. He ovat kyllä paljon ilkeämpiä sanoissaan kun minä. Sekö on ongelma etten suolla inhottavuuksia ja kiroile??? En minä ihan oikeasti lopulta ymmärrä. Itse luulisin, että se on muutamien huumorintajuttomuus tai täysin erilainen huumorintaju täällä olevilla muutamalla oikealla häiriköllä. Tottakai ymmärrän, että suurinosa porukasta ei uskalla minua puolustaa. Sehän olisi tällaisessa aikuisten kiusaamispisteessä ja kapea-ajattelukarsinassa kuin itsemurha. Päinvastoin , siis ihan niinkuin koulussa täällä tulee tuettu sankari koulukiusaajasta. Täytyy olla laumasielu ja pokata kiusaajaa päin ettei se vaan tule kiusaamaan. Eikö näin!!

...

Minö toki voisin lopettaa juttujani, kun niihin ei uskalleta vastata. Mutta en haluaisi nöyrtyä tämän oikeasti väärän asian ollessa taustalla. On tämä oikeusmiehen asema minulle silti Kitinässä hieman raskas.
Olemme keskustelleet aiemmin. En ole vain neljään vuoteen tänne kirjoittanut. Kieltämättä aiempi viestini ei edistänyt mitään hyvää; stressaantunena tartuin ärsyttävään asiaan, enkä vain jättänyt huomiotta kuten muut, ja turhaan vastasin toiseenkin viestiisi.

En tarkoittanut että sinun pitäisi lähteä. Mikä minä olisin sitä sanomaan. Olet kuitenkin antanut ymmärtää olevasi aikuinen, täysipäinen ihminen. Itselläni meni vähän ihon alle tuo, että vertasit kohteluasi koulukiusaamiseen ja vetosit ylläpitoonkin. Pitäisi pystyä hyväksymään sekin, että moni ei viitsi lukea ajatuksenvirtaasi. Lähinnä tuli mieleen, oletko ollut ikinä aktiivikirjoittaja missään muualla.

Vanhana jääränä keskustelen enimmäkseen IRC:ssä. Käyttämilläni kanavilla värikoodien käytöstä potkitaan automaattisesti :D (no siihen on ihan tekninen syykin); Kitinä on kuitenkin eri asia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ma-su viikkosäie vko 12

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 30.03.2018 0:34
Stadinarska kirjoitti: 25.03.2018 0:29 No et sinä olekaan kaikkein pahimpia tapauksia. Emme ole taitaneet keskustella aiemmin(?) Mutta en minä nyt kyllä mitään tuubaa tuota vaan mielestäni ihan kivoja juttuja. Yhden miehen show? No miksi se on? Tule tai tulkaa useimmin mukaan. Ei saa olla sellainen, joka ei uskalla jutella kanssani kun pelkää muutaman solvausta, jotka ajavat jostain syystä minun nollauttamistani. Minä kyllä kirjoitan ihan kivoja kirjoituksia. Vai mikähän niissä nyt on vikana mukamas? Ei todellakaan jos vertaa moniin muihin. Ja jos minä saisin kenkää niin kyllä todella moni olisi saanut tai olisi pitänyt saada kenkää ennen minua.

...

Inhoan puolustella itseäni kun puolustamiseen ei todellakaan kyllä oikeaa syytä ole. Pitäisikö minun lähteä, jolle kirjoitus on veressä!? Ehkä tässä asiassa poikkeankin porukasta. Se se asia kyllä on. En silti ymmärrä sitäkään. Täällä on tavattoman hyviä sanataitaiteilijoita muita, paljonkin. He ovat kyllä paljon ilkeämpiä sanoissaan kun minä. Sekö on ongelma etten suolla inhottavuuksia ja kiroile??? En minä ihan oikeasti lopulta ymmärrä. Itse luulisin, että se on muutamien huumorintajuttomuus tai täysin erilainen huumorintaju täällä olevilla muutamalla oikealla häiriköllä. Tottakai ymmärrän, että suurinosa porukasta ei uskalla minua puolustaa. Sehän olisi tällaisessa aikuisten kiusaamispisteessä ja kapea-ajattelukarsinassa kuin itsemurha. Päinvastoin , siis ihan niinkuin koulussa täällä tulee tuettu sankari koulukiusaajasta. Täytyy olla laumasielu ja pokata kiusaajaa päin ettei se vaan tule kiusaamaan. Eikö näin!!

...

Minö toki voisin lopettaa juttujani, kun niihin ei uskalleta vastata. Mutta en haluaisi nöyrtyä tämän oikeasti väärän asian ollessa taustalla. On tämä oikeusmiehen asema minulle silti Kitinässä hieman raskas.
Olemme keskustelleet aiemmin. En ole vain neljään vuoteen tänne kirjoittanut. Kieltämättä aiempi viestini ei edistänyt mitään hyvää; stressaantunena tartuin ärsyttävään asiaan, enkä vain jättänyt huomiotta kuten muut, ja turhaan vastasin toiseenkin viestiisi.

En tarkoittanut että sinun pitäisi lähteä. Mikä minä olisin sitä sanomaan. Olet kuitenkin antanut ymmärtää olevasi aikuinen, täysipäinen ihminen. Itselläni meni vähän ihon alle tuo, että vertasit kohteluasi koulukiusaamiseen ja vetosit ylläpitoonkin. Pitäisi pystyä hyväksymään sekin, että moni ei viitsi lukea ajatuksenvirtaasi. Lähinnä tuli mieleen, oletko ollut ikinä aktiivikirjoittaja missään muualla.

Vanhana jääränä keskustelen enimmäkseen IRC:ssä. Käyttämilläni kanavilla värikoodien käytöstä potkitaan automaattisesti :D (no siihen on ihan tekninen syykin); Kitinä on kuitenkin eri asia.
Kiitos vastauksestasi. Tuossahan oli ihan kivaa ajatusta ja selitystä ja asiaa. Kyllä minä luulen että hyvin pystymme hyväksymään toisemme! Hyvää Pääsiäistä toivoo sinulle Maalisarska!

Ja toivottavasti et hypi tasajalkaa, kun pääsiäisen kunniaksi laitoin sulle keltaista! Se on ihan ilon asia!

MA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin