Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on niin vaan tätä päivää toverit!

Mikä tuolle ilmastolle on tullut? Eikös kasvihuoneilmiön pitäisi nostaa keskilämpötilaa. Nyt on media ollut hiirenhiljaa asiasta. Ei taida aihe olla tässä kuussa sillee uskottava.
Nyt kevät, tule hyvä ihminen äkkiä!

HUHTIARSKAKSI MIELELLÄÄN PIAN MUUTTUVA MAALISARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kylläpä unettaa...

Kuka toisi piristystä!

MAALISKYLMÄÄ
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tpk

Vielä 6 tuntia ja sitten kirmaamaan...

MAALISKIRMAAJA
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vervessä. Yskänlääkettä kai pitäisi ostaa...*köhinää*

MAALISHOMEBOY
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 22.03.2018 10:43 Vervessä. Yskänlääkettä kai pitäisi ostaa...*köhinää*

MAALISHOMEBOY
Nyt tiedätkö kyllä putosin!
Mikä se Verve on? Sehän oli minun sanomissani.

Täällä on taasen nuo "oikeassa olevat" itsekkäät herrat terrorisoimassa viikonpäiväketjua. Minkäs noille voi. Tässähän on juuri ne kirjoittajat, jotka sen haluavatkin tehdä.
Minä luulen, että saavat erityisen luonteensa mukaisesti jotain kummaa iloa siitä.
No minun elämääni se ei oikeasti toki vaikuta, mutta vähintään kiinnostavaa tuo miten aikuisuuteen siirtyy kiusaaminen! En kokenutkaan sitä onneksi lapsena kuin vähän, kun olin hiukan menevä, mutta täällähän näitä muutama on. Mediasta tuttu aihe. Ikuisuusongelma kai varsinkin miehillä.

Kuten sanoin Kitinän kirjoittajien vähetessä viikkoketju ei sinänsä ole hassumpi asia, mutta "koulukiusaaja" ja perässähiihtäjä ei siitä saisi päättää. Eli voisiko palstan johtaja päättää.

MAALISARSKALAINEN TAAS HIUKAN YRITTI MUKAVASTI
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 22.03.2018 16:13
Homeboy65 kirjoitti: 22.03.2018 10:43 Vervessä. Yskänlääkettä kai pitäisi ostaa...*köhinää*

MAALISHOMEBOY
Nyt tiedätkö kyllä putosin!
Mikä se Verve on? Sehän oli minun sanomissani.

Täällä on taasen nuo "oikeassa olevat" itsekkäät herrat terrorisoimassa viikonpäiväketjua. Minkäs noille voi. Tässähän on juuri ne kirjoittajat, jotka sen haluavatkin tehdä.
Minä luulen, että saavat erityisen luonteensa mukaisesti jotain kummaa iloa siitä.
No minun elämääni se ei oikeasti toki vaikuta, mutta vähintään kiinnostavaa tuo miten aikuisuuteen siirtyy kiusaaminen! En kokenutkaan sitä onneksi lapsena kuin vähän, kun olin hiukan menevä, mutta täällähän näitä muutama on. Mediasta tuttu aihe. Ikuisuusongelma kai varsinkin miehillä.

Kuten sanoin Kitinän kirjoittajien vähetessä viikkoketju ei sinänsä ole hassumpi asia, mutta "koulukiusaaja" ja perässähiihtäjä ei siitä saisi päättää. Eli voisiko palstan johtaja päättää.

No kerroin mikä se on tämän päivän huippukokouksessa. Kyseessä on yksityinen pulju ja tuolla nimellä on tarkoitus kai luoda imagoa dynaamisesta yrityksestä. Verve: (engl.) vauhti, eloisuus, into.

Komppausta muulle tekstillesi. :komp:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai (tunnetaan nimellä torstai)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, tosiaan oli "huippukokous" ja kerroit!

Pahus kun en ymmärtänyt Arskan sanomiisi laittamiasi vitsejä tällä kertaa...ääh. Anteeksi sitä.

Kiitos kun komppaat.

Minä kyllä yllätyn suorastaan aikuisten ihmisten typeryyttä. Mutta siitähän on ollut tosiaan mediassa ja se
on vaan niin yleistä. Tärkeintä on oma nahka ja mitään moraalia oikeasti ei niinkään ole vaikka ulkokultaisuutta riittää.

Nämä ovat siis vaan huomioita. Itse asia nyt ei toki merkitse sen kummempaa.

Ainakin toivon, että tulevalle sukupolvelle opetetaan tavat. Mutta toisaalta ainahan on ollut sotia, ja aina hamaan tappiin tulee olemaan
toisten alistamista, kyynärpäitä, tappelua ja hyväksyntää sen kautta (miehillä).
Minä antaisin verorahoja nimenomaa varhaiskasvatukseen ja ihmisten kunnioittamiseen. Niin tulevaisuuden maailma tulisi hyväksi. Mutta meillä Suomessahan asiat on varmaan parhaimmasta päästä maailmassa tässä asiassa ja silti päin mäntyä. 5-6 miljardia muuta olisi työkenttänä. He, joissa huono kulttuuri on vielä juurtuneempaa.

Mutta mitäs sitä tylsiä asioita ajattelemaan.
Kevät tulee ja laululinnut ja lämpö ja rakkaus ynnä muut positiiviset. Minä olen entistä enemmän allerginen tyhmyydelle, huomaan. Eräänlaista epäsuvaitsevuutta toki sekin.

LIIAN VAKAVA OIKEASTI LEPPOISA MAALISARSKALAISEMME
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin