Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin, päivä alkanunna hyvin, toivottavasti teilläkin! :)

Huh, näin kyllä melkoisen kriminaalikaksikon metrossa. Taisivat ihan julkisesti ostella jotain laitonta. En oo varma. Hassua kun ei varmasti tiedä mitään taustastaan, mutta saatpin olla 100% varma rikollisuuksistaan! Tai 95%.

MAALISTUOMARI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ilmoitan vain että tämä on tpk ja elän normaalisti.

Oletteko töissä, te normaalit mukavat ihmiset, vai onko Kitinässä todella ne mukavat "kuolleet"??

Osoittakaa, että myös hyviä ihmisiä on :)

STADIN MAALIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rentoutunut, jopa vähän liikaakin rentoutunut, SA ilmoittautuu elävänsä ja käy nyt erittäin huonosti pyydyksiin.

RENTOUTUNUT MAALISMIES
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nuoret hyväksyvät eutanasian laillistamisen! Tuli uutisissa.
Hehheh) eivät pysty tajuamaan, että vanhanakin voi elää. Luulen että nuoret vain ajattelee elämän loppuvan jokatapauksessa noin 38- vuotiaana :D

Myöhäisarskan maalis
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Eutanasiassa on kyllä kyse jostain ihan muusta. Koulukiusaajamaisesti sanon: vittu mikä urpo!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 24.03.2018 12:12 Eutanasiassa on kyllä kyse jostain ihan muusta. Koulukiusaajamaisesti sanon: vittu mikä urpo!
Kuin mistä? Nokkis hyvä...älähän urpottele ja sahaa omaa oksaasi, heh.
Kyllä tiedän laajasti mitä eutanasia on. Olen itse sen puolesta kun mitään parannuskeinoa ei ole ja kivut jäljellä. Lue ajatuksella paremmin toivoo ystävällismielisesti

SA tai MA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 25.03.2018 1:26
nokkaelain kirjoitti: 24.03.2018 12:12 Eutanasiassa on kyllä kyse jostain ihan muusta. Koulukiusaajamaisesti sanon: vittu mikä urpo!
Kuin mistä? Nokkis hyvä...älähän urpottele ja sahaa omaa oksaasi, heh.
Kyllä tiedän laajasti mitä eutanasia on. Olen itse sen puolesta kun mitään parannuskeinoa ei ole ja kivut jäljellä. Lue ajatuksella paremmin toivoo ystävällismielisesti

SA tai MA
Alkuperäinen kirjoituksesi antoi itselleni kuvan, että ajattelet etteivät nuoret tajua mitään, hehheh. Kun taas itselleni tuli ensimmäisenä mieleen, että nuoret fiksumpia kuin aiemmin, tai siis heillä on ainakin enemmän tietoa asiasta kuin aiemmin. Kommunikaatio on vaikea laji.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on PERJANTAI eikä sillä ole toista nimeä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 29.03.2018 23:10
Stadinarska kirjoitti: 25.03.2018 1:26
nokkaelain kirjoitti: 24.03.2018 12:12 Eutanasiassa on kyllä kyse jostain ihan muusta. Koulukiusaajamaisesti sanon: vittu mikä urpo!
Kuin mistä? Nokkis hyvä...älähän urpottele ja sahaa omaa oksaasi, heh.
Kyllä tiedän laajasti mitä eutanasia on. Olen itse sen puolesta kun mitään parannuskeinoa ei ole ja kivut jäljellä. Lue ajatuksella paremmin toivoo ystävällismielisesti

SA tai MA
Alkuperäinen kirjoituksesi antoi itselleni kuvan, että ajattelet etteivät nuoret tajua mitään, hehheh. Kun taas itselleni tuli ensimmäisenä mieleen, että nuoret fiksumpia kuin aiemmin, tai siis heillä on ainakin enemmän tietoa asiasta kuin aiemmin. Kommunikaatio on vaikea laji.
Kirjoitus varsinkin tuottaa paljon tulkintavirheitä. Varsinkin nykyaikaan kuuluva tiivis lyhyt kirjoitustyyli, jolloin sähköpostivietinnässä saattaa tulla tosi pahoja, jopa draamaa aiheuttavia, virheitä. Täällä Kitinässä onneksi on mahdollisuus perinpohjaiseen kirjoittamiseen. Toki täällä tuskin jaksetaan lukea pitkiä juttuja. Se on tiedossani aina ollut ja silti kirjoitan pitkästi, hehheh.
Mutta kiva kun kommentoit. Arvostan sitä tosi paljon. Kiva kun löysimme sellaisen tasapainon ja hyväksymisen tunteen, luulen!

MA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin