Mukaville omistettu keskiviikko (28.3)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mukaville omistettu keskiviikko (28.3)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No on korkea aika omistaa päivä myös mukaville! Onhan monille ihmisryhmille oma päivänsä ja eläintenkin päivä ja jopa koulukiusattujen päivä taitaa olla. No rikollisille ei päivää taida olla, mutta tasa-arvon nimissä monia. En tiedä onko mukavuus nykyään punainen vaate. Pitääkö olla pärjätäkseen eri foorumeilla hyökkäävä tai pisteliäs, häijy tai yliaktiivi tai kiireinen tai ylipäänsä kylmän oloinen. Annetaan mukaville mahdollisuus. Katsotaan onko So Hard oikeasti mukava kun johtaa mukavuusäänestystä. En vielä julista mukavinta kitinässä, ennenkuin itse johdan.
Tai ehkä minun on nöyrryttävä...ehkä So Hard on mukavin? Huhhuh.
Mutta ...ei hetkinen. Ei kai tämä vain muuttunut tuubaksi, josta Nokkatyyppi minua arvosteli. Apuaaa, kyllä nyt kävi ihan köpelösti...

MAALISMUSSUKKAA ODOTELLEN
kirjoittaja ei ole Mussukka vaan tykkää Mussukasta
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mukaville omistettu keskiviikko (28.3)

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toissapäivänä soittelin minulle aiemmin soitelleellle Lahden poliisille. jotta missähän vaiheessa äitini ruumiinavaus on ja joko saa haudata- Ei tiennyt, mutta soitti eilisaamuna tiistaina. Ei kuulemma ole selvinnyt yhtä kuolinsyytä, mahdollisesti joku kombinaatio. Löytyi verihyytymiä keuhkoissa (joista kyllä tuli mieleeni että ei kai jo pulssitonta railakkaasti elvyttäessäni purskutellut vertaan sinne) mutta myös laajentunut sydän. Sellaista ei äidilleni ole diagnotisoitu ikinä, vaikka kaikkea muuta eksoottista outoa läpi vuosikymmenien. Googlasin, että sydämen laajeneminen on useinkin hitaasti ja varmasti tappavaa.

Verikokeisiin menee vielä kuukausia, äidilläni oli muuten paljon vahvoja hermokipulääkkeitä ja vaikka mitä muita lääkkeitä, pitkät ajat monisairas ihminen. Mutta äitini saa jo haudata. pötköttää nyt Lahden sairaalassa hautausluvan kanssa. Hautajaiset Orimattilassa jäänee mulla kuitenkin pääsiäisen yli. Nekin pyhät nyt tietenkin.

Itse olen nyt Varkaudessa. ongelmana että tämähän on äidin vuokrakolmio, josta mun nyt pitäisi kuljettaa mm. vanhat isot huonekalut ja valtavasti kirjoja sinne Orimattilaan. Minunkin tavaraa vielä lajitella, pakata ja bodareita kantamaan. Sitten iso projekti muuttofirmallekin. En ole vielä uskaltanut kertoa vuokrataloyhtiölle äitini kuolemasta, pelosta että heittävät minut nykyään toiskuntalaisen ulos ja lastauttavat kamat kaatopaikalle. Tän kuun vuokran äiti kai maksoi, mutta ei ensi kuuta ja mietin saanko minä maksaa sen saadakseni aikaa. Tyhjentää ja siivota.

Myöskin äidille kerinnyt tulemaan pikkulaskuja karhuineen, jotka kai minä maksan kunhan mulle selviäisi mikä on mitä. Äidin tiliä en nyt uskaltane käyttää. Omatkin laskut nyt sekaisin ja postini menee tietysti Orimattilaan nyt. Voikos muuten kuolleen ihmisen postin kääntää, että äidinkin paperit tulisivat Orimattilaan? Nimikirjoitusko väärentää muuttoilmoitukseen vai mikä byroktaia siinäkin?

Sitten hautausbyrokratia, asumiskuntatodistukset kuulemma, ajan varaaminen pankkiin miten äitini vähäistä tiliä voi käyttää hautajaiskuluihin, seurakunta, perunkirjoitus, miettiminen mistä omasta lähteestäni vapautan omaa nyt sidottua rahaani kuitenkin ylimeneviin kuluihin, miettiminen tuleeko sinne muita kuin serkkuni vai tuntematonta sukua myös ja mihin minä ne laitan saati kestitän. Ja jumalauta , mulla ei ole voimia enää ollenkaan.Krapula helpottaa pätkittäin kuten nyt, suru ja epätoivo jäytävät loputkin voimani.
Viimeksi muokannut Gat, 28.03.2018 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mukaville omistettu keskiviikko (28.3)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ymmärrän, että rankka tilanne.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mukaville omistettu keskiviikko (28.3)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuolinpesän osoite on kuolinpesän osakkaille ilmoitusasia.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin