Turs TAI Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Turs TAI Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No nyt menee ehkä hitusen taas rajan yli.... Naurahdin omalle jutulleni eli otsikolle, vaikkei se edes ole minun paras.

No täällähän niistä "ei sovi pitää" kun joutuisi alakoulun tapaan kiusattujen listalle :P Kuinkahan moni niistä silti pitää, sitä ei ikinä saa tietää oikeasti.
Sama pätee Huhtiarska-parkaan, voih :D

ASIAAN:

Torstai avautui TAAS sumuisena. Ja kylläpä vaan täytyy uskoa että kevät ja kesä on tulossa!

Kertokaapa nyt mitä teillä imeväisillä on tänään mielessä. Minä aion lähinnä elää :D

H U H T I A R S K A
väriterapeutti, maltillinen mukava valkea puhekykyinen ja liikkuva hieman älyä sisältävä ihminen Suomesta
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Turs TAI Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TPK,

Äsken olin työmatkalla Helsingin lähiössä ja kuinka mahroton välähdys näkyikään! EI MINULLA, eheiii! Vaan noin 200-300m edessäpäin. Hyvä ihme kun tuo valvontakameran väläys on kirkas. Oikein pelästytti. Siis Kehällä.
NIIN MUKAVA en ole, että surisin ylinopeustyypin takia.
Minua asiassa on ärsyttänyt tuo sakotusrumba rahankeruun tarkoituksessa. Mielestäni vähentää liikenteen joustavuutta kun pitää olla neuroottinen viisarin neulasta.

Ottakaa kantaa, tai se on hiukan vaikeata tässä kun on se alakoulun kiusaamissysteemi täällä :D , onhan se.
Mutta jos johonkin ketjuun vaikka ihan salaa omana asiana! :lol:

HUHTOJAN NÄHNYT HUHTINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Turs TAI Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Uutisissa Sophia-ropotti.

Tähän voisi laittaa kaikkea ajatusta jota tulee mieleen, mutta enpäs laita mitään hihhih.

Sen verran, että Huhtinen tykkää normaaleista naisista enemmän kuin ropoteista ja varsinkin pätevistä naisista. :D

Mutta laittakääpä iltatuulen viestiä pojat ja tyttö!

HUHTITURSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin