Itsepäinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Ääh, ei jaksa. On ollut jotenkin semmoinen "väsynyt-muttei-väsynyt" olo koko päivän. Mitään ei jaksa tehdä.
Mjoo, huonolta näyttää. Täs mä viel jumitan :? . Jonku pitäs tuuppaa vauhtia :p: .
Vaikka miten väsyttäisi, aina jaksan ruoskaan tarttua :p: .
:shock: :shock: :shock: Joo, nyt sais VÄHÄ hakatakin :jouden: :perse:
slam

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Taidan lähtee istumaan pitkälle kahveelle... Ja ottaa päivän oikein rauhallisesti. Hermostun jotenkin ja ärhentelen liiaksi.

Kaupan muija rauhoitteli minua aamulla 7;mältä kerran :)
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti::shock: :shock: :shock: Joo, nyt sais VÄHÄ hakatakin :jouden: :perse:
You got it bääbä :jouden:.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Voisin todeta tähän että s a m i k s e t.

(paitsi että ei ne varatutkaan sen kummemmin kyllä..)
Viimeksi muokannut irmelianneli, 06.12.2005 21:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:Taidan lähtee istumaan pitkälle kahveelle... Ja ottaa päivän oikein rauhallisesti. Hermostun jotenkin ja ärhentelen liiaksi.

Kaupan muija rauhoitteli minua aamulla 7;mältä kerran :)
Olit varmaankin aiheissa piestä muut asiakkaat ja vartijan.
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti::shock: :shock: :shock: Joo, nyt sais VÄHÄ hakatakin :jouden: :perse:
You got it bääbä :jouden:.
Lyö lujaa!
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti::shock: :shock: :shock: Joo, nyt sais VÄHÄ hakatakin :jouden: :perse:
You got it bääbä :jouden:.
Lyö lujaa!
Kuulostat niin rauhattomalta että taidan sitoa sut aloilles ettet häiritse piiskaamistasi :demoni: .
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
You got it bääbä :jouden:.
Lyö lujaa!
Kuulostat niin rauhattomalta että taidan sitoa sut aloilles ettet häiritse piiskaamistasi :demoni: .
Paa kapula suuhun! Yks pyyntö ois vielä; niskalaukaus viimosena. Selvä? sillä se levottomuus ainakin loppuus.
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:
Paa kapula suuhun! Yks pyyntö ois vielä; niskalaukaus viimosena. Selvä? sillä se levottomuus ainakin loppuus.
Ensimmäiseen vaatimukseen suostuttu sen tähden että aion evätä toisen vaatimuksen puhtaasti lakiteknisistä syistä :) .
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Paa kapula suuhun! Yks pyyntö ois vielä; niskalaukaus viimosena. Selvä? sillä se levottomuus ainakin loppuus.
Ensimmäiseen vaatimukseen suostuttu sen tähden että aion evätä toisen vaatimuksen puhtaasti lakiteknisistä syistä :) .
DamN. Mä katoon hetkeks, pissaleNkki pakkasessa, ei voi tehä pahaa.. Ja kahvia kaverin luona..
Turbohaltija

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kauheet kinkerit tänään: Kaksi pulloa ykkösolutta. Ja nyt nuksimaan, ötyä kaikille.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suattaiskohan tuo uni tulla silimään.. Yksi pullo keskiolutta nautittu unilääkkeeksi. Ja kertaalleen sulanut ja jäädytetty Twix-patukka.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Ajattelin oikeasti, että tänään jaksaisi viettää aikaa palstalla.

Toisin kävi. *zzzzzzzzzzzzzzzzz*

Kiitos ja hyvää yötä.
Sannu

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti: (näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...
Runkkis

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: (näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...
Tunnen itseni hyväksi käytetyksi. :(

Olenko minä vain lihanpala? :shock:

Minullakin on tunteet... :x

(Hei, nää hymiöt on niinq kivoi..
Sannu

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:
Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: (näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...
Tunnen itseni hyväksi käytetyksi. :(

Olenko minä vain lihanpala? :shock:

Minullakin on tunteet... :x

(Hei, nää hymiöt on niinq kivoi..
Ei saa!! Kyllä naiset tietää että sullakin on tunteet...me naiset ollaan vaan niin kompleksisia *rutistaa*
Vastaa Viestiin