Itsepäinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

liput salkoon!
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Se on tasan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juhlistan myös nimmareita lippujen hulmutessa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä on vuoden tärkein päivä, ainakin minusta.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

6.5 tuntia vielä töitä jäljellä. Minut luvattiin tulla hakemaan saunomaan klo 7 aamulla, ja saisin oluen käteen heti ulos astuttuani. Jaksan epäillä.

Muut on tällä hetkellä juomassa muiden pussiin Pataässässä puvut / juhlapuvut päällä, ja mä jouduin tulemaan töihin. Onneks miehellä on kivaa, sen mä tiedän. Tiedän jo nyt, että kun avaan kämpän oven, vastaani pöllähtää niin ihanainen tupakan+viinan+hien ym. tuoksu, että jään rappuun nukkumaan.

Itsesääliä... jooooooo. *PIERU*
The great club outshines the individual, always and forever.
Hebuli

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tut mä minnekään baariin enää jaksoin lähteä. Ties vaikka siellä olisi ollut jotain kityrunkkareita kameroineen räpsimässä. Katselin sivusilmällä vähän vanhoja Officeita(*) (pidän nykyistä avatarta niin kauan kun uusinnat tulevat telkkarista, enää 5 vko), ja samalla valmistelen vihdoinkin isomman kiintolevyn vaihtoa tuohon tikitiki-boksiin. Firmwaren päivitin jo aiemmin (Oct05), paransi kyllä YLE-kanavien tekstitysten toimivuutta huomattavasti.

Huomenna eli tänään vois vaikka tehdä vähän töitä kotoa käsin, ja ehkä illalla lenkille jos viitsii. (avaisko pari keppanaa just nyt its-päivän kunniaksi?)

(*)Joku perverssi tarve hankkia Officen jenkkiversion (NBC) eka kausi "tuolta jostain" ja tarkastaa, kuinka paska se on alkuperäiseen brittiversioon verrattuna.
Viimeksi muokannut Hebuli, 06.12.2005 1:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mua palelee!! Mitää lippua missää näy.. :o
AarneAnkka

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hebuli kirjoitti:Tut mä minnekään baariin enää jaksoin lähteä. Ties vaikka siellä olisi ollut jotain kityrunkkareita kameroineen räpsimässä.
Elä huoli mies hyvä, minäkin päätin vain nörtteillä kotona. Galaksia on taas hieman pelastettu.

Oliskohan kohta jo aika tömähtää patjalle kuorsaamaan... :krooh:
Hebuli

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Galaksia on taas hieman pelastettu.
Onko mennyt läpi montakin kertaa? (taisit mainita nimen jossain)
Chap

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Hebuli kirjoitti:Tut mä minnekään baariin enää jaksoin lähteä.
No et tietenkään kun sun pitää moderoida tätä foorumia. Manalalle bannia, hevosmiehille turpaan. Luitko olleskaan kehityskeskusteluita?
Hebuli

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Chap kirjoitti:No et tietenkään kun sun pitää moderoida tätä foorumia. Manalalle bannia, hevosmiehille turpaan. Luitko olleskaan kehityskeskusteluita?
En mä jaksa lukea enää sitä puolta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hebuli kirjoitti:
Chap kirjoitti:No et tietenkään kun sun pitää moderoida tätä foorumia. Manalalle bannia, hevosmiehille turpaan. Luitko olleskaan kehityskeskusteluita?
En mä jaksa lukea enää sitä puolta.
Turha vaatimattomuus ei kaunista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Chap

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Hebuli kirjoitti: En mä jaksa lukea enää sitä puolta.
Lukisit nyt vaan, voisit vahingossa viisastua ... mut siis oikeesti, ketä sä luulet hämääväs tolla väitteellä? Olet kuitenkin lukenut ja ensi yönä runkkaat ittes uneen mairea hymy huulillasi.
Hebuli

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

No luin äsken ja kirjoitinkin sinne hyviä syitä miksei ole hyvä idea. Officen viime jaksoa lainatakseni, moderaattorin homma on vähän kuin team leader tai koulun maitopäällikkö, joka jakaa maidot pöytiin. Ilmainen homma ja vastuu mitä kukaan muu ei halua tehdä ja sälytetään sinulle ilman korvausta.

Suoralta kädeltä osaan sanoa että esim. mylwin, chap, hämis ja moni muu olisi parempi vaihtoehto tuohon hommaan. Heidät on helpompi jymäyttää siihen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hebuli kirjoitti:Suoralta kädeltä osaan sanoa että esim. hämis olisi parempi vaihtoehto tuohon hommaan. Heidät on helpompi jymäyttää siihen.
On jo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt alkoi tehdä mieli pizzaa täälläkin. Tänään onkin vasta syötynä mm. Hesen kerrosateria, kolme Geisha-patukkaa ja puoli pussia sipsejä. Paras kai vaan jatkaa niillä sipseillä. Jos nyt laittaa pizzan uuniin, sammuu ennen kuin se on valmis ja sitten tulee palokunta. Komeita palomiehiä... Hmmm.... Lääh.... Mutku toi keittiö on uus ja ihana. Mutta komeita palomiehiä....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tuulenpuiska

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Suvinen kirjoitti:Ei vidd täähän on hauskaa :D
knnissä on kivaa ola, taidadadaidaidaa...
Wanha!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jospa mulla nyt on aamulla se krapula, mikä jäi puuttumaan pikkujoulujen jälkeen. Ja jospa huomenna jaksaisi olla pirteä ja lähteä johonkin täältä asunnosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Jospa mulla nyt on aamulla se krapula, mikä jäi puuttumaan pikkujoulujen jälkeen. Ja jospa huomenna jaksaisi olla pirteä ja lähteä johonkin täältä asunnosta.
Hunis (ja jokunen muu kaveri) osti tälle pikkujouluissakin vierailleelle kaverille synttärilahjaksi 4.5L lekan viskiä. Huomenna lupasivat klo 14 olla herran asunnolla "yllätyskeikalla". HAHAHAH... äskeisen humaltuneen miehen äänensävystä en usko tämän toteutukseen. Sanoi vielä päivällä raahaavansa mut mukaan.

Jos se vielä kerrankin herättää mut yövuoron jälkeen (kotona olen vasta klo 8 ) ennen klo 15, niin mä nirhaan sen palleista kattoon :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tukholma. Ruotsin kunnissa on ryhdytty vähentämään suojateitä, koska tutkimusten mukaan katujen ylittäminen niitä pitkin on yli kaksi kertaa niin vaarallista kuin muualla.
"Tutkimuksissa on huomattu, että suojatiet antavat ihmisille valheellisen turvallisuudentunteen. Monet kunnat ovat katsoneet parhaaksi, ettei sellaista pidä antaa", Bengt Skagersjö Ruotsin kuntaliitosta selittää.


:roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Nighthawk

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Sitä on näköjääs juhlista kotiuduttu. Hieman päässä pyörii, muttei sillä niin väliksi näköjääs..
RolloTomasi

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Enpa kirjoita mitaan, koska heittaytyisin vain liian tunteelliseksi ja silmani alkaisivat vuotaa.

Linnan juhlien lahetyskin jaa tana vuonna varmaan katsomatta - ei tassa kiireessa sellaiseen ole aikaa.

Jos vuorokauden vaihtuessa pitaisi minuutin hiljaisuuden Suomen kunniaksi.

Hyvaa Itsenaisyyspaivaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumdidum. Tämäkin päivä pitää lorvailla. Rankkaa hommaa lorvailla jo heti aamusta, mutta minkäs teet.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nypari

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Töissä tuplapalkalla, joka onkin sitten ainoa positiivinen asia työssäolossa juuri nyt. Aamulla herätessä väsytti ihan liikaa, eikä vielä myrkkykahvin jälkeenkään ole kone lähtenyt käyntiin. Täytyy keittää lisää - ei kuitenkaan yhtä tujua.
slam

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Onneksi ei tarvitse töissä olla... tuossa syksyllä oli sellainen jakso, että sai olla joka toisen viikon töissä ja toisen vapaalla... Muuten jees, mutta töissä olon kaavamaisuus eli samanlainen päivä alkoi toisiaan keittään ylitte!

Reittejä ja autoja pitäisi vaihdella useammin siinä virmassa!
Vastaa Viestiin