Itsepäinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

millivanilli kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Tietty liituraitapuku on asiallinen,
Läääh! :piru:
:P

täytynee jatkaa testailua..
Laita se hame! :cheer:
millivanilli

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kittys kirjoitti:

Laita se hame! :cheer:

Alan vähän kallistua sen puoleen joo. Pitää kuitenkin huomenna mennä koko päiväksi kouluun.

*miettii* Toisaalta.. paikka jonne haen töihin vaatisi sen puvun.

Täytyy laittaa molemmat valmiiksi, ja pätään asiasta aamulla.

Jos nyt jostain vielä löytäisin kaikki koulu- ja työtodistukset.. ai niin ja suosittelijan. Mitään en jätä viimetippaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:Sivuhuomautuksena mainittakkoon, että Subilta tulee 12.30 alkaen 6 jaksoa Futuramaa peräkkäin..
Mitvit!? Mun telkkarilehti ei tiennyt mitään moisesta, joten nukuin yhteen enkä avannut telkkaria kun ihan just. TTU!!1

Edit: Ei tullut vieläkään pikkiksistä uupumaan jäänyttä krapulaa, vaikka chättikännäsin urakalla. Masentava morkkis tuli, vaikka kai ihan ihmisiksi olinkin.

Enpä taida tänäänkään käydä ulkona asunnosta. Pyykkäystä, silittämistä (kuka muu silittää tyynyliinat ja kangasnenäliinat? Kuka yleensä enää käyttää kangasnenäliinoja paitsi minä?!), pizzan paistamista. Hetken harkitsin videovuokraamon etsimistä tai ärrältä vuokraamista, mutta päädyin oman hyllyn antimiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

SingleMalt kirjoitti:Sivuhuomautuksena mainittakkoon, että Subilta tulee 12.30 alkaen 6 jaksoa Futuramaa peräkkäin..

Häh? minä päivänä? pomppaisin kyllä kattoon ellei koneelta löytyisi jo kaikki jaksot, mutta kyllä noita mieluummin teeveestä tapittaa.
ninnithequeen

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotiuduttu vihdoin, olipa ihanaa ajella pitkin katuja ja kuikuilla ihmisten ihania pihoja ja kauniita jouluvaloja.

Mummun ja vaarin haudalle saatiin kynttilä, ja lisäksi sytytimme muutaman sammuneen kynttilän Sankarihaudalle. Hautausmaalla oli hurjan kaunista.

Kohta mieheni tekee meille pihvit (kyllä, pelottaa jo etukäteen) ja sitten mässätään ja tuijotetaan Linnan Juhlia.
Kid

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Joko mie korkkaan kaljan ja rupeen askartelee joulukortteja tai sitten mie korkkaan viinipullon ja rupeen askartelee meikkiä naamariin. Menojalkaa vipattais.
Niin, tai sitten en korkkaa kun limpparin ja ryydyn sohvalla tän illan.
Valintoja valintoja..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Enthu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Emmä saa unta. Hytisen horkassa. Täällä ei oo mitään kivaa krapulaeinestä edes. Mitäköhän porkkanoista ja kananmunista sais.. :roll:
kananmunista ainakin saa munakkaan ja porkkanoista esim raastetta :wink: nimim: kyllä työtön tietää :P
Ei kuullosta miltään maailman himottavimmalta darrasapuskalta..

..Paitsi että ei mulla mitään tee kyllä mielikään. On niin paskat fiilaritkin taas vaihteeks. Eiköhän se tuo vesi riitä tälle illalle, litrakaupalla.

Hetkinen.... tarkemmin ajateltuna voisin mä kyllä sittenkin vähän Aura-juustoa ja punaviiniä ja pipareita maistaa, jos joku työntäis nokan eteen. Mutta eipä nyt kuitenkaan.
Dumari

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

War of the Worlds kateltu, kacca oli. Nyt olut ja jotain.
huima

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gina kirjoitti:Kierrä nyt sitä veistä haavassa niin. :twisted:
Auttaako jos kerron keikan jälkeen miten hyvän setin heittivät, ja näytän hyviä kuvia keikalta? :D
huima

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti:Voi tätä valinnan vaikeutta, kun pitäisi keksiä mitä laittaisi huomiseen työhaastatteluun päälle.
Kun kerran sinkkumatti avasi jo, niin tähänhän on pakko jatkaa että "mikään ei näyttäisi päälläsi yhtä hyvältä kuin minä".

Nih!

Jos sanojani käytetään minua vastaan, vetoan kuumeeseen, kuun vetovoimaan ja kolmiolääkkeisiin.
huima

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Päivä mennyt pääosin nukkuessa ja musiikkia kuunnellessa, niin ja Imagea lukiessa.

Jännä fiilis kun pää ei toimi. On kuin kantaisi betonimöykkyä hartioilla. Lisää tätä yskänlääkettä!

No eipähän tule otettua yhtään alkoholia keikalla. Ja kai Gina nyt varmasti tietää, että mennään katsomaan CMX:ää? Ja että CMX tulee soittamaan ihan saaaaaiiiraan hyvän setin? Ja ainaskin kolme encorea. Nih!
Pikku-Akka

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

irmelianneli kirjoitti:Hetkinen.... tarkemmin ajateltuna voisin mä kyllä sittenkin vähän Aura-juustoa ja punaviiniä ja pipareita maistaa, jos joku työntäis nokan eteen. Mutta eipä nyt kuitenkaan.
Nams. Mulla olis valkkaria ja Auraa, muttei pipareita... Äsken napostelin kultin tekemää rieskaa, nams!
Sain siitä niin energiaa, että siivoilin kodinhoitohuonetta ja pesin pyykkiä. Ihan laitonta ahertaa näin juhlapäivänä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Enpä oo kyllä tehny yhtään mitään tänään. Koti on sotkunen ja paskanen mutta menee varmaan ainakin ylihuomiseen että on taas elävien kirjoissa ja kykenee johonkin järkevään..

Yksi olut oli vielä jäänyt.. Nostin sen juuri jääkaappiin kylmenemään. Kai se on sieltä pelastettava pois pyörimästä.
ninnithequeen

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä mies osasikin tehdä hyvät pihvit. Mä olen syönyt tänään kyllä koko viikon kaloriannoksen, röyh.

Huomenna taas töihin ja paluu arkeen. Juhlimaan ei tämä tyttö ihan hetkeen lähde. Uusi vuosikin menee kotosalla tytön kanssa kahdestaan.
Pikku-Akka

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Flunssainen olo TAAS.. Pikkumiehen flunssa ilmeisesti yrittää tunkeutua mullekin. Ei mikään ihme. Huomenna olis vaan tärkeä kokous töissä ja muutenki.. Luulevat pian, että oon hurvitellu koko loman ja en kykene töihin.

Iltakahvit ja sitten vielä operaatio hiustenleikkaus ja saunomaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Juhlimaan ei tämä tyttö ihan hetkeen lähde. Uusi vuosikin menee kotosalla tytön kanssa kahdestaan.
Voih, kiehtova ajatus! Saiskin jo vaan olla. Mutta ei, perjantaina yhdet pikkujoulut, seuraavana torstaina lähtö iskälle Pyhikseen jouluvalmisteluja hääräämään, sitten onkin jo jouluaatto, kotona Hämiksessä, ja joulupäivänä isot pippalot kaveripariskunnalla siellä.. luultavasti venyvät taas kaksipäiväisiksi. Niin, ja sitten onkin uusi vuosi. Kaipa se on piletettävä sekin tietysti. Ens vuonna seuraava selvä viikonloppu :roll: Pitäisköhän nyt pitää täydellisen tipaton tammikuu sitte.. En oo ikinä harrastanu semmosia.

(emminä silti valita, tietenkään)
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tylsäää! Pitäsköhän sitä viel lähtee jonnekin? :roll:
slam

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaha, huomenta. Haukotuttaa ja on aika pöllööntynyt fiilis... Täytynee mennä kahveelle ja workkimaan...
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:Tylsäää! Pitäsköhän sitä viel lähtee jonnekin? :roll:
Ääh, ei jaksa. On ollut jotenkin semmoinen "väsynyt-muttei-väsynyt" olo koko päivän. Mitään ei jaksa tehdä.
Runkkis

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kävin kääntymässä juuri ex:n kaverin bileissä... Tyttönen on eronnut hetki sitten ja ainakin reiden hiplailusta päätelle taisi olla ero-lohtu-kikkeliä vaille...

Minuun iski kuitenkin joku kumman moraali ja lähdin kotiin.. Kotona punkkua sekä pizzaa... Kaveri tuo kohta leffan..

(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
slam

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkis kirjoitti:Kävin kääntymässä juuri ex:n kaverin bileissä...
Ol sinul ainakin kiimanen karitsa kimpussa... Tiedä sitten mihin sekin olisi voinut johtaa... :roll:
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Minijouluateria on syöty, kynttilöitä on poltettu, isovanhemmille on soitettu,
torttuja on leivottu.. Mitäs vielä? Lupsakka lomapäivä!
nami nami
Patz

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Runkkis kirjoitti:(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Viittaako tällä pikkujouluihin? :mrgreen:

Voi kunpa Gattaca vaan tietäisi...
Kittys

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Tylsäää! Pitäsköhän sitä viel lähtee jonnekin? :roll:
Ääh, ei jaksa. On ollut jotenkin semmoinen "väsynyt-muttei-väsynyt" olo koko päivän. Mitään ei jaksa tehdä.
Mjoo, huonolta näyttää. Täs mä viel jumitan :? . Jonku pitäs tuuppaa vauhtia :p: .
Starflare

Re: Itsepäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Tylsäää! Pitäsköhän sitä viel lähtee jonnekin? :roll:
Ääh, ei jaksa. On ollut jotenkin semmoinen "väsynyt-muttei-väsynyt" olo koko päivän. Mitään ei jaksa tehdä.
Mjoo, huonolta näyttää. Täs mä viel jumitan :? . Jonku pitäs tuuppaa vauhtia :p: .
Vaikka miten väsyttäisi, aina jaksan ruoskaan tarttua :p: .
Vastaa Viestiin