Viikko 15

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 15

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 09.04.2018 16:58 Pari päivää treeniä, edes kävely ei tunnu vieläkään hyvältä.
Olet tullut vanhaksi. Jos duunaat noin, että nyt kävelet kuin ankka... ehkä sun kannattaisi vähäksi aikaa vaihtaa anaaeroebisesta staattiseen Isometriseen. Kuten sifuni Bruce Lee. Joka tosin kuoli nuorena mystiseen aivoödeemaan. Mulla on hallussani sukuperimänä klassinen 70-luvun Bullworker. Haluatko?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 15

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tunnetko sinä Poikuustapaus tämän Ronald-tapauksen? :cry:
Kumpikaan teistä tuskin tuntee

HUHTIARSKAA
vakuuttavan mukava värimestari
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 15

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taas on työpisteellä muutama magnitudi, kun kansiareenaa leivotaan kokoon tuossa seinän takana. Eihän tätä ole jatkunut kuin pitkä aika ja jäljellä on pitkä aika. Eilinen hampaan juurihoito vaikeuttaa aamupalan nauttimista, mutta torstaina alkaa ison veden takana perinteiset kevättanssit, joten ei sitten niin mitään hätää. Win on hirmu tikissä ja Col pääsi mukaan, joten #29 ja #96 saa luvan näyttää kestääkö pää tosipeleissä. Päivystysvuoro tänään, joten pitää olla hereillä ja tehokas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 15

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti: 09.04.2018 16:58 Pari päivää treeniä, edes kävely ei tunnu vieläkään hyvältä.
Kävely on vaikeaa vaikka harjoitellut ollenkaan, polvi ja jalkapohjat paskana..

Liverpool-City ottelusta sen verran että aluksi ihmettelin miksi Jesus ei ole maalivahtina vaikka sanotaan että Jesus saves? mutta yhden maalin teki jo..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin