APUA!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

1500 euroa kelle vaan, joka tulee tänne Varkauden asuntoon siivoamaan. Ihan ensi viikon arkipäivinä. edit jo tällä viikolla.Olen tosissani. Itse en jaksa enkä ehdi, koska viimeistään keskiviikkona iltapäivällä täytyy olla toisaalla ja muutenkin teen itsekin oikeasti kuolemaa ja silti yritän siirtää tämän vuokrakolmion nimiini vaikka on se Ormattilakin .. Kaupallinen siivouspalvelu ei käy, koska lattiat ovat täynnä rojua. Eivät sopisi työskentelemään ja ties vaikka soittaisvat sosiaalitoimistoon, jolloin kaikki jäisi tekemättä, äitini hautaamista myöten. Orimattilassa. Ja kuulemma mut voidaan rekisteröidä tän Varkauden lapsuudenkotini asukkaaksi, paperitkin jo kävin allekirjoittamassa perjantaina. Vaikkei vielä voimassa. Vaihdoin taas kirjani tänne ja maksoin rästivuokrankin.. mutta vain uutena asukkaana, vaikka jumalauta olen elänyt täällä vuodesta 1967 asti. Tulee kuitenkin asunnon kunnon tarkastus, niinkuin muka tarttisin. En jaksa. Tuo on nyt rajapinta. Yksityiskohtia diskeetisti yveenä, vaikkei tässä tai täällä mitään laitonta ole. Silti useimpien mielestä shokeeraavaa, joten ei toivoakaan saada kämppää jos joku yhtiöstä käy katsomassa.

1500 euroa. Työ ensi viikolla- Ottakaa lomaa. 23. neljättä alkaen alkuviikolla. Tai viimeistään viikonloppuna. Olen tosissani.
Viimeksi muokannut Gat, 23.04.2018 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

tässä on nyt jonkinlainen hypoteettinen kilpailu käynissä- Alunperin tänään tarjosin tuota diiliä jollekin, joka säikähti ja kuulemma työttömyysvirkailijansa pitäisi tavata tiistaina ja odottaa saako pätäkkää oletan matkalippuun. Mun on vaikea rahaa tällä aikataululla siirtää postitse vai mitä vittua jolloin mun pitäisi lähteä ehkä viikoksi. . Sitten yyveivasin toiselle oikeasti natiiville alueen tuntevalle, kun täällä pulpahteli. Koetan nyt kontata laattioila poimimassa esineen tai roskan kerraan, mutta eihän siitä mun voimin hyväksyttävän valmista tule. Vaikka olisi minulle arvokasta. .Surkeaa ja säälittävää anelua vaikka maksaen. Mutta minulle parempi niin kuin luovuttaa ja sitten...
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En oikein ymmärtänyt, miksi kaupallinen toimija ei käy?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.04.2018 8:28 ^En oikein ymmärtänyt, miksi kaupallinen toimija ei käy?
Koska täällä on lattiat niin täynnä rojua etteivät mahtuisi toimimaan. Lisäksi tässä pienessä kaupungissa kaikki muut toki tuntevat toisensa, ja kertovat vuokrataloyhtiön kaverilleen. Tämä täytysi siivota ja kamaa raivata edes puoli-inhimilliseen tilaan, ennen kuin ammattisiivoojia vuokraisi. Sosiaalihuoltoonkin ehkä soittaisivat.Lisäksi se, että totta kai sellainen kantaisi lähes kaiken roskiin, ja totta kai mun pitää valvoa sitä ja seuloa roskapussitkin. Niin aina tien vanhempienikin kasaamien roskasäkkien kanssa, ja niistä löytyi cd-levyjä, mun aikakausilehtiä ja kirjoja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä hoidan ton sadalla tonnilla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 23.04.2018 9:19 Mä hoidan ton sadalla tonnilla.
Tuohon olisi teoriassa varaa, mutta ei helposti irrotettavissa. 1500 on nyt se kipuraja. Eikö riitä, jos otan sinulta suihin? :mrgreen:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Suihinoton kanssa hinta pomppaa 3,5 miljoonaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: 23.04.2018 8:57 Koska täällä on lattiat niin täynnä rojua etteivät mahtuisi toimimaan. Lisäksi tässä pienessä kaupungissa kaikki muut toki tuntevat toisensa, ja kertovat vuokrataloyhtiön kaverilleen. Tämä täytysi siivota ja kamaa raivata edes puoli-inhimilliseen tilaan, ennen kuin ammattisiivoojia vuokraisi. Sosiaalihuoltoonkin ehkä soittaisivat.Lisäksi se, että totta kai sellainen kantaisi lähes kaiken roskiin, ja totta kai mun pitää valvoa sitä ja seuloa roskapussitkin. Niin aina tien vanhempienikin kasaamien roskasäkkien kanssa, ja niistä löytyi cd-levyjä, mun aikakausilehtiä ja kirjoja.
Tuskin te niin uniikissa paskassa ootte rypeneet, ettei raivaussiivouksia tekevät yritykset olisi jo nähneet vastaavaa. Ette te tän maan ainoita erakoituneita alkoholisteja olleet. Ja mitä ne mihinkään sosiaalihuoltoon soittelemaan, kun kaikki muut on jo kuolleet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Juu, kyllähän ne ammattilaiset ovat nähneet kaikkea.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika kaukana ollaan pahimmista tapauksista jos roskien seassa ei ole muutamaa muumioitunutta koiraa ja yhtä ihmisen raatoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 23.04.2018 10:08 Aika kaukana ollaan pahimmista tapauksista jos roskien seassa ei ole muutamaa muumioitunutta koiraa ja yhtä ihmisen raatoa.
No ei ruumiita eikä huumeita eikä edes laittomia aseita. Yksi isäni aikoja sitten ostama huskvarna-mustaruutihaulikko on kyllä epäilyttävä'.Pitäkää se. Ei ole ammuttu.

Tässä on vaan se, kun ostettiin pesukone. Liikkeen asentaja katsoi että joo, sopiihan se tuohon vessaan just ja just. Mutta hänpä käy kysymässä kavereiltaan juuri tässä taloyhtiössä. Kaikki täällä ovat jotain serkuksia.Tuli sellainen univormupukuinen natsityyppi, joka mittaili, että ei saa, koska pistorasia on liian lähellä suihkua. Kysyin, että entäs keittiöön. Johon että ei saa, koska keittiössä ei ole lattiakaivoa. Minä että eihän tälle astianpesukoneellekaan ole lattiakaivoa. Hän että pyykinpesukoneella pitää olla lattiakaivo. Jolloin minä työnsin hänet lopulta hartioista pitäen ulos.

Siis mä en jaksa tehdä kaiken kaman muuttoprosessia Orimattilaan. Ja haluaisin ja mulla on varaa pitää tämä, talvisin tällä parempi kuin maalla 11 km päässä kaupasta. Eli pitää tämä vähän aikaa ja jos lopulta en, mieluummin itse irtisanoutua kun tulla heitetyksi ulos.

Mutta jos ja kun ne byrokraatit suostuvat ja haluavat rekisteröidä minut "uutena asukkaana", tulee "asunnon kunnon tarkastus". Jos se ihan oikein tehtäisiin, vittu seinätkin pitäisi maalata, vaikken minä tarvi. Ja mikä muka "uusi asukas" minä olen.

Huomenna mun pitää mennä lopultakin Orimattilaan hautaustoimistoon, joka jo järkkää äitini hautajaisia. Koetan tässä tasapainoilla krapulan kanssa, Ainoa muu joka tulee hautajaisiin, on serkkuni Jussi. Joka on tietenkin ulkomaille menossa ja tulee vasta 6. toukokuuta mennessä. Mieluummin ennen viidettätoista päivää mun pitäisi kuulemma ilmoittauta taas fyysisesti taloyhtiöön, juuri tän talon alakerrassa-

Siis vaikka en ole koskaan ennen ollut tästä kämpästä juridisessa vastussa, minä en vaan jaksa enkä selviä ilman apua. Tämä on siinä kunnossa, että ei kelpaisi niille nipottajille, vaikka miten vuokrasopimuksen jo allekirjoitinkin perjantaina.

Joten tulee mieleen luvallinen haulikko tai junanraiteet. Vesitorni on turvattoman matala, vain 40 metriä.

Edit- Sovittiin toisen maanvuokraajani kanssa, että lähettää uuden sopimuksen Orimattilaan. Ja nyt mä en kääntänyt postia. Tässä surkeudessanikin olen jotenkin vastuussa parista muustakin perheestä
Viimeksi muokannut Gat, 25.04.2018 8:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat. Aivan ystävyydellä. Sulla ei nyt ole kaikki realiteetit aivan kunnossa.

Jos nyt mietitään asiaa objektiivisesti; jos sä pidät vakavasti mielessä vaihtoehtona haulikonpiipun sovittelua suuhun, niin mitä _vitun väliä_ on jollain mahdollisella pesukonenatsilla? Haloo?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Tee testamentti, ettei mene valtiolle.

Ai niin, liikaa vaivaa, ei jaksa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James : "Pesukonenatseilla" on nykyään kaikki valta. Ja tää on vakavampi paikka kuin yksi pesukone.

Elco. Nythän kun äitikin on kuollut, mut perisi valtio. Olen harkinnut testamentata jollekin luinnonsuojelu-eläinsuojelujärjestölle. Nyt en ehdi enkä jaksa, ja oletan, että testamentti olisi lainvoimainen, mun pitäsi pysytellä hengissä joitakin vuosia. No joo, onhan siinäkin syy elää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähemman valitusta, mars kauppaan hakemaan muutama jätesäkkirulla ja eikun lappamaan romua pussiin. Tähänkin ketjuun typottelun aikana olisit siivonnut jo monta neliötä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 23.04.2018 11:17 Vähemman valitusta, mars kauppaan hakemaan muutama jätesäkkirulla ja eikun lappamaan romua pussiin. Tähänkin ketjuun typottelun aikana olisit siivonnut jo monta neliötä.
150 litran jätesäkkejä on täällä runsaasti, ja tuotahan olen tehnyt jo muutaman viikon, kuolemaisillani. Ei riitä.

Typotanko? Lienenkö juovuksissa? Viimeistään keskiviikkoaamuna pitäisi ajaa hautaustomistoon Orimattiaan. Hoitaa jo asiaa, mutta kuulemma pitäisi käydä siellä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti: 23.04.2018 9:19 Mä hoidan ton sadalla tonnilla.
Minä hoidan 200.000:lla. Miksi sitten ottaa minut eikä Elkoa(?)
No minä olen mukavampi.

-----

Mutta Poikuus! Mielessä on hiukan se, onko tämä Provo???
Joka tapauksessa ongelmahan sinulla on ja kuulostaa realistiselta, että lattialla on hirmusti tavaraa.

Mun järkevä ehdotukseni olisi seuraava:

Vuokraa varastokoppi tai koppeja. Niistä vuokra on 50-100 euroa kuussa.
Ne voi olla vaikka kauempaakin.
Sitten tilaa muuttomiehet viemään kaikki ylimääräinen lattioilta ihan sellaisenaan niihin varastokaappeihin. Välimatkasta riippuen maksaa noin 400 euroa.
Sitten tilaan normaalin tehosiivoojan 200 eurolla.

Saat aikaa tavaroiden järjestämiseen ja kämppä tulee puhtaaksi.

Tee se heti nyt.

HUHTINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ :peukku:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne: Kiitos paljon. Harkitsen huomiseen, lienevätkö luotettavia. Kuvia en voi ottaa enkä ottaisikaan, päätyvät vielä taloyhtiölle ja sen jälkeen lehteen. Ei ihan katastrofaalista, mutta huomionarvoista.

Hautaustoimisto soitti just äsken. Äitini siunaaminen Orimattilassa kuulemma tyssää siihen, että ei löydy kuutta arkunkantajaa. Uskomatonta. Eikä me serkkuni kanssa jakseta kaksistaan kantaa. Ja siinä on kuulemma ties mitä elintarvikelainsäädäntöä.

Joten äitini peijaiset ovatkin Lahdessa ja sitten tuhkataan, vielä määrittelemättömänä ajankohtana. Omaan aikaan sitten tuhka sukuhautaan.

Joten onneksi mun ei tarvi olla keskiviikkona Orimattilassa ja serkkunikin siunaustilaisuuteen pääsee ulkomailta vasta 6.5, alkaen.

Toisaalta ihmiset ovat minusta riiippuvaisia ja toinen maanvuokrasopimukseni pitäisi allekirjoittaa noin tämän kuun lopussa. Postia en ole kääntänyt.

Joten joo. Harkitsen vielä pystyisinkö itsekin siivoamaan.

ARSKA: Minullahan on siis omaa varastotilaa Orimattilassa vaikka kuinka. Tyhjä iso navetta ja kaksikerroksinen aitta. Mutta kun siis en halua luopua tästä Varkauden kämpästä ja siirtää tavaroita. Minun kotini myös. Oikeastaan paljon helpompi, jos pidän tän kämpän, ehkä halvempaakin niin kuin muuttorekka ja monta bodaria kantamaan valtavia kalusteita olikos viidennestä kerroksesta portaita myöten kun minihissiin ei mahdu.. Kuukausivuokra on vain 640.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitä sä nyt Gat harkitset, jos Janne kerran lupaa hoitaa asian?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.04.2018 13:46 Mitä sä nyt Gat harkitset, jos Janne kerran lupaa hoitaa asian?
Tässä äitini kirkonmenot jäivät vielä määrittemättömään aikaan. Toki mun omien vuuokralaisteni takia pitää käydä Orimattilan kodissa, mutta aikaa on vähän väljemmin. Taktisesti tää Varkauden kolme huonetta plus keittiö on myös tärkeä. Vähän helpottuneena äitini hautaankanto-ongelmista koetan nyt kännissä miettiä jaksaisinko ja pystyisinkö siivoamaan itse. Ainakin uskottavamman näköiseksi. Ja jotenkin lykätä mahdollista tupatarkastusta. Ei tää nyt ihan hirveää ole, mutta ei vastaa natsien standardeja eikä yhdenkään normaali-ihmisen, Ja nyt vasta miä olen siitä juridisessa vastuussa.

Mutta joo, Nyt soitteli jo maistraatti ja ihmetteli kotikunnan vaihdostani. Piti tehdä tän kämpän vuuokraoikeuden takia, vaikka enimmän osaa elämääni olen ollut kirjoilla just tässä. toisen lakisyyn takia vasta vaihdoin Oriimattilaksi ja nyt takaisin. Jotain detaljeja. Onnistui ehkä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaljaa saa hörpätä aina kun 10 esinettä mennyt roskapussiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Yli 10 vuotta performanssia tarkkailleena oma veikkaukseni on, että pihiys vielä iskee ja 1500 on sittenkin liikaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti: 23.04.2018 14:59 Yli 10 vuotta performanssia tarkkailleena oma veikkaukseni on, että pihiys vielä iskee ja 1500 on sittenkin liikaa.
Tämä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 23.04.2018 16:07
elco kirjoitti: 23.04.2018 14:59 Yli 10 vuotta performanssia tarkkailleena oma veikkaukseni on, että pihiys vielä iskee ja 1500 on sittenkin liikaa.
Tämä.
No kun sain vähän aikalisää ja en haluaisi että ulkopuoliset tahot tekee vaan joku kitinäläinen, salassa pitäen. Vaikkei tämä niin kammottavaa ole, että muuta kuin lehtiin pääsisi. Ja koska aikalisää, koetan vielä itse tehdä. Tuskin jaksan. Nykyään juon 24-päkin päivässä. Oikeasti. Muuten en elä. Edellinen on melkein loppu, kunhan sitten jaksaisin kävellä kauppaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin