Poistan teidän tunnuksenne

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Menitte lankaan!

Miksi pyydätte poistamaan tunnukset, ja tulette viikon päästä takaisin eri tunnuksilla ja lauhtuneina?

Kertokaa mulle, miksei mun pitäis poistaa kaikkien tunnuksia, tai vaan vaihtaa niitä keskenään.

MrManala = Enthu
Patz = tonttu8
Lolita = Geetzu
SingleMalt = slam
jne.




(jos joku ei tajunnut, joke joke jne.)
The great club outshines the individual, always and forever.
Hebuli

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Elppis kirjoitti:Miksi pyydätte poistamaan tunnukset, ja tulette viikon päästä takaisin eri tunnuksilla ja lauhtuneina?
Haluavat ruojakkeet poistaa viestihistoriansa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hebuli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miksi pyydätte poistamaan tunnukset, ja tulette viikon päästä takaisin eri tunnuksilla ja lauhtuneina?
Haluavat ruojakkeet poistaa viestihistoriansa.
Typerää! Turpa kiinni jos sitä ei halua kuulla myöhemmin. :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hebuli kirjoitti: Haluavat ruojakkeet poistaa viestihistoriansa.
Mikseivät näe vähän vaivaa ja poista käsityönä niitä viestejä, jotka kaduttavat? Senhän voi tehdä itse.
Toki jos KOKO 1000-viestinen viestihistoria on täynnä pelkkiä noloja viestejä, niiden poistaminen yksitellen on työlästä.
ninnithequeen

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pannaas pieni veto päälle, millä nikillä JohannaNN/KnkyGirl/Lutka/KGrilli/Vanapi saapuu takaisin joukkoomme?

Entä 1108?

Musta on aivan älytöntä poistaa noita tunnuksia. Jättäkää sit vaan kirjoittamatta senkin pässit.


Niin joo, kaikki varmaan tietävät, että Tix on taas keskuudessamme uudella nikillä :roll:
Starflare

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Pannaas pieni veto päälle, millä nikillä JohannaNN/KnkyGirl/Lutka/KGrilli/Vanapi saapuu takaisin joukkoomme?

Entä 1108?

Musta on aivan älytöntä poistaa noita tunnuksia. Jättäkää sit vaan kirjoittamatta senkin pässit.
Kompkomp. 1108 saisi todellakin saapua takaisin.
Enthu

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jee sekotetaan pakkaa vaihetaan vaan tunnarit päikseen :lol:
Hebuli

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Haluavat ruojakkeet poistaa viestihistoriansa.
Mikseivät näe vähän vaivaa ja poista käsityönä niitä viestejä, jotka kaduttavat? Senhän voi tehdä itse.
Koska eivät jaksa nähdä edes vähän vaivaa. Joutuishan siinä selaamaan aika liudan viestejä. Tuntevat olonsa turvallisemmaksi kun voivat aloittaa puhtaalta pöydältä. Kaikki kirjoitettu ja sanottu on anteeksiannettu ja poispyyhitty, halleluja.
Kid

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Typerää! Turpa kiinni jos sitä ei halua kuulla myöhemmin. :wink:
Justiin näin.
Ihan pellehermannitouhuu. Ei kannattais päästellä kaikenmaailman aivopieruja, jos myöhemmin hävettää!
Mua enemmän hävettäis tehä nuita pirun katoamistemppuja ja viikon kuluttua pällistellä taas täällä..

Minuu vituttaa, että mulla ois asiaa vaik kuin, mutta kirjotettuna tulee niin sekavaa tekstiä, josta itekkin vaikee poimia se ajatus sieltä jostain. Siksipä tyydyn jauhamaan paskaa.. :roll:
killkill

Re: Poistan teidän tunnuksenne

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tässähän on sama ilmiö, kuin tupakoinnin lopettamisessa. "Nyt loppui!" sanoi Mika-Marko-Petteri ja talloi norttiaskinsa pieniksi muruiksi. Kyseessä on siirtymäriitti, jolla haetaan vahvistusta lopettamispäätökselle. Seurauksena hyvä olo tyyliin "nyt mä tein sen".

Ajan mittaan ylpeys omasta suoraselkäisyydestä haalistuu ja ennen pitkää kiusaus palata pahoihin tapoihin kaswaa kestämättömäksi.
Vastaa Viestiin