Viikko 18

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä olisi millään hyvittanut tänään raahautua työpisteelle. No reilusti myöhässä niin voi lähteä ajoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Koneen telakka meni rikki, käytössä nyt IBM:n ultrabook raakana. Käyttääkö joku tuota punaista tappihiirtä, joka näytön keskellä? Opin, että tätä ei pysty resetoimaan akun irrotuksella (kun yritin tehdä hard resettiä ennenkuin huomasin, että vika ilmeisesti telakassa). Ilmeisesti joku sisäänrakennettu vara-akku.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Justiinsa istun terassilla ja tappihiiri on pop.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos laitteessa on tappihiiri, trackpad on mulla aina disabloituna. Näytön keskellä olevaa ei kyllä ole tullut kokeiltua.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Roudaan langallista hiirtä neukkareihinkin, jaksa mitään pikkutappeja. Langallinen näppis käytössä vain omalla työpisteellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää Vippua kaikille!

Huhtiarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 30.04.2018 14:52 Jos laitteessa on tappihiiri, trackpad on mulla aina disabloituna. Näytön keskellä olevaa ei kyllä ole tullut kokeiltua.
Tarkemmin katsoen on kyllä näppiksessä :)

Näytön keskellä oleva on tuo otsassa kiinni oleva!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hiirestä puheenollen, näin viime viikolla hiiren työpaikkani oven edessä. Todella kummallista ja inhottavaa. Siis en sitä muovista vaan oikean lihallisen inhan.

Tarvittaisiin kissoja enemmän. Siis paitsi naisia myös karvaisia pehmeitä.

TOUKOPOIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kun väsyttää. Köllähdin kyllä ajoissa punkkaan, mutta unimasa tais olla ryyppäämässä kun ei tullut kippaamaan santaa silmiin.
Ja pakko painaa pitkää päivää kun maanantain jäljiltä saldo entistä pahemmin miinuksella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Normiperjantai.

Järjestelmät kaatuu ja räjähtää.

Voi olla, että maistan illalla oluen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on vielä ne kaksi jotain kakskkytkuustuumaista putkitelkkaria ilman kaukosäädintä saati nykyään tarpeetonta digiboksia. Yksin tuskin jaksan kantaa niitä roskikseen. Mistähän löytyisi "Miehiä" asiantilat huomioiden roudaamaan ne nyt ILMAISEKSI tosiaan roskikseen tai vaikka perseeseensä. Reklamaation puutteessa pimeän takia mutta vittuilujen kera toki ja kiitoksen. En edes pyytänyt viemään niitä. Ei niitä ole pakko siirtää, ei mikään instanssi edes huomannut. Kunhan ovat tiellä Yksikin ukko riittää, kannan toisesta päästä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 04.05.2018 19:41 Minulla on vielä ne kaksi jotain kakskkytkuustuumaista putkitelkkaria ilman kaukosäädintä saati nykyään tarpeetonta digiboksia. Yksin tuskin jaksan kantaa niitä roskikseen. Mistähän löytyisi "Miehiä" asiantilat huomioiden roudaamaan ne nyt ILMAISEKSI tosiaan roskikseen tai vaikka perseeseensä. Reklamaation puutteessa pimeän takia mutta vittuilujen kera toki ja kiitoksen. En edes pyytänyt viemään niitä. Ei niitä ole pakko siirtää, ei mikään instanssi edes huomannut. Kunhan ovat tiellä Yksikin ukko riittää, kannan toisesta päästä.
Viet ne Land Roveriisi ja ongelmajätepisteeseen.
Olet melkoinen drama king. Kun kertoisit joskus mitänoikeasti ajattelet!

Touontouko
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pikkumusta on jo niin täynnä kuin olla voi. Ei niitä ole mikään pakko siirtää. En edes niiltä jannuilta pyytänyt. Kunhan ihan vaan itseäni häiritsevät. Oleellista että tuskin tässä kunnossa jaksan kantaa niitä yksin edes roskikseen. Harkitsen voisiko äitivainaan rollaattorin päälle tukea ja niin ulos.

Juku, kävin just saunassa ja peseydyin vaikka edellisestä suihkusta on vain neljä päivää!! Hygieniaennätys minulle!!!
Viimeksi muokannut Gat, 04.05.2018 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 04.05.2018 21:15 Harkitsen voisiko äitivainaan rollaattorin päälle tukea ja niin ulos.

Juku, kävin just saunassa ja peseydyin vaikka edellisestä suihkusta on vain neljä päivää!! Hygieniaennätys minulle!!!
Et kuitenkaan vielä hae rollaattorilla Karhua. Tuli mieleen tänään kaupassa kun kassalla edellä ollut ikäisesi mies osti kaljaa ja tupangia. Ihan siististi pukeutunut mutta suihkussa ilmeisesti ei ollut tullut viikkoihin käytyä. Kaljatkin kulkivat kätevästi rollaattorissa ilman että tarvitsi nostaa kassalle kuin yksi tölkki.

(Itsehän ostin vain sixpackin lonkeroa.)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kun mun piti käydä aina äitivainaankin ruuat kaupasta tuossa jotain yli kahdensadan tai kolmensadan metrin päässä kun äiti ei enää pystynyt kävelemään sinne, ja monen päivän safkat plus karhut oli hankala kantaa... niin kyllä mä kerran toin sen lastin kotiin äiteen itseostetulla pyörätuolilla. Oikein kätevää. Pelkkää alamäkeä, ei tarvinnut kuin ohjata vaikkei siinä kukaan istunut. Pyörätuoli on nyt Orimattilassa. Taittuvaa mallia. Huutonetistä kitinäneuvolla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 04.05.2018 22:23 Kun mun piti käydä aina äitivainaankin ruuat kaupasta tuossa jotain yli kahdensadan tai kolmensadan metrin päässä kun äiti ei enää pystynyt kävelemään sinne, ja monen päivän safkat plus karhut oli hankala kantaa... niin kyllä mä kerran toin sen lastin kotiin äiteen itseostetulla pyörätuolilla. Oikein kätevää. Pelkkää alamäkeä, ei tarvinnut kuin ohjata vaikkei siinä kukaan istunut. Pyörätuoli on nyt Orimattilassa. Taittuvaa mallia. Huutonetistä kitinäneuvolla.
Eikös sulla ollut se Range Rover, josta kirjoitut autoketjussani?

TOUKO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 18

Viesti Kirjoittaja Gat »

Land Rover. Mutta nuo lyhyet matkat on toki tolkumpaa mennä jalkaisin kuin hakea auto ja palauttaa auto parkkipaikalle vain kävelyetäisyyden takia. Promille-efektikin usein. Siinä kävelykantamisessa kätevä apu olisi jonkinlaiset kärryt ettei tarvitse käsissään kantaa isoja lasteja. Lumettomana aikana ainakin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin