Kikka on kuollut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kikkana tunnettu viihdetaiteilija Kirsi Sirén on kuollut. Iltalehden tietojen mukaan 41-vuotias Sirén menehtyi viikonloppuna Nokialla.
Asian on vahvistanut Iltalehdelle Kikan aviomies.
Epävirallisten tietojen mukaan kuolinsyynä oli sydänkohtaus.
Kikka muistetaan parhaiten muun muassa hiteistä Sukkula Veenukseen, Mä haluun viihdyttää ja Apinamies.

Halusin jakaa tiedon kanssanne.

Edit: lisää infoa
Viimeksi muokannut Patz, 06.12.2005 2:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mihin mä sen sukkulan nyt laitan? :(

R.I.P.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hebuli

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Voi vee... Kaikki me aikanaan. :(

EDIT: Siis kuka? Luulin eka että Kirka, mutta jäin miettimään että sehän on nuorempi (41) kuin muistinkaan. Tarkoitatteko se "mä haluun viihdyttää..."?

EDIT EDIT: Joo tarkoitatte. Synkkää. :?
Viimeksi muokannut Hebuli, 06.12.2005 2:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja brona »

Hyvänen aika! Mä olen jopa nähnyt Kikan livenä lavatansseissa (soli vahinko).
...
Yönmustaritari

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Patz kirjoitti:41-vuotiaana sydänkohtaukseen.

Halusin jakaa tiedon kanssanne.
No et sinä paljoa jaksanut.

Teksti-tv tämän tiedon kyllä vahvistaa, että Kirsi Sirén olisi poisnukkunut.

Epävirallisten tietojen mukaan sydänkohtaus olisi ollut kuolinsyy. Aijai. Semmosta se keikkilu teettää. Olisin varmaan kyllä sairaseläkkeellä jo vuoden rokkikukkokeikkailun jälkeen.
Chap

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Chap »

Hebuli kirjoitti:EDIT: Siis kuka? Luulin eka että Kirka, mutta jäin miettimään että sehän on nuorempi (41) kuin muistinkaan. Tarkoitatteko se "mä haluun viihdyttää..."?
Kyllä, sama sukkula rectumiin nainen on kyseessä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei yhtään huolta naisesta, joka vuosikausia piti mieltämme korkealle, korkealla taivaissa, veenuksessa asti!
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ennen aikojaan lähti pois, mutta jotain vahvoja muistoja sentään jätti maailmaan kun niin monen itselleen tuntemattoman sai havahtumaan uutiseen.

Kummallista miten jotkut kuolemantapaukset voivat tuntua niin epätodellisilta, aivan kuin olisi kuvitellut heidät nykytilassaan kuolemattomiksi (toisaalta, niin sitä helposti kuvittelee itsensäkin). Kaikki varmaan muistavat missä olivat kun kuulivat prinsessa Dianan kuolemasta? Olin (su-aamuna?) uimahallin saunassa kun tuntematon mies kertoi sen minulle tohkeissaan; joutui toistamaan kolme kertaa ennenkuin aivoni pystyivät prosessoimaan tiedon, ja toiset kolme kertaa ennenkuin uskoin ettei hän vitsaillut.

"Muistan hyvin sen itsenäisyyspäivän kun Kikka kuoli. Olin juuri silloin Kityilemässä."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en muista mitään Dianan kuolemaa, mutta River Phoenixin muistan. Olin syömässä koulun ruokalassa. Järkytyin syvästi enkä voinut uskoa todeksi. Niin nuori ja komea.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ja moniko teistäkin on runkkinut ensirunkkinsa Kikan julisteita tuijotellen?

Sitä tietää tulleensa vanhaksi, kun nuoruuden seksi-idolit alkavat heittää henkensä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkia nyt Kikkaa katsellen, ajatuskin pöyristyttää :shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja slam »

Rest in biis, kaikki aikanaan.

Noh, eipä rekkamiehetkään tarvitse eläkettä. Alan julkaisussa kaikki kuolevat ennen eläke-ikää. Ns. urheiluakin harrastaneena meinaa pumppu hajota aamuyöstä, kun pitää vaan jaksaa painaa eteenpäin... On sattunut sydämeen pari kertaa...

better to burn out than fade a wäy... kaiketi vissiin... Mut aika noloa kärsiä ja kuolla työn tähden... (ennemmin viina ja valvotut yöt) Nämä työt loppuu justiinsa tähän ja alan lepään :)
Nighthawk

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kikasta en juuri koskaan erityisemmin pitänyt, mutta silti rauha hänen sielulleen..
Lolita kirjoitti:, mutta River Phoenixin muistan. Olin syömässä koulun ruokalassa. Järkytyin syvästi enkä voinut uskoa todeksi. Niin nuori ja komea.
River Phoenixista sen verran, että hän kyllä oli mainio näyttelijä, ja jos olisin saanut pienenä valita nimeni, olisi se ollut River Phoenix. Voiko kauniimpaa / hienompaa nimeä olla edes olemassa? Mielestäni ei.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Osanotto maskotillekin.

Alle kouluikäiset naapurintytöt herättivät aikoinaan runsaasti pahennusta naapurustossa hoilaamalla Kikan biisejä kovaan ääneen.

Muutamalla mökkireissulla, radion ollessa rikki, on kuunneltu ainoaa hansikaslokerosta löytynyttä kasettia koko kolmituntinen matka: Kikkaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RolloTomasi

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Otan osaa.

Hanen laulunsa ovat tuoneet ja jaavat elamaan tuoden paljon iloa ja hilpeytta elamaani.
Aito_Johanna

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lolita kirjoitti:Mä en muista mitään Dianan kuolemaa,
Dianan kuolemasta puheen ollen, mä muistan. Olin 18 v. ja vasta muutama päivä sitten muuttanut ensimmäiseen omaan asuntoon. Aamulla aloittaisin opiskelun yliopistolla; sellasta jännää latautunutta tunnelmaa, uuden odotusta ja muutosta. Heräsin, kun ensimmäinen oma Hesarini kolahti postiluukusta klo 5, en saanut enää unta ja nousin lukemaan ja näin jättiotsikon PRINSESSA DIANA KUOLLUT. Ihan epätodellinen fiilis.

Voi olla, että tää Kikan kuolema ei silleen jää mieleen, ei millään pahalla Kikka.
SingleMalt

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:Mä en muista mitään Dianan kuolemaa
Minäpä olin vaasassa rock-futiksen sm-kisoissa ja aamulla hotellin baarissa loiventavalla, kun joku pöydässä uutisen kertoi.

Kaverini puolestaan oli herännyt opiskelijakommuunistaan hollanissa, kun Scottilainen vaihtari oli kännipäissään juhlinut, juonut ja laulanut aamuyöstä "Diana is dead, Diana is dead."
Harvemmin kuulemma juhlijaa oli niin iloisena nähty..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja nexie »

Suvinen kirjoitti:Mitääääh?!
Uskomatonta mutta kai se pitää uskoa..
41-vuotiaana sydänkohtaus? No, kaveri kuoli 25-vuotiaana sydänkohtaukseen, mutta sillä olikin sydänvika..
No johan on.
Yksi sana: alkoholi.
Don't Panic!
aimohaiku

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Olen kauan sitten istunut pitkän matkan autossa, jonka omistajalla oli hansikaslokerossa vain ja ainoastaan Kikan kasetteja. Radiotakaan ei kuunneltu. Sen jälkeen olen pärjännyt hyvin ilman Kikan musisointia.

Mutta rauha Kikan muistolle, nuorihan hän vielä oli.
Enthu

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Enthu »

R.I.P ei hänen biisit koskaan henk.koht kolahtanut
ninnithequeen

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No voi jessus.
Ja joo, se tais ryyppää aika rankasti...
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja alja »

nexie kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mitääääh?!
Uskomatonta mutta kai se pitää uskoa..
41-vuotiaana sydänkohtaus? No, kaveri kuoli 25-vuotiaana sydänkohtaukseen, mutta sillä olikin sydänvika..
No johan on.
Yksi sana: alkoholi.
juuri niin.

matti nykänen on seuraava. voi voi.

no mutta kikalle kiitos kuitenkin apinamies-biisistä, ilman sitä meillä olisi joskus puutetta biisistä mitä laulaa kännissä.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Exsat

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nexie kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mitääääh?!
Uskomatonta mutta kai se pitää uskoa..
41-vuotiaana sydänkohtaus? No, kaveri kuoli 25-vuotiaana sydänkohtaukseen, mutta sillä olikin sydänvika..
No johan on.
Yksi sana: alkoholi.
Ja toinen vielä: lääkkeet. Ei hyvä kombo.

Näinhän näitä menee, pitäiskö laittaa muiston kunniaksi avatariin kuva siltä keikalta, jossa yhdessä Kikan kanssa valittiin sille esiintymisvaatteita.

Ikävä kun jäi pieni tyttö puoliorvoksi. :(
Pikku-Akka

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Todella ikävää.
R.I.P.
Herra Manala

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Runkkia nyt Kikkaa katsellen, ajatuskin pöyristyttää :shock:
Omasta mielestäni Kikka oli anti-hot jo varhaisteini-iässä, mutta muistan kyllä elävästi miten eräs luokkakaverini piti isoa Kikan julistetta seinällä, missä taisi myös vielä lukea vihjailevasti jotain tyyliin "Mä haluun viihdyttää..."

Mutta nyt kun katsoo jälkiviisaasti taaksepäin niitä joita oikeasti on pitänyt hottiksina (esi)teininä, kuten Boys-Boys-Boys-Sabrinaa, niin ei tässä pysty hirveästi suurempaakaan ylpeyttä tuntemaan.
Vastaa Viestiin