Kikka on kuollut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nighthawk kirjoitti:
Lolita kirjoitti:, mutta River Phoenixin muistan. Olin syömässä koulun ruokalassa. Järkytyin syvästi enkä voinut uskoa todeksi. Niin nuori ja komea.
River Phoenixista sen verran, että hän kyllä oli mainio näyttelijä, ja jos olisin saanut pienenä valita nimeni, olisi se ollut River Phoenix. Voiko kauniimpaa / hienompaa nimeä olla edes olemassa? Mielestäni ei.
Joaquin on vain kalpea kopio. River oli jumala.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SingleMalt

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:[ kuten Boys-Boys-Boys-Sabrinaa, niin ei tässä pysty hirveästi suurempaakaan ylpeyttä tuntemaan.
Jaa. Kyllä mä tein 20 vuotta sitten Sabrinan julisteen edessä joukkomurhaa useastikin. Tosin samaan hommaan kävi kyllä Anttilan alusvaatekatalogikin, tai naisten polkupyörän näkeminen..
millivanilli

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

SingleMalt kirjoitti: Jaa. Kyllä mä tein 20 vuotta sitten Sabrinan julisteen edessä joukkomurhaa useastikin. Tosin samaan hommaan kävi kyllä Anttilan alusvaatekatalogikin, tai naisten polkupyörän näkeminen..
freaky... :shock:
SingleMalt

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

millivanilli kirjoitti:freaky...
Jos tietäisit mitä murrosikäisen pojan ajatuksissa pyörii yhtenään, pitäisit sitä hyvin, hyvin normaalina nuoruutena :wink:
millivanilli

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

SingleMalt kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:freaky...
Jos tietäisit mitä murrosikäisen pojan ajatuksissa pyörii yhtenään, pitäisit sitä hyvin, hyvin normaalina nuoruutena :wink:
mutta polkupyörä....
Starflare

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Herra Manala kirjoitti:Ja moniko teistäkin on runkkinut ensirunkkinsa Kikan julisteita tuijotellen?
Kyllä Sabrina ja Samantha Fox määräs.
SingleMalt

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

millivanilli kirjoitti:mutta polkupyörä....
Se satula, ja mikä sen päällä keikkuu ;)

..no, sarkasmin kukkaseni näköjään epäonnistui. Polkupyörä mainittu vain sen vuoksi, ettei silloiseen kiihottumiseen tarvittu mitään. Alapää oli murrosikäisenä enemmän hereillä, kuin nukuksissa..

Niin joo, rauhalliset unet vaan Kikalle. Olin sitä sukupolvea, joka listahittiesi tahdissa joraili yökerhoissa.
millivanilli

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

SingleMalt kirjoitti:
Se satula, ja mikä sen päällä keikkuu ;)
Juu, ne satulat ovat joskus kivoja. Myös moottoripyörän päällä on mukava istua...
Starflare

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Minua Kikan kuolema ei kosketa millään tavalla, olen vihannut hänen renkutuksiaan siitä lähtien kun ensikerran niitä kuulin, ja vieläkin ne aiheuttavat viiltävää kipua kun kesäisin joku päättää niitä huudattaa.

Ja onhan 41 vuotta sekakäyttäjälle ihan hyvä saavutus.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Kikan siskontyttö oli kanssani samassa ilm.taidonlukiossa ja kun esitimme sellaisen näytelmän jossa lauloin, oli Kikka yleisössö itkenyt ja pyytänyt koulukaveriani välittämään "kiitokset upeasta laulusta", olin ihan otettu ja teki mieli tarrautua jonku hanuriin.


Nyt kun kuulin tuon mua suretti, ehkä juuri siksi koska tiedän henk.koht. jonkun joka todella suree häntä..
:(
nami nami
huima

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti:Juu, ne satulat ovat joskus kivoja. Myös moottoripyörän päällä on mukava istua...
Köfh... Tästä muistuu mieleen se kun yksi tyttö kertoi yksityiskohtaisesti kuinka pystyi masturboimaan itselleen orgasmin ilman käsiä pyörällä ajaessaan - ja vei pyöräily-ajatuksiltani kaiken viattomuuden siitä eteenpäin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja cardic »

vai on kikka kuollu. no, onneksi ehin nakeen kikan keikan jossain duunipippaloissa muistaakseni v.2002... ja kaupan paalle viela nimmarinki hain
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Järkytyin, kun luin. Kikka oli ihana. Näinkin hänet kerran keikalla Tampereen elokuvajuhlilla.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Niba »

cardic kirjoitti:vai on kikka kuollu. no, onneksi ehin nakeen kikan keikan jossain duunipippaloissa muistaakseni v.2002... ja kaupan paalle viela nimmarinki hain
Saitko?

No, kepeät mullat Kikalle!
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Köfh... Tästä muistuu mieleen se kun yksi tyttö kertoi yksityiskohtaisesti kuinka pystyi masturboimaan itselleen orgasmin ilman käsiä pyörällä ajaessaan - ja vei pyöräily-ajatuksiltani kaiken viattomuuden siitä eteenpäin.
Two nuns ride bikes down a cobblestone road.
- I've never come this way before.
- I know. It's the cobbles.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

RIP kikalle vaan.En tykännyt koskaan muttei mun elämää haitannutkaan,vaikka äiteeni sen viisuja veisas.
Starflare kirjoitti: Ja onhan 41 vuotta sekakäyttäjälle ihan hyvä saavutus.
My ass hyvä saavutus,katso Hunter S Thompsonia,se kuiteskin veti kaikkea tosissaan kokoajan,kasin käsin ja selvisi lähelle 70 vuotta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Starflare

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Haemaeraemies kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Ja onhan 41 vuotta sekakäyttäjälle ihan hyvä saavutus.
My ass hyvä saavutus,katso Hunter S Thompsonia,se kuiteskin veti kaikkea tosissaan kokoajan,kasin käsin ja selvisi lähelle 70 vuotta.
No jaa, minä olen aina pitänyt pillereiden ja viinan sekoittamista jotenkin vaarallisempana kuin muita huumeita. Olin näköjään väärässä (taas).
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Starflare kirjoitti: No jaa, minä olen aina pitänyt pillereiden ja viinan sekoittamista jotenkin vaarallisempana kuin muita huumeita. Olin näköjään väärässä (taas).
Sinällään olet oikeassa että kyllä sillä hengen saa helposti iteltään,vinaa ja unilääkkeet/rauhoitavat on helposti tappava kombo.Eli et sä ihan väärässä ole.mutta mietin tuossa Thompson vertailusssa että ehkä hänen tapauksessa määrä korvaa vaaralisuden:p

no,se on niin henk kohtainen asia että mihin se pumppu petttää että vaikea arvailla.Mutta varmasti viunalla & ryyneillä ollut osansa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä tämä uutinen sittenkin kosketti minua pikkasen sydämen paikkeille, koska viime yönä näin unta, että Nykäsen Mattikin kuoli. Se se vasta olisikin menetys, mutta Matti-leffa saisi uskomattomat katsojaluvut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
WanhaPervo

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Läheisin Kikkaan liittyvä muistoni on, kun jossain marketin levyosastolla oli pahvinen natural size Kikan kuva ja halaisin sitä. Silloinen avokkini (nykyinen vaimoni) ei pitänyt temppua hauskana. Musta se oli.
Na

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Na »

WanhaPervo kirjoitti:Läheisin Kikkaan liittyvä muistoni on, kun jossain marketin levyosastolla oli pahvinen natural size Kikan kuva ja halaisin sitä. Silloinen avokkini (nykyinen vaimoni) ei pitänyt temppua hauskana. Musta se oli.
Mä olen pussannut pahvista David Beckhamia. Myöskään omaa avokkia ei naurattanut. Kumman huumorintajutonta porukkaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja cardic »

Niba kirjoitti: Saitko?

No, kepeät mullat Kikalle!
sain ma tanssijatyton huivihassakasta hoyhenen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään leikkasin Kikan kuvan Iltiksestä. Katoin sitä ja vedin kuivat. Mainiota stimulaatiota... :muu:

Säilyttämisen väärtti. Tuo kuva siis... :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Patz

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Patz »

Homeboy65 kirjoitti:Tänään leikkasin Kikan kuvan Iltiksestä. Katoin sitä ja vedin kuivat.
Hankkiudu hoitoon.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka on kuollut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Patz kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tänään leikkasin Kikan kuvan Iltiksestä. Katoin sitä ja vedin kuivat.
Hankkiudu hoitoon.
Miksi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin