Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin se on taas tää ihmeellisen niminen päivä...

Tapahtuuko tänään mitään kitinässä?

Toukoarska voi niinkuin ennenkin

TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olipa tautisen jännittävä potkupallomatsi. oikeus ei ihan voittanut. ronaldo muni.

Toukoarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kerroin tuossa väärään ketjuun (tarkoitan erään itsekkäästi omin luvin kyhättyä viikkoketjua) hieman hiirijuttua, mutta tähän siis keskiviikkoasiaa tältä aamulta:
Satoi kuin Esterin pempusta kun saavuin töihin, ja olin oikein kurjana märkänä kun sain mitä ihanimman hymyn osastomme kauneimmalta kissalta ja johan mieli virkistyi. Naiset on parhaimmillaan ihania!

ILAHTUNUT MUKAVA TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Päivä ei kyllä jatkunut yhtä hyvin. Yksi kissa ei päätään kohottanut kahvihuoneesa. Pyyhin hänet ihailuni listalta.

TOU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskan viikonpäiväketjuja boikotoidaan, ilmeisesti. :kele: Siteeraan Harri Holkeria: "Minä juon nyt kahvia." :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 02.05.2018 10:23 Arskan viikonpäiväketjuja boikotoidaan, ilmeisesti. :kele: Siteeraan Harri Holkeria: "Minä juon nyt kahvia." :napu:
Niin, kiitos kun kirjoitit Homie. Miten muuten videosi?

Mutta tähän asiaan, en oikein tiedä boikotoidaanko. Katsos kirjoittajia on niin vähän, että ei sitä nyt ihan ehkä noin voi sanoa. Nythän on kyllä sinänsä teoreettisesti vakava hiekkalaatikko/koulukiusaamistilanne aikuisten kesken, että ymmärtääkseni yksi herra teki tahallaan viikkoketjun omin lupinsa ja on muutamissa sanonutkin että hyvä kun ei oo minun ketjua (ikävällä tavalla sanallisesti). Ja vakavinta yhä on tässä niin kuin elämässäkin, että muut menevät peloissaan kiusaajan puolelle, etteivät itse joudu kohteeksi.
Tämä on vain vakavaa ja vähintään mielenkiintoista kun kysymys on aikuisista.
Mutta olihan tämä sama asia nähtävissä vakavammassakin asiassa eli Manalan jutuissa silloin. Ne nyt ilman muuta olisi muun porukan pitänyt puhaltaa poikki!

Mutta kun on näin vähän kirjoittajia, olisi viikkoketju ihan hyväkin keksintö kai, muttei sitä yksi ihminen saa päätää.

Mutta kun on näin vähän kirjoittajia niin en minä tuomitsisi ketään suureksi boikotoijaksi paitsi yhden.

Ok, kyllä minua ärsyttää, ei tietenkään tämän konkretian tai jonkun ketjun takia, vaan nimenomaa periaatteen ja kiusaamiskulttuurin ja solidaarisuuden tähden jota itse oikeasti arvostan.
Mutta kaikkien on syytä katsoa peiliin! Minäkin katson peiliin! Tiedän hyvin, ettei pidä tällaisista asioista itselleen näinkään suurta juttua ottaa ja kyllä minussa on tällainen väriominaisuus, että tykkään hassutella. Täällä ei minun huumoriani, joka on pehmeää ja ei ivallista, arvosteta. Kyllähän se on nähty. Minä saan katsoa peiliin siinä kun en millään halua sitä uskoa! Se on niin naurettavaa, että kovat ja ilkeät puheenvuorot ja selkeät ihmisen sivuuttamiset sallitaan paremmin kuin mukavuus.

Olen taas puhunut. Ja pehmeästi, eikö. Ja sanonpa vielä, että ihan kiva tää Kitinä on. Täällä vain korostuu oikean elämänkin syöpä yllättävän selvästi, mutta myös erittäin asiantuntevaa ja vastuuntuntoista juttua ja älykästä! Siinäpä ihme yhdistelmä, joka kiihoittanut minuakin kirjoittamaan. Ja hehheh vielä loppuun.

KAIKILLE ystävänhalaus!!

TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nauhoittaminen ei vieläkään onnistu. Kontista eilen mailia:en saanut työtä. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 02.05.2018 11:31 Nauhoittaminen ei vieläkään onnistu. Kontista eilen mailia:en saanut työtä. :(
Tämä noteerattu. Mun pitäisi siis tulla video säätämään.
Mitä työtä et saanut?

TOUKOTYÖT KÄYNNISSÄ, NYT POJAT KYLVÖTÄÄN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään keskiviikkona tapahtunutta

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 02.05.2018 21:56
Homeboy65 kirjoitti: 02.05.2018 11:31 Nauhoittaminen ei vieläkään onnistu. Kontista eilen mailia:en saanut työtä. :(
Tämä noteerattu. Mun pitäisi siis tulla video säätämään.
Mitä työtä et saanut?

Joo. Ei kiirettä. Myynti- tai varastotyötä siellä ainakin olisi ollut.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin