Toukokuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ensi kautta suunnitellessa törmäsin ensimmäiseen valmentamisen negatiiviseen puoleen. Isot lajit pakottavat nuoret valitsemaan lajinsa jo nyt 05/06 ikäluokissa. Ei suoraan käskemällä, vaan velvoittamalla että jokaisessa tapahtumassa pitää olla mukana, tai muuten paikka rosterissa on vain haave. Ei näin! Ei missään tapauksessa!!
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ sori. Vapaaehtoisuus on tossa håviävä strategia. Jos löysät vanhemmat haluavat lapsistaan ’Kilpaurheilevia Menestyjiä’, niin vanhemmille tarjotaan mitä he tilaavat.

Joukkuelajeissa on vaikea hypätä poiskaan, jos kaverit ovat suodattuneet sen mukaan, että muita ei ole aikaa nähdä koulun ulkopuolella.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

sivustahuutaja kirjoitti: 27.05.2018 12:53Joukkuelajeissa on vaikea hypätä poiskaan, jos kaverit ovat suodattuneet sen mukaan, että muita ei ole aikaa nähdä koulun ulkopuolella.
Kaveriporukan määrittää pääsääntöisesti koti, koulu ja oman kodin lähipiiri. Harrastusten osuus tossa kuviossa on tunneissa mitattuna aika pieni. Jokaisella tietenkin omalla tavalla. Voihan sen lapsen rahalla ulkoistaa joidenkin muiden kasvatettavaksi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onpas taas kyllästyttävää. Mutta kaipa dramatiikan puute on hyvä. No news is good news.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

Löyty vahingossa kitinä kuvia vuodelta 2007, aika kulta..multaa muistot..

Mitään en ole saavuttanut, naiset kaikonneet, rahat loppuneet..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täällä Suomessa on aina niin kuuma

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/espoo?forecast=daily
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ei ollut yhtään kuuma kun asentelin opasteita -30 celsiusasteen olosuhteissa. Nyt tosin työpäivän jälkeen tuntuu siltä että mä kuolen aivan kohta tähän helteeseen. Nyt pitäisi saada vähintään kuolettavantyönlisä!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kauhein kevät ikinä. Vaikka luulin pahempaakin olleen. Kyllä taas vahva aavistus, ettei tästä mitään tule. En vain halua jättää ihan kaikkea kesken ja rempalleen. Jaksaisin hoitaa nuo järjettömät laskut, jaksaisin pakata, jaksaisin Orimattilaan, järkkäisin perunkirjoituksen, raivaisin Orimattilan kämpän kaaoksineen ja vesivahinkoineen, jaksaisin testamentata. Etenee, vaan: Minä Lopun. Katumus, pelko, toimintakyvyttömyys. Vain kipua. Kun vois vain kuolla ilman omaa tekoa. Sitä ei nyt, mutta entäs jos en yksin jaksa edes miettiä miten toimia.

Tarttisin jonkun edes viereen ja auttamaankin. Yksinäisyys ei sittenkään sovi minulle.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.05.2018 9:57 Kunhan lasku tulee, täytyy kysyä, josko kotivakuutuksesta saisi jotain. Veikkaan, että ei, mutta aina kannattaa kysyä. Kotitalousvähennys onneksi maksaa puolet työstä.
Tulihan sieltä. Lasku oli 3300 ja siitä kotivakuutus korvasi 622 euroa ikävähennyksen ja omavastuun jälkeen. Mielestäni asiallisesti huomioiden, että värkki oli 13 vuotta vanha.

Samalla intouduin myös tarkistamaan, oliko Nets korvannut AirBerlin konkan liput. Oli maksettu takaisin jo tammikuussa.

Mulla on vakuutusyhtiöstä vain hyvää sanottavaa. Aina ovat maksaneet sen, mitä mielestäni on kuulunut. Tuo on aika yllättävää, että kotivakuutus korvaa myös vanhuuteen kuolevia laitteita. Aiemminhan olen saanut korvausta mm. vanhuuteen kuolleesta hellasta ja telkkarista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin