Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onko parantunut työllisyys ja kesäautot syynä, mutta liikenne tuntuu tökkineen parina viime päivänä tavallista pahemmin. Mielestäni tietöistä ei ko. reitillä ole kysymys.

Ps. Tietysti vielä skootterit, mopot ja mpyörät, joihin osa julkista käyttävistä siirtyy keväällä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.05.2018 10:01 Onko parantunut työllisyys ja kesäautot syynä, mutta liikenne tuntuu tökkineen parina viime päivänä tavallista pahemmin. Mielestäni tietöistä ei ko. reitillä ole kysymys.

Ps. Tietysti vielä skootterit, mopot ja mpyörät, joihin osa julkista käyttävistä siirtyy keväällä.
Kuuma toukotiistain aika! Kesäautot tukkii tosiaan, ikään kuin ei liikennetyöt olisi tarpeeksi pahoja!
Autoilija on nykyään kirosana ja kaikki muitten virheet sälytetään nimenomaa autoilijalle.
30 km/h ja töyssyjä ja esteitä ja parkkipirkkoja ja huonoja teitä ja töiden viivästyksiä yms.
Kukapa sitä voisi ryhtyä puolustajaksi? No minä itse kyllä käytän eniten pyörää, mutta sitten
huomaankin pyöräilijöiden täysin piittaamattoman ajotavan usein. Ja autoilija on kilttejä paitsi
sitten jotkut pimeät, jotka saa kerran vuodessa pahan kolarin aikaan ja sitten miljoonien muiden autoilijoiden pitää
rikkoa autonsa isoimmissa töyssyissä ja 20 km/h nopeudessa.
Väärinhän tämä on, mutta miksi jatkuu toisille sallittu itsekkyys ja toisille pelkkä vastuu?

Kesäautot, varsinkin avoautot, on ihania!

TA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.05.2018 10:01 Onko parantunut työllisyys ja kesäautot syynä, mutta liikenne tuntuu tökkineen parina viime päivänä tavallista pahemmin. Mielestäni tietöistä ei ko. reitillä ole kysymys.

Ps. Tietysti vielä skootterit, mopot ja mpyörät, joihin osa julkista käyttävistä siirtyy keväällä.
Mä luulen, että osa autojakin käyttävistä siirtyy fillariin näillä keleillä. Tai ainakin aamulla duuniin pyöräillessä pyöräteilä oli melkein ruuhkaa, ja useita vähän tiukkoja tilanteita, pääosassa - kuten yleensäkin pyöräilyn ongelmissa - middle-aged men in lycra. Jotenkin mä en näe näitä hemmoja talvella bussissa/metrossa vaan bemarissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En kyllä noita nähnyt omalla reitilläni. Tien välityskykyhän on mielenkiintoinen asia. Liikenne saattaa sujua hyvin, mutta sitten määrätyn kynnyksen jälkeen aivan pieni liikenteen määrän lisääntyminen saattaa ruuhkauttaa tien ja sitten välityskyky romahtaa. Eli voi olla, että kyseessä on hyvin pienestä absoluuttisesta liikenteen määrän lisääntymisestä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 15.05.2018 11:20 Jotenkin mä en näe näitä hemmoja talvella bussissa/metrossa vaan bemarissa.
Vaimon mukaan muut talvipyöräilijät ovat pääasiassa miehiä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Erikoista kyllä, minä tunnen väsymystä enemmän ja sen syynä täytyy olla helle. Kuitenkaan ennen en oo tuntenut juurikaan.
Eräät muutkin valittaa. Onkohan syynä toukokuun nopeasti tullut helle (ettei tottumusta taas) vai mikä ihme.
Ikä ja sen isontuminen ei kelpaa vastaukseksi. Sen vastauksen antaja ammutaan mukavasti. So Hard ampuu kaikista mukavimmin. Minä oon tökerömpi.

Ja koska oikeasti olen mukavin niin minä kerron, että tuo oli hevosenleikkiä vaan. Rauha nyt ja iäisesti. Vaikkei rauhaa olekaan nyt eikä varsinkaan iäisesti. Saahan sitä loitsun laittaa.

STADIN TOUKOISIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin