Kaikki sujuu kuin unelma onnesta -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kaikki sujuu kuin unelma onnesta -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ilmalämpöpumppu toimii. Auto ei natise.

Auto oli n viikon pitänyt kävelynopeudessa ajoittaista häiritsevää narinaa takaosastaan. Laitoin takaluukun tiiveistiisiin muovinhoitoainetta ja nyt natina poissa lähes kokonaan. Polttomoottoriautossa natinaa ei tod näk olisi kuulunut, koska moottorin ääni olisi maskeerannut sen. Mutta kun auto on muuten kävelynopeudessa lähes äänetön, pienikin sivuääni kuuluu.

Vaimo ja molemmat tyttäret lähtevät ensi viikolla Budapestiin ja poika on armeijassa. Mitähän sitä tekisi? Ainakin kanan kuristamista tietysti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaikki sujuu kuin unelma onnesta -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lopultakin tämä Varkauden kämppä on mun nimissäni, tänään paperi. Minä kylpeneenä, puhtaissa vaatteissa, partaviritelmästä luopuneena ja en humalassa enkä krapulassakaan.

Just kun olin päässyt kotiin ja korkkasin Karhun, niin kello soi. Siellä oli remonttireiska, joka oli kuullut että tarvitsen vessaan uuden vesilukon ja pytyn kannen. Tällä välillä olin toki levittänyt entropiaa eli papereita ja vaatteitani etsiessäni kaatanut 150 l muovisäkillisen olohuoneen lattialle. Ehkä ymmärsi ja vannotin ettei siitä ilmianna, olen just siivoamassa. Kuten olenkin, en vaan arvannut että sieltä taas joku höökii ennen kuin itse vasiten pyydän.

Hämmästyttävää muuten, että saan kaaosta aikaan jo muutamassa päivässä, eikä itsekuri riitä laittaa kaikkea heti takaisin. Enkä olisi vielä tehnytkään, äitini laskuläjääkin kun pitää lajitella, ne ja mun kledjuja nyt lattialla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaikki sujuu kuin unelma onnesta -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Katsoin ensin otsikkoa ja sitten viimeisintä kirjoittajaa ja tajusin 2 sekunnissa että em. kirjoittaja ei voi olla ketjun aloittaja...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin