Kesäkuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olipa hyvä, että lopultakin luovuin viimeisestä "parta"-viritelmästäni. En mä jaksa sitä harmaata enää värjätä, ja näin olen vähemmän pultsarin näkoinen, vaikka spurgu olenkin. Pikkasen sängentapaista jo yrittää nousta. Kuvittelen nuoremman näköinen nyt, vaikka häiritsevän pienikasvoinen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 01.06.2018 15:56
Gat kirjoitti: 01.06.2018 15:20Paska homma sinullakin.
No itse en ole koskaan kokenut noin. Olen kokenut paljon huonompia hetkiäkin. Läheisten syöpään kuoleman ja itsemurhan. Huostaanotettujen lasten väliaikainen huolehtimen ja heidän eteenpäin luovuttaminen koneistoon. Toinen heistä kuoli hyvin nuorella iällä ongelmiinsa. Ongelmia on monia. Niistä mennään eteenpäin.
Kovaa juttua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti: 02.06.2018 14:10 Hiukan panettais. Onko se pakko lähteä kaupungille?
Onko vanhempana helpompi skorettaa? Itsehän olen polkenut vain omaa mopoa viimeiset vajaa 30 vuotta, mutta kuvittelen, että vanhempana skorattaisi helpommin. Mitä olet havainnut?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dear Eki.

Mun eka poikaystävä aika tarkkaan 20 vuoden takaa on eronnut vaimostaan, ja alkanut sydäntykkäämään mun ja mun lapsen kuvista eri somekanavissa. Laitanko estoa, vai annanko sen elää rauhassa neljänkympinkriisiään?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Jos pelkästään tykkää kuvista, ei kait se ole haitallista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jotenkin tulee kiusaantunut olo. Hän on kyllä tosi mahtava tyyppi, joten en usko että hän pahoja ylilyöntejä vetää tämän nostalgisoinnin kanssa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ymmärrän, että voi olla kiusaannuttavaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 04.06.2018 10:18 Jotenkin tulee kiusaantunut olo. Hän on kyllä tosi mahtava tyyppi, joten en usko että hän pahoja ylilyöntejä vetää tämän nostalgisoinnin kanssa.
Minä en ole vieläkään toipunut ekasta misusta, johon koin rakastuneeni, eka ainoa nainen josta yllätyin, että sen kanssa voi puhua kuin ihmisen kanssa vaikka on tyttö... vaikka vain kaksi vuorokautta puhelinsoittojen ja meilien lisäksi oltiin fyysisesti, vaikkakaan ei sillai. Siinä oli mulla itsemurhan paikka, melkein, Onneksi se on niin vanha akka jo, että lakkasin stalkkaamasta tai muuten häiritsemästä häntä jo melkein parikytä vuotta sitten. Luultavasti tulkitsin luonteensakin väärin. Hei hei Anne.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

think
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt lähti vaimo ja tytöt Budapestiin neljäksi päiväksi ja poika on armeijassa :shock:

Olen ensimmäistä kertaa varmaan melkein kolmeenkymmeneen vuoteen neljä päivää yksin kotona. Kaksi koiraa seurana kyllä. Ja vastuullinen tehtävä kukkien kastelijana.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti: 04.06.2018 17:57
James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2018 9:01
exPertti kirjoitti: 02.06.2018 14:10 Hiukan panettais. Onko se pakko lähteä kaupungille?
Onko vanhempana helpompi skorettaa? Itsehän olen polkenut vain omaa mopoa viimeiset vajaa 30 vuotta, mutta kuvittelen, että vanhempana skorattaisi helpommin. Mitä olet havainnut?
Ainakin se skaala naisia joitten kanssa voisi kopulaatio voisi tapahtua on todella paljon laajempi kuin parikymppisenä. Toisaalta asun maailman pidättyväisimpien ihmisten keskuksessa ja pohdin usein miten helppoa karjalaisten kanssa oli nuorena.

Fifty-sixty.
Itsekin uskoisin, että tässä iän myötä tapahtuu regression to the mean ja sitten iän mukana omilla elämäntavoilla ja sosiaalisella statuksella pystyy nostamaan aiempaan nähden suhteellista markkina-arvoa, jos ei nuorena ollut mikään anodis.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2018 8:59 Olen ensimmäistä kertaa varmaan melkein kolmeenkymmeneen vuoteen neljä päivää yksin kotona.
:beer: :miitti: :beer: :miitti: :beer: :keskustelu: :perse: :beer: :barf: :laatta: :krooh: :swirl: :beer: :miitti: ...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:D

Jos ei olisi töitä, tuo saattaisi toteutua!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2018 8:59 Nyt lähti vaimo ja tytöt Budapestiin neljäksi päiväksi ja poika on armeijassa :shock:

Olen ensimmäistä kertaa varmaan melkein kolmeenkymmeneen vuoteen neljä päivää yksin kotona. Kaksi koiraa seurana kyllä. Ja vastuullinen tehtävä kukkien kastelijana.
Nyt sitten transseksuaalibileet käyntiin, olet vapautunut mies?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2018 9:45 Jos ei olisi töitä, tuo saattaisi toteutua!
No problem! Mä fiksaan tän:

:napu: :paavi: :napu: :beer: :miitti: :beer: :miitti: :beer: :keskustelu: :perse: :beer: :barf: :laatta: :krooh: :swirl: :napu: :paavi: :napu: :beer: :miitti: ...

Perhevapaan ohjelma työsovitteella. Nää on vaan järjestelykysymyksiä :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Luulen, että fyrkat yhtiökaupoista tulevat tällä viikolla. Aivan periaatteen vuoksi täytynee esim. yksi olut tai pieni kuohari avata, kun rahat on tilillä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ joskus saattavat pyytää rahansiirron kulujen korvaamista etukäteen. Se on ihan normaalia yrityskauppojen yhteydessä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.06.2018 11:16 ^ joskus saattavat pyytää rahansiirron kulujen korvaamista etukäteen. Se on ihan normaalia yrityskauppojen yhteydessä.
Aivan! Onneksi business-kumppani on erittäin luotettava nigerialainen prinssi!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Rahat ovat tilillä. Saldo nyt 424 512€. Kait sitä voisi yhden Karhun tänään avata..

Vielä jäi 0.3%:n omistusosuus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2018 12:46 Rahat ovat tilillä. Saldo nyt 424 512€. Kait sitä voisi yhden Karhun tänään avata..
^ :jee:
Tämä ilahduttaa minua.

Ja olihan tuosta Karhusta jo puhettakin:
James Potkukelkka kirjoitti: 01.06.2018 8:30 Vaimo ja lapset Budapestissa/armeijassa ja tilillä 400k käteistä. What could go wrong?!
En yleensä osallistu miitteihin, mutta tämä saattaa jopa kiinnostaa! (Ei tarvitse laittaa osoitetta yv:nä - luotan, että pieni pyöräkierros Espoon ökyomakotialueilla kyllä tekee juhlapaikan selväksi.)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2018 12:46 Rahat ovat tilillä. Saldo nyt 424 512€. Kait sitä voisi yhden Karhun tänään avata..
Nyt äkkiä automaatille saldolappuja hakemaan. Voit sitten tiputella niitä strategisiin paikkoihin.

Mutta mitäs meinaat rahoillq tehdä?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 05.06.2018 13:36 En yleensä osallistu miitteihin, mutta tämä saattaa jopa kiinnostaa! (Ei tarvitse laittaa osoitetta yv:nä - luotan, että pieni pyöräkierros Espoon ökyomakotialueilla kyllä tekee juhlapaikan selväksi.)
Juhlapaikkaa saattaa vähän aikaa joutua hakemaan. Jos mä olen oikein tulkinnut, niin pyörälenkkiä ei kannata aloittaa Westend-Haukilahti alueelta.

Jameksen tarjoilut tuntien mä jätän väliin, mutta voin itsekseni ottaa viskilasillisen saldon kunniaksi. Komea luku ja hienosti pelattu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Soratie, tesla parkissa ja saldolappuja pientareet täynnään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä luotan, että meteli ja taksiralli ohjaa naapurikaupunginosistakin paikalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ totta, tolpalle vaan ja sanoo kuskille: niihin espoon bileisiin.
Vastaa Viestiin