Kesäkuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiitoksia onnitteluista. On hiukan epätodellinen olo. Eihän tuo nyt tietysti maata kaada, mutta on se ihan mukava puskuri.
sivustahuutaja kirjoitti: 05.06.2018 13:58 Mutta mitäs meinaat rahoillq tehdä?
Hyvin todennäköisesti en tänä vuonna mitään. Ennen seuraavaa osingonmaksukautta varmasti laitan osan pörssiin. Koska kuitenkin uumoilen, että kurssitaso on nyt aika korkealla, ajattelin hajauttaa ajallisesti niin, että keväällä esim. 100k ja sitten taas katsellaan. Ensi keväänä tietysti pitää Oy:n maksaa verot voitosta. Onneksi veroaste on vain 20% ja ensin tietysti vähennetään hankintameno.

Model 3:n hankinta ensi vuonna (ei tule ennen sitä), jos vain vaimo antaa luvan. Nihkeyttä ollut, mutta eiköhän se lupa nyt tule, jos lupaan saman summan kodin remonttiin/sisustamiseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nääh, kyllä mäkin tuota enemmän saisin, jos kaiken myisin. Eka maltillinen puukauppanikin oli 750 000 miinus verot ja metsänuudistuskulut. Kadonnut jonnekin. Sitten oikeusjuttu, lisäsukulainen, myrskyt ja ötökät. Ja sulla on lisäksi ammattitaito ja palkkatyö.

Muutenhan tässä epätoivoissani ja juopuneena yritin soittaa en Turbohaltijalle, vaan toiselle silloiselle ystävälleni, jonka nimi kuulostaa luottokortilta. Numerotiedustelua käytin. Ensin ei vastannut, sitten soitti takaisin ja nimeni sanottuani vain klik. Jotenkin on kymmenenkin vuoden jälkeen kyrppiintynyt minuun. Viimeksi nähtiin kun lähti kävelemään Espoosta Länsiväylää kitinäläiset nähtyään. Toki olen itse ihan paska, mutta erikoista, että minulla on noin pysyvä vaikutus. Hän ei tiedä mitään viimeisistä kipuiluistani. Kunhan ystävän haluaisin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2018 8:45Kovaa juttua.
Eihän tän nyt pitäis sulle - mustan kirjan haltijalle - olla mikään uutinen. Olenhan mä tuonut nämä julki jo City ajoista asti. Alan olla huolissani mustan kirjan haltijasta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tilanne pysyi hallinnassa. Yhden Karhun otin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaikka vähän paremmin asiat on edenneet, nyt on voimat totaalisesti lopussa. En ole jaksanut edes syödä kolmeen tai neljään päivään. Unirytmi aivan sekaisin. Tyhjyys, yksinäisyys ja sattuminen. En jaksanut lajitella laskuja, nolaan itseni viemällä läjän siltään Orimattilan pankkitädeille, katsokoot mikä on karhun karhu. En Löydä paperia tukioikeuksien siirrosta, joku muu on siitä riippuvainen ja asialla alkaa olla kiire. Voi kun pystyisin menemään Orimattilaan vaikka huomenna ja siellä jatkaisin niitä. Vaikka Orimattilan kämpässä odottaa toinen helvetti, mahtaako tönö olla enää jäljelläkään. Äidin tuhkatkin ja varattoman perunkirjoitus siellä. En jaksa pakata, en jaksa siivota. En pidä edes puhelinta päällä kun pelottaa mikä mörkö soittaisi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Vittuilet, kun sanon itsestään selvyyksiä, mutta sanon silti. Lopeta nyt helvetissä se viinan kanssa läträäminen. Se on akuuttivaiheen apu. Kannattaisi ehkä jopa hakeutua katkolle tk:een. Sano siellä, että olet ryypännyt vuoden putkeen ja tarvitset katkopaikan. Pumppavat sun täyteen diapamia ja saat ruokaa. Muuten puupalttoo on edessä hyvin pian.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave: ei voi hoitoon tai katkolle, koska pitää saavuttaa nollapromillet ja oksetuskohtauksissa ajaa Orimattilaan. Toivoisin huomenna, en tiedä onnistuuko. Ei aikaa hoitoon.

Joojoo, olisipitänyt. Mutta mulla menee todella hitaasti vaikkei varman päälle.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sinä kyllä keksit mille tahansa asialle syyn miksi ei. Mene nyt vain. Sinähän olet kirjoilla Varkaudessa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oman hengen pelastamisen luulisi olevan kohtuullisen korkealla prioriteettilistalla tarvehierarkiassa, mutta jos siihen ei kiireisellä ihmisellä ole aikaa, minkäs sille voi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 06.06.2018 14:29 Sinä kyllä keksit mille tahansa asialle syyn miksi ei. Mene nyt vain. Sinähän olet kirjoilla Varkaudessa.
Äidin tuhkat kuopittamatta. Maanvuokralaiseni riippuvainen minusta. Orimattilan talossa se kaaos ja vesivahinko päälle, toivottavasti ei ole paljoa nyt vuotanut. Joten Orimattilaan, jossa en siis nykyään saa julkista lääkärinapua saati terapiaa, ellei ole kirves otassa. Kesärenkaani taas ovat vieläkin Orimattilassa!! Täytyy yrittää syödä kohta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Katkolle pääset kun menet aamulla alle puolessa promillessa terveyskeskuksen päivystykseen ja sanot, että olet ryypännyt vuoden ja haluat katkolle. Mutta kuten edellä sanoin, jos kiireisellä ihmisellä ei ole aikaa pelastaa omaa henkeään, minkäs sille voi.

Aika harvoin noin kiireisiin ihmisiin törmää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.06.2018 14:43 Katkolle pääset kun menet aamulla alle puolessa promillessa terveyskeskuksen päivystykseen ja sanot, että olet ryypännyt vuoden ja haluat katkolle. Mutta kuten edellä sanoin, jos kiireisellä ihmisellä ei ole aikaa pelastaa omaa henkeään, minkäs sille voi.

Aika harvoin noin kiireisiin ihmisiin törmää.
Kun sä noin auttavainen ja nero olet, tule sinne Orimattilaan raivaamaan, rahaakaan et nyt tarvitse. Paitsi että yksityslääkärinä potilaan eli minut tavattuasi kirjoitapa minulle joku tavallinen masennuslääke-oxaminkombo-resepti. Niillä hoitelisin "katkon" ihan itsekseni, eikä niihin ainakaan kuole.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jahas, aika blokata Gat. Ennen sieltä tuli joskus jotain järkevääkin, mutta nykyään pelkästään oksentaa pahaa oloaan päivästä toiseen ilman aikomustakaan tehdä mitään asioiden parantamiseksi. Suorat, selkeät ja hyvät neuvot ohitetaan suorilta, koska ne saattaisivat häiritä itsesäälissä rypemistä. Ei hyvä.

No mä en viihdy paskaämpärin roolissa, niin poistun takavasemmalle. Koita pitää ittes hengissä ja älä ihan kaikkia suututa, jotka vielä jaksaa välittää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jeps, minä en saisi edes elää. En ole elämän arvoinen. Pelkkää vittumaisuuttani pinnistelen. :mrgreen:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti: 06.06.2018 14:58 . Suorat, selkeät ja hyvät neuvot ohitetaan suorilta, koska ne saattaisivat häiritä itsesäälissä rypemistä. Ei hyvä.
Heitä taas voltti. Homiekin jotain vastaavaa äsken puhelimessa, että neuvonne ovat itsestäänselvyyksiä ja vielä jotain että vastaan epäkohteliaasti.

Paskat ne mitään neuvoja ole. Tai kyllä "neuvonne" ovat todellakin pitemmän tähtäimen aivan itsestäänselvyyksiä ja vittuilun suuntaista miten perseestä minä ja sukuni olemme-olimme ja miten olisipitänyt toimia toisin. Putkistoa myöten.

Niin niin. Mutta entäs NYT? Seuraava viikko vaikkapa. Muutama päivä lisää.
Jos itsestäänselvän neuvonne mukaan hankkiudun Varkaudessa vaikkapa hoitoon, sitten jää äiti kuoppaamatta, perunkirjoitus tekemättä, velat maksamatta ja Orimattilan talo haihtuu sateeseen. Ja vielä oma vuokralaiseni jää paljaille. Viikko jossain ihme katskaisussa ja sitten kaikki kaatuisi entistä pahemmin päälle, ja olisi myöhäistä. Ratakiskot.

Toinen skenario, että vielä vähän jaksaisin, kuten tän Varkauden kämpänkin melkein järkkäsin, kun en olisi pystynyt kuljettamaan nyt kaikkea pois. Noloa, että kuntoni havaittiin. Ja vitutko siitä, jos teidän suvuissa kylmillä kaloilla ei ole teille mitään säilytettävää. Ongelma siinä skenariossa, että olen aivan surkea, suisidaalinen jos en ryyppää. Jos ryyppään, en voi ajaa autoa. Taksi sinne asti on liian kallis, eikä bussikaan toimi niillä kylillä. Toisin teillä tietenkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Joo, meillä kaikilla on helikopterit ja omat kuskit, ei tartte takseja, busseja tai auton ajamista.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 06.06.2018 21:14 Joo, meillä kaikilla on helikopterit ja omat kuskit, ei tartte takseja, busseja tai auton ajamista.
Niin, vaikka ei, mutta ette ole näin päissänne. Ettekä asu keskellä ei mitään. Ratikatkaan ei liiemmin kulje. Eikä ole niin, että te olisitte toimintakyvyttämiä ilman alkoa. Tänään minä sentään jotain tein, jopa söin. Miksi vittuilet aina?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 06.06.2018 21:20
So Hard kirjoitti: 06.06.2018 21:14 Joo, meillä kaikilla on helikopterit ja omat kuskit, ei tartte takseja, busseja tai auton ajamista.
Niin, vaikka ei, mutta ette ole näin päissänne. Ettekä asu keskellä ei mitään. Ratikatkaan ei liiemmin kulje. Eikä ole niin, että te olisitte toimintakyvyttämiä ilman alkoa. Tänään minä sentään jotain tein, jopa söin. Miksi vittuilet aina?
Sinähän se tässä koko ajan vittuilet ihan kaikille. Ihan samat ongelmat ja rajoitteet meillä on kaikilla. Kun sinua neuvoo, kerrot X syytä miksi se ei käy ja heti perään kerrot miten muilla on toisin ja helpompaa. Se on rasittavaa. Jos bussi ei käy ja olet liian pihi taksiin, pysy selvinpäin. Niin se on kaikilla muillakin. Et ole erityistapaus.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

En pysty. Vaikka pitäisi. Siinä se. Ja teillä on erilaiset ongelmat, mun vuosisataisia peruslähtökohtia myöten. Lisäksi olen aidosti perseestä ja enemmän lopussa täällä kuin kukaan. Paitsi ehkä KK.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 06.06.2018 21:43 En pysty. Vaikka pitäisi. Siinä se. Ja teillä on erilaiset ongelmat, mun vuosisataisia peruslähtökohtia myöten. Lisäksi olen aidosti perseestä ja enemmän lopussa täällä kuin kukaan. Paitsi ehkä KK.
Ymmärrän toki hyvin, että olet alkoholisti etkä edes taida haluta lopettaa juomista, mutta tosiasia on että se on pahinta mitä voit tuossa tilassa itsellesi tehdä. Luulen, että voisit paremmin jos rouskisit ensin diapamit katkolla ja sen jälkeen masennuslääkkeet. Ehkä saisit rauhoittaviakin jos kertoisit lääkärille mikä meininki sinulla on. Krapulassa olo on aina hirvittävää vaikka ei olisi mitään murhettakaan. Sen sijaan noi kivat mömmöt, vaikka pitkän aikavälin ratkaisu eivät olekaan, useimmilla oikeasti parantavat oloa toisin kuin alko, jonka tuoma hetken helpotus kostautuu seuraava aamuna monin verroin. Kun saisit oloasi edes hieman paremmaksi, käytännön asioiden hoito olisi helpompaa.

Hankkimalla nettipankin helpottaisit edelleen käytännön asioiden hoitoa (ne ovat helppoja käyttää). Turha sitä käytännön asioiden hoidonkaan merkitystä on liikaa liioitella. Toki äitisi uurnan lasku pitää hoitaa, mutta siinä lienee se serkkusi voisi auttaa. Orimattilan tönön siivoamista sinun ei tuossa tilassa kannata edes miettiä, järjestät vain jonkun fiksaamaan putket ja asut Varkaudessa sen aikaa että siellä on sentään vessat ja suihkut. Jos joku perukirjoitus tai lasku myöhästyy, sou not. Ei niistä linnaa saa, korkeintaan viivästyskorkoa. Perukirjoituksesta ei sitäkään, kun on ylivelkainen pesä. Jos sinulla on joku lakimies sitä hoitamassa, voit valtuuttaa hänet hakemaan lisäaikaa.

Ei täällä kukaan sinulle voi mitään sen parempia neuvoja antaa, vaikka kuinka kinuat. Itsestäänselvät neuvot ovat itsestäänselviä siksi, että kaikki muut neuvot olisivat ihan paskoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tulukee siivoammaan Orimattilaan ilmaiseksi. Yksityslääkäriltä varmaan saisin maksamalla vaikka mitä mömmöjä, mutta en ehdi näinä päivinä. Saati makaamaan julkisissa letkuissa Varkaudessa. Äitivainaankin Oxaminit on jo nielty päiviä sitten. Uudet nettipankkitunnukset saisin vain tatatataa, Orimattilan Osuuspankista.

Ettekö tajua, että noin akuuttia se on, ei pidemmän tähtäimen itsestäänselvyyksiä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 06.06.2018 22:11 Tulukee siivoammaan Orimattilaan ilmaiseksi.
Ei kukaan tule siivoamaan ilmaiseksi eikä siihen ole mitään tarvettakaan. Orimattilan siivo on epäolennaisuus. Asu nyt vain asumiskelpoisessa asunnossa siellä missä olet kirjoilla.
Yksityslääkäriltä varmaan saisin maksamalla vaikka mitä mömmöjä, mutta en ehdi näinä päivinä.
MItä vähemmän sinulla on toimintakykyä, sen vähemmän ehdit/jaksat. Toimintakykysi palauttaminen pitäisi olla prioriteetti yksi, ei epäolennaisuuksista murehtiminen.
Saati makaamaan julkisissa letkuissa Varkaudessa.
Ei katkolla olo ole letkuissa makaamista. Se on lepoa, ruokaa ja kourallisia rauhoittavia.
Äitivainaankin Oxaminit on jo nielty päiviä sitten. Uudet nettipankkitunnukset saisin vain tatatataa, Orimattilan Osuuspankista.
Vaikea uskoa etteikö niitä saisi mistä vain OP:stä.
Ettekö tajua, että noin akuuttia se on, ei pidemmän tähtäimen itsestäänselvyyksiä?
Kuten juuri sanoin, laskut, perukirjoitukset sun muut epäolennaisuudet eivät ole akuutteja. Kyllä sieltä karhu tulee kun joku jää rahaansa vailla ja verottajalta voi pyytää lisäaikaa. Hautaa äitisi, hoida itsesi kuntoon ja laita ammattilainen sinne Orimattilaan töihin. Tilaa toiselta paikkakunnalta jos juorut kauhistaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hmmm... kiitos.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Älä suotta Gat lainaile mua. Ilmoituksiin tulee kyllä merkintä, kun näin teet, mutta en tule silti viestiä katsomaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti: 06.06.2018 22:50 Älä suotta Gat lainaile mua. Ilmoituksiin tulee kyllä merkintä, kun näin teet, mutta en tule silti viestiä katsomaan.
Minä en ole koskaan norannut ketään.
Vastaa Viestiin