Kesäkuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 07.06.2018 6:33 Tarvitsisin oy-jurristin saattamaan perheyrityksemme viimeiselle matkalle. Kyseessä siis hallitsematon syöksykierre ja se pitää saada minimikustannuksilla lopetettua. Kuka osaisi auttaa?
Ei näissä auta kuin färskiä rahaa tai uusi johto.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 06.06.2018 21:20
So Hard kirjoitti: 06.06.2018 21:14 Joo, meillä kaikilla on helikopterit ja omat kuskit, ei tartte takseja, busseja tai auton ajamista.
Niin, vaikka ei, mutta ette ole näin päissänne. Ettekä asu keskellä ei mitään. Ratikatkaan ei liiemmin kulje. Eikä ole niin, että te olisitte toimintakyvyttämiä ilman alkoa. Tänään minä sentään jotain tein, jopa söin. Miksi vittuilet aina?
Meillä on myös siinä mielessä poikkeuksellinen kuplamaailma, että kukaan ei kaada väkisin viinaa kurkkuumme. Jos juomme, aivan omin käsin kaadamme alkon suuhun. Toisin kuin sulla.

Sä olet _itse omakätisesti_ ajanut itsesi nurkkaan. Tajuatko? Olet _itse_ tehnyt itsestäsi surkean alkoholistin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 06.06.2018 22:00
Gat kirjoitti: 06.06.2018 21:43 En pysty. Vaikka pitäisi. Siinä se. Ja teillä on erilaiset ongelmat, mun vuosisataisia peruslähtökohtia myöten. Lisäksi olen aidosti perseestä ja enemmän lopussa täällä kuin kukaan. Paitsi ehkä KK.
Ymmärrän toki hyvin, että olet alkoholisti etkä edes taida haluta lopettaa juomista, mutta tosiasia on että se on pahinta mitä voit tuossa tilassa itsellesi tehdä. Luulen, että voisit paremmin jos rouskisit ensin diapamit katkolla ja sen jälkeen masennuslääkkeet. Ehkä saisit rauhoittaviakin jos kertoisit lääkärille mikä meininki sinulla on. Krapulassa olo on aina hirvittävää vaikka ei olisi mitään murhettakaan. Sen sijaan noi kivat mömmöt, vaikka pitkän aikavälin ratkaisu eivät olekaan, useimmilla oikeasti parantavat oloa toisin kuin alko, jonka tuoma hetken helpotus kostautuu seuraava aamuna monin verroin. Kun saisit oloasi edes hieman paremmaksi, käytännön asioiden hoito olisi helpompaa.

Hankkimalla nettipankin helpottaisit edelleen käytännön asioiden hoitoa (ne ovat helppoja käyttää). Turha sitä käytännön asioiden hoidonkaan merkitystä on liikaa liioitella. Toki äitisi uurnan lasku pitää hoitaa, mutta siinä lienee se serkkusi voisi auttaa. Orimattilan tönön siivoamista sinun ei tuossa tilassa kannata edes miettiä, järjestät vain jonkun fiksaamaan putket ja asut Varkaudessa sen aikaa että siellä on sentään vessat ja suihkut. Jos joku perukirjoitus tai lasku myöhästyy, sou not. Ei niistä linnaa saa, korkeintaan viivästyskorkoa. Perukirjoituksesta ei sitäkään, kun on ylivelkainen pesä. Jos sinulla on joku lakimies sitä hoitamassa, voit valtuuttaa hänet hakemaan lisäaikaa.

Ei täällä kukaan sinulle voi mitään sen parempia neuvoja antaa, vaikka kuinka kinuat. Itsestäänselvät neuvot ovat itsestäänselviä siksi, että kaikki muut neuvot olisivat ihan paskoja.
Eo. on täyttä asiaa. Lue Gat tuo hitaasti ja ajatuksella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.06.2018 8:43 Sä olet _itse omakätisesti_ ajanut itsesi nurkkaan. Tajuatko? Olet _itse_ tehnyt itsestäsi surkean alkoholistin.
Totta. Mutta tässä ollaan. Sairaus kuulemma sekin, vaikka isästäni, vielä holtittomammasta, en niin ymmärtänyt. No, sillä ei ollut mitään katumusta mistään, edes kuksimisistaan, josta tulikin haukuttua ja sitten tuo kuoli.Hyviä neuvoja teillä välillä. Ehkä tämänkin päivän vain chillaan ja pidän puhelimen kiinni. Vaan ei hyvä niinkään. Jokohan Orimattilan juristinainen on kotiutunut sairauslomaltaan? Serkkuni, minuakin vanhempi, muuten asuu Tampereella. Eli kaukana ja vittuuko mä siltä vain pikkupoikana tuntemaltani pyydän mitään, kun ei kitinäisiltäkään kannata.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuten SH tuolla sanoikin, ei nuo asiat kuitenkaan tulipalokiireisiä ole mikään. Jos saisit katkolla putken poikki, olisi toimintakykysi sen jälkeen paria kertaluokkaa parempi. Nyt olet kännissä/krapulassa oleva zombie.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 06.06.2018 20:58
Heitä taas voltti. Homiekin jotain vastaavaa äsken puhelimessa, että neuvonne ovat itsestäänselvyyksiä ja vielä jotain että vastaan epäkohteliaasti.


[/quote]

Enemmänkin halusin vain muistuttaa että elämän perustotuudet nyt vain ovat yksinkertaisia. Niitä on turha monimutkaistaa. Jos maito on hapanta, se pitää kaataa pois. Jos joku jää auton alle, pitää kutsua ambulanssi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niin ja kaikki on paskaa paitsi kusi. Kaikkeen muuhun tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä. Kun alkaisi tottua, se sulaa.

Päiväunet vetäisin ja unen ja valveen rajamailla oli kerrankin ihan tyyni olo. Päätin, että enpä tee mittään. Sillä mielialalla sainpas soittettua asianajajalle, joka tuosta vaan laittaa lykkäysanomuksen perunkirjoituksesta jo tänään. Joskus juhannuksen jälkeen sitten hänellä olisi aikaa itse hommaan. Kun nyt vaan löytäisin taas kerran hukkaamani dokumentit. Vittujako kuolleiden asia elävälle kuuluu?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sano nyt selvin sanoin, pidätkö vain surkeampaa imagoa kuin oikeasti olet, päällä vai onko tilanteesi tosiaan noin. Minusta sinä olet varmasti ongelmissa, mutta kun sinulla kuitenkin on tietynlaista energiaa, jonka pidän todella yllättävänä jos olet esim. kyllästynyt elämään vakavassa mielessä.
Lähde viikon ulkomaanmatkalle, matkatoimiston järjestämälle ja älä juo mitään alkoholia. Ole mukavasti ja syö joka päivä ja katso maisemia. Juttele mukavia ihmisten kanssa. Älä missään tapauksessa mene minkään roskaväen matkaan tai juttuihin. Tee tämä asia heti. Varaa äkkilähtö. Tarvitset maisemanvaihdosta. Tämä on ihan kristallinkirkasta. Kamalaa kun et ota tätä oivallista neuvoa varmaankaan tosissasi vaikka se johdattaisi sua parempaan oloon täysin varmasti. JOS noudatat tasan ohjeitani


KESÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna olisi joku ihmeen mansen ympärikävely firman kesäpäivillä. Taidan vetäistä tänään niin massiivisen mave-treenin ettei huomenna voi muuta kuin painua suoraan Plevnaan nappailemaan Siperiaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bluntly kirjoitti: 07.06.2018 15:26 Huomenna olisi joku ihmeen mansen ympärikävely firman kesäpäivillä. Taidan vetäistä tänään niin massiivisen mave-treenin ettei huomenna voi muuta kuin painua suoraan Plevnaan nappailemaan Siperiaa.
oK, saat mennä. Mansen ympäri voi kävellä, kunhan ei alennu menemään Manseen

STADIN KESÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti: 07.06.2018 16:23 oK, saat mennä. Mansen ympäri voi kävellä, kunhan ei alennu menemään Manseen

STADIN KESÄARSKA
:kele: Hei, minä olen syntynyt siellä. Miten ympäri kävelee en tiedä. Uidahan ehkä voisi.

Minulla oli taas moraalinen ongelma, kun olut loppui. Tiedän, että kuolen sen kanssa, mutta toisaalta sitä ilman luultavimmin huomenna olisin kuollut krapulaan. Kauppaan pystyin vielä kävelemään.

Nyt loppuillan himoan Emmaa Easy Aassa. :h:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Perjantaina kauhea krapula. Miten krapulassa muka pystyisi "katkolle" menemään muuten kuin paarikuljetuksella? Nyt vain jäytävä lamaannuttava pelkotila.

En löydä nyt tärkeimpiä papereita eli äidin pankkitilitositettetta perunkirjoitukseen ja toisen vuokralaisen tukiensiirtolappua. Minun siis täytyy maanantaina anella pankista uudet tositteet ja koska posti ei ehtisi molempiin suuntiin, viimeistään pertantaina olla itse Orimattilassa allekirjoittamassa tukisiirtoa. Joten ei mihinkään "katkaisuun" nyt, vaikka omat pamit saattaisi auttaa.

Tämäkin paikka saastuu taas ja Orimattilassa se vasta kaaos odottaakin, siitä en selviä. Vaan siellä on kesärenkaani, täällä ajan en yhtään poliisien pelosta. Tulppakin pitäisi ostaa putkeen.

Nyt en ole juovuksissa enkä fyysisessä krapulassa, jota osannen nyt välttää.
Tämä kaoottinen pelkotila on vain lamauttava. Miten onnistuin hukkaamaan ne tärkeimmät paperit? Ihan sairasta. Omat ja äidin laskut vieläkin seulomatta, en jaksa, pelottaa. Miten jaksan pestä pyykin ja peseytyä, kun Orimattilassa en voi?

Tässä jotenkin vain raapistelen jotain, menen maate mutta sitten vasta tuskainen olo onkin, rääpistelen turhaan jotain, menen taas maate jne.

ja sadannen kerran se perunkirjoitus pitää hoitaa, vuokralaiseni asia pitää hoitaa, äitini tuhkat pitää hoitaa. Kesärenkaat hoitaa. Laskut hoitaa. En ole stabiilissa tilanteessa jossa itseäni hoitaisin tai hoidattaisin muun jättäen.

Mutta olen tutiseva ihmisraunio kyllä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2018 15:12 Kiitoksia onnitteluista. On hiukan epätodellinen olo. Eihän tuo nyt tietysti maata kaada, mutta on se ihan mukava puskuri.
sivustahuutaja kirjoitti: 05.06.2018 13:58 Mutta mitäs meinaat rahoillq tehdä?
Hyvin todennäköisesti en tänä vuonna mitään. Ennen seuraavaa osingonmaksukautta varmasti laitan osan pörssiin. Koska kuitenkin uumoilen, että kurssitaso on nyt aika korkealla, ajattelin hajauttaa ajallisesti niin, että keväällä esim. 100k ja sitten taas katsellaan. Ensi keväänä tietysti pitää Oy:n maksaa verot voitosta. Onneksi veroaste on vain 20% ja ensin tietysti vähennetään hankintameno.

Model 3:n hankinta ensi vuonna (ei tule ennen sitä), jos vain vaimo antaa luvan. Nihkeyttä ollut, mutta eiköhän se lupa nyt tule, jos lupaan saman summan kodin remonttiin/sisustamiseen.
Tämä bloggaaja

https://blogi.nordnet.fi/modernin-arvos ... sta-osa-1/

Päätyy laskelmissaan siihen, että Helsingin pörssi on tällä hetkellä keskimäärin 24% yliarvostettu. Kyseessä ei tietenkään ole mikään fakta, vaan hänen laskelmiensa tulos.

Maallikkona on kuitenkin intuitiivisesti helppo uskoa, että pörssi on yliarvostettu. Edellisestä isommasta kriisistä on 10 vuotta ja sen jälkeen kurssit maailmanlaajuisesti ovat nousseet yhtä pitkän ajan.

Mitä eo:n perusteella sitten pitäisi tehdä? Ilmeisesti ei ainakaan ole paras aika lisätä pörssisijoituksia merkittävästi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.06.2018 14:34 [Mitä eo:n perusteella sitten pitäisi tehdä? Ilmeisesti ei ainakaan ole paras aika lisätä pörssisijoituksia merkittävästi.
Nousukauden huipulla kannattaisi tehdä se järjettömäksi väitetty, että ostaa fyysistä kultaa. Kaikkien tajutessa, että laskukausi on tulossa tai jo päällä, kullan arvo kasvaa reippaasti-

Mä muuten sijoitin myös raaka-ainerahastoon ja ihmettelin ettei sekään pärjännyt. Selostettiin, että tuotantokustannukset ovat nousseet enemmän. Jo olemassaolevalla omalla raakakullalla ei sitä ongelmaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Itse ehkä jään odottamaan sitä pörssiromahdusta. Ainahan se joskus tulee. Toki voi käydä niin, että kurssit ensin esim nousevat nykyisestä vielä 30% ja sitten laskevat 20%. Jos osaisi ennustaa, kaikki olisi tietenkin helppoa.

Laajassa kuvassa aion kuitenkin nyt siirtyä aiempaa vähempäriskisempiin kohteisiin. En tod. näk. enää uutta rahaa pörssin ulkopuolisiin laita, ellei sitten tule vastaan tarjousta, josta ei voi kieltäytyä. Mulla on siis vielä se 50t yhdessä toisessa start upissa, n 200t tässä startupissa, josta nyt muin suuren osan ja vajaa 300t pörssissä ja se reilu 400t käteistä nyt.

Henk. koht. velkaa on paljon. Sen maksan pois ennen eläköitymistä.

Kuten toisessa ketjussa mainitsin, sijoitusvarallisuuteni on nyt hiukan vajaa 1 M€, eli riittää, kun saa keskimääräisen 7% vuodessa reaalisesti, se riittää tuplaantumiseen n 10 vuodessa ja saavutan kauan aikaa sitten itselleni asettamani tavoitteen. 7% reaalinen vuosituotto pörssissä lienee aika lailla reaalinen.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 10.06.2018 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.06.2018 15:017% reaalinen vuosituotto pörssissä lienee aika lailla reaalinen.
Olikos se sadan vuoden keskiarvo 8%. Vaikea uskoa, että seuraavana kymmenenä vuotena päästäisiin lähellekkään. Rommaa rommaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 10.06.2018 15:06
James Potkukelkka kirjoitti: 10.06.2018 15:017% reaalinen vuosituotto pörssissä lienee aika lailla reaalinen.
Olikos se sadan vuoden keskiarvo 8%. Vaikea uskoa, että seuraavana kymmenenä vuotena päästäisiin lähellekkään. Rommaa rommaa.
Kymmenen vuotta on taas aika pitkä aika. Jos hu rommaa, voi kymmenen vuoden päästä olla taas historiallisessa keskiarvossa. Alle 10 vuoden horisontilla ei pitäisi sijoittaa.

Sijoittamisen yksi ongelmahan on, että nuorena on aikaa mutta ei rahaa, vanhana on rahaa, mutta ei aikaa. Mulla on nyt vielä 10 vuotta aikaa, mutta sen jälkeen olen 60v ja sen jälkeen ei ole enää aikaa tehdä kovin pitkäaikaisia sijoituksia. En toki meinaa 60 vuotiaana kuolla, mutta ei siinä iässä sitten enää viitsi ruveta mitään 10 vuoden sijoituksia tekemään. 60 v iässä on aika kääntää kytkin rahojen sijoittamisesta niistä puhtaasti nauttimiseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huhhuh. löysin ne välttämättömät dokumentit sittenkin. Päiviä panikoituani hokasin katsoa autosta, ja siellähän ne. En ymmärrä miten, koska pankkiinhan ajoin taksilla. Joten nyt ei tarvitse huomenna pankkiin eikä välttämättä perjantaiksi Orimattilaan- Lappu on jo postissa. Vaan vittu minä olen sekaisin. Niin ja siellä autossahan oli vielä nivaska laskuja.

Kylläpäs muuten vituttaa nuo Davenkin systeemit, kun itse olen ihan lapsen tasolla sijoittajana. Alkuun ostin rahastoja, joiden oletin tuottavan nopeasti voittoa. Vääärin. Mistään suoraan ostettavien osakkeiden osingoista en tajunnut mitään, edes mitä ne on.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ toivottavasti ymmärrät, että sinun on vaikea myöskään ostaa matalaa riskikorjattua tuottoa, jos vain vältät kuluja?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 10.06.2018 16:11 Huhhuh. löysin ne välttämättömät dokumentit sittenkin. Päiviä panikoituani hokasin katsoa autosta, ja siellähän ne. En ymmärrä miten, koska pankkiinhan ajoin taksilla. Joten nyt ei tarvitse huomenna pankkiin eikä välttämättä perjantaiksi Orimattilaan- Lappu on jo postissa. Vaan vittu minä olen sekaisin. Niin ja siellä autossahan oli vielä nivaska laskuja.
Olisko nyt aikaa katkolle? Ei siellä mene kuin n 3 päivää. Saat suun kautta diapamia 20mg 2h välein, kunnes nukahdat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 10.06.2018 16:15 ^ toivottavasti ymmärrät, että sinun on vaikea myöskään ostaa matalaa riskikorjattua tuottoa, jos vain vältät kuluja?
Po. korkeaa riskikorjattua tuottoa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei mulla nyt ole oireita eikä krapulaa. Osin reaktiivista panikointia oli juuri noista lapuista. Karhukaan ei maistu. Noista katkaisuista pelkään mm. että jos se menee poliisin tietoon, mahtaa hankaloittaa aselupia? sitäpaitsi kun on niin paha krapula, että niitä pameja tarttis, minä olen silloin likuntakyvytön. Ambulanssiko muka sitten? Oma muuten vaan pamiresepti saattaisi olla tarpeen.
Viimeksi muokannut Gat, 10.06.2018 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 10.06.2018 16:24 Ei mulla nyt ole oireita eikä krapulaa. Osin reaktiivista panikointia oli juuri noista lapuista. Karhukaan ei maistu. Noista katkaisuista pelkään mm. että jos se menee poliisin tietoon, mahtaa hankaloittaa aselupia?
Ei ole oireita eikä krapulaa, mutta onko promilleja? Jos promillet ovat nolla ja ei oireita, niin sitten tietty et tarvitse katoa.

Katkaisuhoito vs. lääkärin ilmoitusvelvollisuus/oikeus kysymykseen en osaa suoralta kädeltä ottaa kantaa. Mihin sä niitä aseita tarvitset (paitsi mahdollisesti itsesi tappamiseen)?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.06.2018 16:30
Gat kirjoitti: 10.06.2018 16:24 Ei mulla nyt ole oireita eikä krapulaa. Osin reaktiivista panikointia oli juuri noista lapuista. Karhukaan ei maistu. Noista katkaisuista pelkään mm. että jos se menee poliisin tietoon, mahtaa hankaloittaa aselupia?
Ei ole oireita eikä krapulaa, mutta onko promilleja? Jos promillet ovat nolla ja ei oireita, niin sitten tietty et tarvitse katoa.

Katkaisuhoito vs. lääkärin ilmoitusvelvollisuus kysymykseen en osaa suoralta kädeltä ottaa kantaa. Mihin sä niitä aseita tarvitset (paitsi mahdollisesti itsesi tappamiseen)?
Riistaa ajatelin ampua ja hankkia saksanseisojan kuten ennen oli. Luvat ja seuran jäsenyys on.

Siirto yllä että sitäpaitsi kun on niin paha krapula, että niitä pameja tarttis, minä olen silloin likuntakyvytön. Ambulanssiko muka sitten? Oma muuten vaan pamiresepti saattaisi olla tarpeen
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.06.2018 16:21
sivustahuutaja kirjoitti: 10.06.2018 16:15 ^ toivottavasti ymmärrät, että sinun on vaikea myöskään ostaa matalaa riskikorjattua tuottoa, jos vain vältät kuluja?
Po. korkeaa riskikorjattua tuottoa?
Ei. On yhtä vaikeaa alittaa indeksi kuin ylittää se. Jos gattis osaisi tunnistaa luuserisijoitukset, niin hän voittaisi indeksin jättämällä luuserit pois.

Gattiksen on siis vaikea hävitä sijoituksissa osaamattomuuttaan. Gattikselle tuo vain ei kelpaa, koska joku salaliitto tai kohtalo on mukavampi selitys kuin arkinen sattuma.
Vastaa Viestiin