Kesäkuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti: 12.06.2018 19:31 Äh... minähän sanoin että pelkäsin meneekö laskut ja karhut sekaisin.
Älä murehdi, karhuja saa lähikaupasta lisää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 12.06.2018 19:31 Nyt sentään perunkirjoituksen ja tuhkauksen ja uurnan kuopan voinen maksaa tuolta tililtä, niiden laskuja ei minulla vielä ole, Tämän Varkauden kämpän vuokran maksuunkin auttaa jonkun aikaa.
Jotenkin tuntuu, että sinulla on nykyisine omaisuuksinesi jotenkin hukassa millaisella rahalla ihminen tulee toimeen. Ei tietysti iso perintö mutta näin keskituloisellekin iso raha. Asunto tosin taitaa olla omissa nimissäsi nykyään. Ajattelitko niin pitkällä tähtäimellä, että tuo raha tulee aikanaan tarpeeseen?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olisko Gat asioita helpompi hoitaa, jos ei olisi koko ajan kännissä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

nokkaelain kirjoitti: 12.06.2018 22:56
Gat kirjoitti: 12.06.2018 19:31 Nyt sentään perunkirjoituksen ja tuhkauksen ja uurnan kuopan voinen maksaa tuolta tililtä, niiden laskuja ei minulla vielä ole, Tämän Varkauden kämpän vuokran maksuunkin auttaa jonkun aikaa.
Jotenkin tuntuu, että sinulla on nykyisine omaisuuksinesi jotenkin hukassa millaisella rahalla ihminen tulee toimeen. Ei tietysti iso perintö mutta näin keskituloisellekin iso raha. Asunto tosin taitaa olla omissa nimissäsi nykyään. Ajattelitko niin pitkällä tähtäimellä, että tuo raha tulee aikanaan tarpeeseen?
Ei noin, vaan kun harmitti että äidiltäni ei jäänyt edes kaikkien pikkulaskujensa maksamiseen saati hautauskuluihin. Sitten löytyi tuo lappu ja olihan sillä rahaa, jolla ne maksaa, vähän takaperoisessa järjestyksessä. Tosin tuohan onkin "kerrostuotto"-tili enkä minä tiedä olisiko siltä ollut suoraan irrotettavissa vai meneekö siltään perunkirjoittajan käsiteltäväksi. Auttaapa sitten tämän Varkauden kämpän vuokrassa vähän aikaa.

Davelle, että alkoholilla ei ollut osuutta että tuo äitini kähyinen lappu piilotteli, eikä välttämättä siihenkään etten hokannut sitä ihan tuoretta maksukehoitustani roskapostin alta ennen kuin vanhemman jo maksoin. Setvikööt siellä. Alkon käyttöni on nyt ihan minimissään asioiden vähitellen helpottaessa. Käyttö on minulla enemmän reaktiivista kuin kroonista.

Jannelle että noin eivät neuvottelut edisty. Orimattilasta saisit niin paljon tyhjiä karhutölkkejä kuin ajoneuvoosi mahtuu.
Viimeksi muokannut Gat, 13.06.2018 9:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sullahan on alkometri? Koetapa puhaltaa siihen, kun tunnet voinnin olevan "normaali". ts et tunne olevasi humalassa etkä krapulassa, vaan olo tuntuu varsin normaalilta. Kerro mitä näyttää. Veikkaan 1½ promillea.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.06.2018 9:00 Sullahan on alkometri? Koetapa puhaltaa siihen, kun tunnet voinnin olevan "normaali". ts et tunne olevasi humalassa etkä krapulassa, vaan olo tuntuu varsin normaalilta. Kerro mitä näyttää. Veikkaan 1½ promillea.
OLi, mutta uskomattomasti nyt en löydä sitä! Oli pussissa jonka ne siivoojaurpot tarpeettomasti purkivat laittaen tavaraa mm. kirjahyllyyn. Näin muita syyttääkseni, vaikka ainahan minulla joku on hukassa kuten vanhemmillanikin oli. Promilleja ei kuitenkaan voi olla, koska nukuin yhdeksän tuntia enkä vielä ole aamukarhua korkannut. Eikä ole krapulaa, fyysisesti hyvä olo. Tänään en aja, huomenna toivottavasti Orimattilaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Aivan ystävyydellä; jos ei ole krapulaa ja olo on ok, miksi korkata aamukarhua? Koeta olla ilman.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.06.2018 9:18 ^Aivan ystävyydellä; jos ei ole krapulaa ja olo on ok, miksi korkata aamukarhua? Koeta olla ilman.
Tuli angsti etten löydä alkometriä, sen etsimisessä vielä yksi rasti ennen lähtöä. Siihen ahdistukseen tietenkin AamuKarhu. :D Tai se on vain pinttynyt tapa kuten aamukahvi ja aamurööki.

Kerros muuten kun kaiken tiedät, että voiko tuolta äidin "kerrostuotto"-tililtä pankissa maksaa laskujaan, vai onko monimutkaisempi prosessi korkotilin purkamisessa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 13.06.2018 9:22
Kerros muuten kun kaiken tiedät, että voiko tuolta äidin "kerrostuotto"-tililtä pankissa maksaa laskujaan, vai onko monimutkaisempi prosessi korkotilin purkamisessa?
Tuosta en tiedä mitään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 13.06.2018 11:48
Gat kirjoitti: 13.06.2018 8:56 Jannelle että noin eivät neuvottelut edisty. Orimattilasta saisit niin paljon tyhjiä karhutölkkejä kuin ajoneuvoosi mahtuu.
Etenihän ne juuri, täysperävaunulla voin tulla hakemaan tölkit, velotan tuntityönä roudaamisen ja tölkkipanttia ei vähennetä siitä, jätemaksu tulee lisäksi jos tölkit eivät ole tyhjiä.
Vittuilet eli mukanokkelana jäynäät liikaa. Tuota menoa sä siivoat sen kämpän ja palkka on vain kahden ulkorakennuksen tölkit ja sisältä samoin. Vaikka röökintumppeja on tölkeissä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 13.06.2018 9:22 Kerros muuten kun kaiken tiedät, että voiko tuolta äidin "kerrostuotto"-tililtä pankissa maksaa laskujaan, vai onko monimutkaisempi prosessi korkotilin purkamisessa?
Mitäs jos selvittäisit tämän ihan itse? Suosittelen sinua keittämään kahvia termariin, tekemään voileivät ja marssimaan OP:n konttoriin. Sieltä et poistu ennen kuin asia on selvä.

Homma hoituisi tietty googlettamalla tai soittamalla, mutta konttorireissulla saat liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ryhmätuottotili

23 sekunttia googletusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ryhmätuotto=kerrostuotto?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.06.2018 10:36 ^Ryhmätuotto=kerrostuotto?
Linkin katsoen: No ei varmaan, vaan äitini henkilökohtainen tili jonka olemassaolosta en muistanut. Jäänee perunkirjoituksen tekijän selvitettäväksi. Perunkirjoitukseen se juristi hankki jatkoaikaa. Koska oli leikkauksessa, sitten oikeusjuttu eikä ehdi ennen juhannusta. Vaikka juuri sillä misulla isänikin paperit on. Helpottaa, että sen kuraisen lapun sattumalta löysin. Joten ei kaikki mun rahalla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 14.06.2018 10:29 Ryhmätuottotili

23 sekunttia googletusta.
Se siitä päivän ulkoilusta...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 14.06.2018 11:56
Bluntly kirjoitti: 14.06.2018 10:29 Ryhmätuottotili

23 sekunttia googletusta.
Se siitä päivän ulkoilusta...
Kuten edellisellä sivulla sanoin, ei tuo toimi. Kertokaa te yliolennot parempaa. Tai jos ette, pesänselivittäjän kautta sopii.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 14.06.2018 12:17
sivustahuutaja kirjoitti: 14.06.2018 11:56
Bluntly kirjoitti: 14.06.2018 10:29 Ryhmätuottotili

23 sekunttia googletusta.
Se siitä päivän ulkoilusta...
Kuten edellisellä sivulla sanoin, ei tuo toimi. Kertokaa te yliolennot parempaa. Tai jos ette, pesänselivittäjän kautta sopii.
Kuten sivustahuutaja alunperin sanoi, menet pankin konttoriin selvittämään lapun kanssa, niin eiköhän selviä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tunnen itseni huonoksi espoolaiseksi, koska grillikausi edelleen avaamatta. Täytyy tänä viikonloppuna yrittää ryhdistäytyä. Täytyy ensin pestä grilli painepesurilla. Tulin sentään tänään pitkästä aikaa mopolla töihin, eli aivan kaikki kesäaktiviteetit eivät ole laiminlyötynä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.06.2018 12:47 Tunnen itseni huonoksi espoolaiseksi, koska grillikausi edelleen avaamatta. Täytyy tänä viikonloppuna yrittää ryhdistäytyä. Täytyy ensin pestä grilli painepesurilla.
Pestä???? Kyllä sulla olisi tässä tilaisuus korjata Espoolaisuuspisteesi ja käydä ostamassa uusi, kun vanha on likainen :paavi:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen kai huo espoolainen kun en ole ikinä grillannut espoossa. Edes grillini ei ole espoossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: 13.06.2018 9:22 Kerros muuten kun kaiken tiedät, että voiko tuolta äidin "kerrostuotto"-tililtä pankissa maksaa laskujaan, vai onko monimutkaisempi prosessi korkotilin purkamisessa?


Miksei normaalimenettely kelpaa: et tee mitään paitsi kysyt täällä apua, stressaat epäselvästä tilanteesta ja pelkäät postia sekä puheluita. Lopulta häviät neljä numeroa rahaa kun et noudattanut täältä saamaasi neuvoa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 14.06.2018 15:47
Gat kirjoitti: 13.06.2018 9:22 Kerros muuten kun kaiken tiedät, että voiko tuolta äidin "kerrostuotto"-tililtä pankissa maksaa laskujaan, vai onko monimutkaisempi prosessi korkotilin purkamisessa?


Miksei normaalimenettely kelpaa: et tee mitään paitsi kysyt täällä apua, stressaat epäselvästä tilanteesta ja pelkäät postia sekä puheluita. Lopulta häviät neljä numeroa rahaa kun et noudattanut täältä saamaasi neuvoa.
Eipä tullut tietoa selkeään kysymykseeni teiltä kaikentietäviltä. Nääh, kyllä ne vähät verojen jälkeen mulle tippuu. Mietin vain voisiko sitä suoraan käyttää äitini laskuihin kuten käyttötiliään. No, kunhan luullakseni maanantaina vien senkin lapun perunkirjoittajalle. En tosiaan laiskuuttani viiti mennä Osuuspankkiin kyselemään, varsinkin koska isompia äidin laskuja ei vielä ole, enimmät maksoin turhaan itse, vaikka jotain sälettä on vielä tulossa. Juristikin raotelkoon perunkirjoituspalkkansa ennen mun "perintöä" siltä tililtä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

Makkarat mausteltu, kaikki hyvin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kolme viikkoa sitten tuli takaisin kotia, ja edelleen tuntuu hyvältä <3

Taidettiin olla tien päällä tarpeeksi, kun pelkkä ajatuskin jonnekin lähtemisestä on vähä sellainen eih, onko pakko pakkaa rinkka?

Etelä-Amerikka oli kyll helvetin jees, joutuu sinne takaisin menemään jossain kohtaa. Katotaan mitkä tässä nyt on seuraavat suunnitelmat, aukeaako ovi heinä-hommiin Tanskaan ( kiinnostaisi kovin) , keksinkö jotain muuta tekemistä Suomesta, vai jatkanko sen parissa mitä olen.

Mutta toi Tanskan naula sais kyllä vetää, haluan mun ceeveehen sisältöä koskien lääke & viihde kannabista, ennen kuin se joskus laillistuu suomessa.

DJ keikkaa pukkaa 2 - 3 kpl kuukaudessa, eli oikein hyvin silläkin rintamalla menee!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Dear Eki, olenko nolo, kun kävin huomauttamassa, että poltettavien roskien roskikseen ei pidä laittaa kahvipakettia, koska se ei pala?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin