Kesäkuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ rooker
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kokonainen viikko kesälomaa. Jos kävis pohjanmaalla sukuloimassa ja Power Parkissa pojan kanssa. En mä muuten sukuloisi, mutta jossain se pitää vissiin yöpyäkin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jouduin eilen käymään "stadissa". Jumalauta mikä friikkisirkus. Kymmenen minuuttia paikallisjunan ovesta ulos ja takaisin sisään niin siinä ajassa vastaan tuli enemmän nistejä, alkkiksia, kolmen litran silikoneja ja Jone Nikuloita kuin koko vuonna aikaisemmin. Ja joku mamut kylässä festari.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tällä viikolla on Pride festarit,nyt kaikki ulos koloistaan ja kaapin ovat auki..

Viimeksi ole beared miehet vieneet meiltä saunavuoron toivottavasti ei tänä vuonna, vitu vitu, se ei ainakaan siellä haise..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti: 28.06.2018 12:08 Jouduin eilen käymään "stadissa". Jumalauta mikä friikkisirkus. Kymmenen minuuttia paikallisjunan ovesta ulos ja takaisin sisään niin siinä ajassa vastaan tuli enemmän nistejä, alkkiksia, kolmen litran silikoneja ja Jone Nikuloita kuin koko vuonna aikaisemmin. Ja joku mamut kylässä festari.

Metrossa on sama joka päivä..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin