Kesäkuu-säie

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Joo, en ajatellut loppuun. Ymmärrän nyt, että liian intiimiä, mutta siinä tilanteessa ymmärrettävää eikä häneltä ollenkaan noloa. Vaan mietin koska minä ollin hänen tukenaan sen kerran, niin jospas hän minun vaikkei olla vuosiin tavattu. Mutta en halua kaataa tätä ruikutusta hänen kuultavakseen. Saati sitten pyytää siivousapua. :mrgreen: Viestini yllä pointti oli kuitenkin uurnan multiin tipauttamisen yksinäisyys ja kosminen yksinäisyyteni ilman vanhempiani, siis perhettäni. Saati muita ihmissuhteita enää käytännössä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 22.06.2018 10:29 Siivouksen sopimushinta kohosi juuri 10%
Et sä kumminkaan tulisi. Rahaa en kohta tarjoa, mutta kävisikö valtavasti tyhjiä' tölkkejä ja Mitsubishi Galant 2.0. farmari. Vain pikkuvikoja kuten etupuskuri irti ja toinen lyhty roikkuu jo maassa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Siivoa mun talo niin saat viedä roskat ja autonromun omalla kustannuksella mukana. Mitenkäs tuosta voi kieltäytyä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 22.06.2018 12:03 Siivoa mun talo niin saat viedä roskat ja autonromun omalla kustannuksella mukana. Mitenkäs tuosta voi kieltäytyä.
Kyllä se auto muuten toimii. Irtonainen puskuri (isäni kolaroi) on estänyt katsastuksessa käymisen. Trafin olen ikävä kyllä maksanut. Joka tapauksessa haluan sen pois pihalta. Kätevää, jos sen hulppean auton vastineena joku raivaussiivoaisi. Niin ja tölkkejä on siis kahdessa ulkorakennuksessa ja sisällä rekkakuorman verran! Mitä lie kahdenkymmenen vuoden kokoelmat.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 22.06.2018 12:23
So Hard kirjoitti: 22.06.2018 12:03 Siivoa mun talo niin saat viedä roskat ja autonromun omalla kustannuksella mukana. Mitenkäs tuosta voi kieltäytyä.
Kyllä se auto muuten toimii. Irtonainen puskuri (isäni kolaroi) on estänyt katsastuksessa käymisen. Trafin olen ikävä kyllä maksanut. Joka tapauksessa haluan sen pois pihalta. Kätevää, jos sen hulppean auton vastineena joku raivaussiivoaisi. Niin ja tölkkejä on siis kahdessa ulkorakennuksessa ja sisällä rekkakuorman verran! Mitä lie kahdenkymmenen vuoden kokoelmat.
Joku toteuttaja myisi auton netissä ja niillä rahoilla hankkisi siivouksen. Tosin en tiedä,mitä raivaussiivous maksaa. Autosta voinee saada jotain 500, eli kyllähän siihen varmaan joutuu lisää rahaa laittamaan saman verran (lähde mutu+Stetson-Harrison).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.06.2018 8:42 Päivystän sunnuntaina. Tod näk erittäinen kiireinen päivystys tuolloin.
No ei vielä miltään super-kiireiseltä vaikuta. Lähinnä sopivasta pokaa nyt. Porukka ei varmaan vielä ole selvinnyt mökiltä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuo malli, 2.0 farmari, metallintummanvihreä..
http://www.autowiki.fi/index.php/Mitsubishi_Galant_VIII

Vuosimallia en muista, mutta tuon tyypin rajoissa, muistelen 2000. Mittarissa 131198 km-
Olen onnistunut hukkaamaan viimeisen, kolmen vuoden takaisen katsastuslapun. Ehkä se löytyy. Samaten avaimen olen laittanut "varmaan paikkaan", täällä on ns. tallessa. Uusi akku mun kannattaisi ostaa vanhan kulahdettua kahden talven pakkasiin. Lisäisi arvoa, että voisin näyttää että moottori toimii. Kyllhän tuo auto vielä jollekin alan remonttireiskalle kelpaisi. Yli viidelläkin huntilla.

Ei tosiaan muuta vikaa kuin puskuri, irti jenka-aukotkin revenneet, siis nippusireet ei enää toimi ja lyhty pullottaa ulos.

Tekisi mieli tyhjien tölkkien ja auton lisäksi heittää vielä pottiin se Joroisten latvalaho mökki. Siivousta vastaan. Diskreetisti, ja he olisvat Orjiani silloin. Onhan siinä minikokoinen navetta saunoineen vielä kunnossa. Mutta ei ole rannalla, rintamamies-pientilan tönöt kai alkuun.

Maanantaina aion mennä Orimattilan söpön vaikka ikävä minulle naímisissa olevan lakinaisen luo ihan aikaa tilaamatta, kunhan lyön pöytään äitini perunkirjoituspaperit käsin suttaamani ohjeistuksen ja Osuuspankin tilin valtakirjan kanssa. Tänään pitäisi vielä uskaltaa katsoa tänne kertyneitä laskuja. Mielenvika, että viivyttelen pakollisiakin asioita, koska ne pelottavat minua hentomieltä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Olisiko ylitsepääsemättömän vaikeaa laittaa auto myyntiin tuonne

https://www.nettiauto.com/

tuosta voi hakea realistista pyyntihintaa

https://www.nettiauto.com/pikalinkit/halpikset

ja sitten itse Galant vm 2000

https://www.nettiauto.com/mitsubishi/ga ... 0&yto=2000
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.06.2018 12:03
Autosta voinee saada jotain 500, eli kyllähän siihen varmaan joutuu lisää rahaa laittamaan saman verran (lähde mutu+Stetson-Harrison).
Karhutölkeistä saa noin 3400 euroa, joten hyvä diili siivoajalle.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 24.06.2018 13:07
James Potkukelkka kirjoitti: 24.06.2018 12:03
Autosta voinee saada jotain 500, eli kyllähän siihen varmaan joutuu lisää rahaa laittamaan saman verran (lähde mutu+Stetson-Harrison).
Karhutölkeistä saa noin 3400 euroa, joten hyvä diili siivoajalle.
Mutta kun ei itse myytävissä oleva rahanarvoinenkaan kelpaa, eikä tehdä töitä Helvetissä. Eikä nöyrtyä nolona palauttamaan järjettömästi tölkkejä johonkin K-Markettiin. Unohdin sanoa, että tuossa Galntissa on toki kahdet renkaat, nastarenkaat aika uudet.

Puuh.. TYPOJA.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olipa juhannussää. Kaverin mökillä pohjanmaalla. Ei paljon puuttunut, ettei räntää olisi satanut. Ja hillitön tuuli. Paljussa istuskellessa oli muuten hyvä, mutta pipo olisi pitänyt olla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

On se hyvä ettei juhannussää pettänyt. Muutenhan alkukesästä ollut ihan huijattu ole välimerellisen ilmaston jatkuessa viikosta toiseen :vihelt:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli rakenneltu kisakatsomo autokatokseen niin siinähän sitten parveli noin kuusi miljardia hyttystä. Välillä istuin pihalla tuulessa, muuten kumpparit koivissa ja viiltosuojahanskat käsissä. Taisi kuitenkin hyttysen imeä verta monta litraa kun paino ei noussut yhtään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Melkein ostin lipun Tuskan lauantaille, mutta sitten ilmeni, että työpaikallani tarvitaan työvoimaa viikonloppuna. Nostin käden pystyyn. Kysyin itseltäni, että menetkö mieluummin tuhlaamaan rahaa vai ansaitsemaan sitä. Helppo valinta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Melkein ostin lipun Tuskan lauantaille, mutta sitten ilmeni, että työpaikallani tarvitaan työvoimaa viikonloppuna. Nostin käden pystyyn. Kysyin itseltäni, että menetkö mieluummin tuhlaamaan rahaa vai ansaitsemaan sitä. Helppo valinta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Melkein ostin lipun Tuskan lauantaille, mutta sitten ilmeni, että työpaikallani tarvitaan työvoimaa viikonloppuna. Nostin käden pystyyn. Kysyin itseltäni, että menetkö mieluummin tuhlaamaan rahaa vai ansaitsemaan sitä. Helppo valinta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mitä just nyt tapahtu?! Mä tulin kolme kertaa!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Meinaatko haastaa Gattiksen kuudesti laukeavan?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.06.2018 17:16 Meinaatko haastaa Gattiksen kuudesti laukeavan?!
Eikös se ole nykyään uudesti lerpahtava?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen varmaankin nykyään aiempaa terveempi, kun odotan jossain määrin kesälomaa. Tämä päivä ja huominen vielä sorvausta ja sitten neljä viikkoa lomaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.06.2018 9:40 Olen varmaankin nykyään aiempaa terveempi, kun odotan jossain määrin kesälomaa. Tämä päivä ja huominen vielä sorvausta ja sitten neljä viikkoa lomaa.
Mitä meinaat lomallasi touhuta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.06.2018 10:31
James Potkukelkka kirjoitti: 28.06.2018 9:40 Olen varmaankin nykyään aiempaa terveempi, kun odotan jossain määrin kesälomaa. Tämä päivä ja huominen vielä sorvausta ja sitten neljä viikkoa lomaa.
Mitä meinaat lomallasi touhuta?
Äityliä katsomassa käydään vaimon kanssa ja sitten pikkumatkat Lissabon ja Nizza ja muuten sitten ei mitään kummempaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin