Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Täytätkö ihannemiehen mitat?

Rikas, hipsteri, tappelen
0
Ei ääniä
Rikas, en hipsteri, tappelen
1
9%
Rikas, hipsteri, en tappele
0
Ei ääniä
Rikas. en hipsteri, en tappele
0
Ei ääniä
En rikas, hipsteri, tappelen
1
9%
En rikas, hipsteri, en tappele
2
18%
En rikas. en hipsteri, tappelen
1
9%
En rikas, en hipsteri, en tappele
6
55%
 
Ääniä yhteensä: 11

sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hesarin mukaan uusi miesihanne on: Rikas hipsteri, joka osaa tarvittaessa tapella.

Montako löytyy kitinästä

Edit: lisäsin pari unohtunutta komboa.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 02.07.2018 10:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole rikas.
En ole hipsteri.
Tappelen, vedän itseäni jatkuvasti turpaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

(Äsh, galluboin väärän vaihtoehdon nakkisormilla)

En rikas, hyvätuloinen vaan. Perintöäkään ei kummemmin tiedossa, joten en seuraa Topin jalanjäljissä.

Hipsteri, siis semmoinen aikuinen hipsteri joka tietää miten omat kengät on rakennettu. Metsuriparta puuttuu.

En tappele. Varmaan geneettisen taipumuksen kautta kykenen aika räväkkään agressioon, mutta muuten kiinnostus on nolla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen rikas, komea, enkä ajaudu tappeluihin :cheer: :cheer: :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Pitäs olla vielä hipsteri? Poliisin kyky tapella tarvittaessa kai on ihan selvä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rikas ja tarvittaessa tappeleva ovat peruskeiteerejä, jotka aina ovat olleet. Hipsteriyttä jäin ihmettelemään.

Miksi hipsteriys on ihanne? Onko tässä nyt kyse siitä, että hipsteriys on joku uusi mieshuerarkia, joka toimii varallisuuden ja vaarallisuuden rinnalla? Elätä ja suojele on helppo ymmärtää, mutta miten selitetään fiksipyörä?

Ihanne oli luotu miesten vastausten perusteella. Ehkä naiset eivät nostaisi esiin hipsteriyttä?

Se toki on mielenkiintoinen kysymys, voisiko hipsteriydestä tulla naisten mielestä miehen haluttava ominaisuus, jos miehet ryhtyisivät kisaamaan siitä samslla lailla kuin varallisuudesta ja aggressiosta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulle joku sanoi “ai, sä oot sellainen hipsteri” kertoessani, ettei minulla ole älypuhelinta. Että pallotin olevani en-rikas hipsteri, joka ei tappele (edellyttäen että otan lääkkeeni).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jnet, no, inte!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aiheeseen väljästi liittyen:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi ... 7_rk.shtml

Siis röyhkeät törkimykset saavat pillua, kiltit ja kohteliaat ei. Masentavaa, tympeää.

Olen käsittänyt naisen luonnon ja odotukset ihan väärin. Ilmankos en saanut pillua ilmaiseksi edes nuorena. Jo sellainen tai mistään edes romanttisesta vihjaaminen oli minulle liikaa, sopivuuden tuolla puolen. Baariympäristö on minulle vastenmielinen, se raadollinen Sodoma ja Gomorra, Jekyll ja Hyde-ilmiö arjessa niin tolkuilta naisilta ja miehiltä. En pidä siitä ympäristöstä enkä osaa toimia siellä. Enkä haluakaan oppia, niin vierasta. Pillut jäi siis saamatta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole rikas, en tappele, en hipsteri.

Sen sijaan olen 50v :jouden:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 22.08.2018 10:13 Aiheeseen väljästi liittyen:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi ... 7_rk.shtml

Siis röyhkeät törkimykset saavat pillua, kiltit ja kohteliaat ei. Masentavaa, tympeää.

Olen käsittänyt naisen luonnon ja odotukset ihan väärin. Ilmankos en saanut pillua ilmaiseksi edes nuorena. Baariympäristö on minulle vastenmielinen, se raadollinen Sodoma ja Gomorra, Jekyll ja Hyde-ilmiö arjessa niin tolkuilta naisilta ja miehiltä. En pidä siitä ympäristöstä enkä osaa toimia siellä. Enkä haluakaan oppia, niin vierasta. Pillut jäi siis saamatta.
Ihan höpöjuttuja. Itsevarmuus on avainsana, ei öykkäriys. Itseään anteeksi pyytelevä ei todellakaan menesty naisten parissa käyttäytymällä huonosti. Naiset eivät ole homogeeninen massa eikä ole mitään muuta universaalia totuutta kuin se, että oli millainen tahansa, kannattaa tykätä itsestään terveellä tavalla.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 22.08.2018 10:21 Ihan höpöjuttuja. Itsevarmuus on avainsana, ei öykkäriys. Itseään anteeksi pyytelevä ei todellakaan menesty naisten parissa käyttäytymällä huonosti. Naiset eivät ole homogeeninen massa eikä ole mitään muuta universaalia totuutta kuin se, että oli millainen tahansa, kannattaa tykätä itsestään terveellä tavalla.
Minulla ei ihan noin, vaan psyykkinen mahdottomuus tehdä pienintäkään romanttis-saati seksuaalialoitetta muuten kuin kirjoittaen. Joten kun nettitreffivuosinani yövyinkin kutsuttuna vieraana neljän misun kotona kaksi yötä kussakin, käyttäydyin kuin olisin siellä vain vieraana, niinkuin jonkun ihan kaverin tai tädin luona. Fiksu ja itsevarma ja hauska kaikilla muilla tavoin kuin sen rajan ylittämistä ei. On sellainen kuin épävirallinen "Love Shyness"-syndrooma. Aavistin, että odottivat actionia, mutta se on muuri jota en pysty ylittämään. Luultavasti kyllästyivät sitten. Ostaessa sitä rajapintaa ei ole, sovittu ja maksettu. Mutta se ei ole Saamista.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 22.08.2018 10:30]Minulla ei ihan noin, vaan psyykkinen mahdottomuus tehdä pienintäkään romanttis-saati seksuaalialoitetta muuten kuin kirjoittaen. Joten kun nettitreffivuosinani yövyinkin kutsuttuna vieraana neljän misun kotona kaksi yötä kussakin, käyttäydyin kuin olisin siellä vain vieraana, niinkuin jonkun ihan kaverin tai tädin luona. Fiksu ja itsevarma ja hauska kaikilla muilla tavoin kuin sen rajan ylittämistä ei. On sellainen kuin épävirallinen "Love Shyness"-syndrooma. Aavistin, että odottivat actionia, mutta se on muuri jota en pysty ylittämään. Luultavasti kyllästyivät sitten. Ostaessa sitä rajapintaa ei ole, sovittu ja maksettu. Mutta se ei ole Saamista.
Niin, kuten on moneen kertaan jo todettu, olisithan sinä saanut kun olisit vain tehnyt aloitteen. Olemalla törkimys et olisi yöpynyt luultavasti kenenkään neljän luona kyllästyttämässä heitä aloitekyvyttömyydelläsi.
Viimeksi muokannut So Hard, 22.08.2018 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

On ihme, että Gat aina onnistuu myös unohtamaan karhulerpahduksen. Hän on skorettanut ilmaiseksi ja asia on loppunkäsitelty.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2018 10:34 On ihme, että Gat aina onnistuu myös unohtamaan karhulerpahduksen. Hän on skorettanut ilmaiseksi ja asia on loppunkäsitelty.
Unohdin joo. Oli noiden neljän liäksi viides öitsimäni. Silloin ymmärsin naisen tekeväm itse aloitetta ensitreffeillä pyytämällä suukkoa ja yöpymistä ennen kaupassa kysyi: "Onhan sulla varmasti kortsuja?". Ikävä kyllä silti elokuvia katsoessa ja juopotellessa arkailin liian pitkään, joten lerpahdus jännityksestä ja tilanteen outoudesta ja Karhusta. Mutta erona siis, että nainen teki selkeän aloitteen. Mitä en itse uskaltaisi ja nyt olen onneksi liian vanha muutenkaan kelvatakseni. Ehkä vanholle pubiruusuille? Ei mun käsitys romantiikasta, ja varsinkaan en osaisi heidän kulttuurinsa härskiä lähestymistä. Joku naiselle tuttu Rekka-Rane kuitenkin vie.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2018 10:19 En ole rikas, en tappele, en hipsteri.

Sen sijaan olen 50v :jouden:
Ylimpään desiiliin pääsee 386k€ nettovarallisuudella ja tulopuolella tilanteesi on myös erinomainen. Sori, olet rikas tässä kontekstissa. Parinmuodostuksen kannalta olisi yksiavioisessa yhteiskunnassa ihan järjetöntä pitää rikkaana jotain 1% joukkoa.

Olet myös hipsteri. Oma nettikauppa harrastuksena, tesla ja mopo. Joku homopussukkakin olalla.

Muistaakseni auot tarvittaessa päätäsi, joten lähes tappelet. Kyky aggressioon on tässä on se avainjuttu, todellinen fyysinen väkivalta on alkaa olla vähän kiikun kaakun juttuja houkuttelevuusmielessä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toki olen suomalaisittain ”rikas”, mutta imho rikkauden vähimmäisvaatimus on, että voisi elää sijoitustuotoilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 22.08.2018 10:48 ...nyt olen onneksi liian vanha muutenkaan kelvatakseni. Ehkä vanholle pubiruusuille? Ei mun käsitys romantiikasta, ja varsinkaan en osaisi heidän kulttuurinsa härskiä lähestymistä. Joku naiselle tuttu Rekka-Rane kuitenkin vie.
Olet vielä ihan ok iässä. On ihan realistinen mahdollisuus, että päätyisit parisuhteeseen jonkun 35-40v kanssa, jos pistät asiasi kuntoon.

Jos et jaksa ihan kaikkea laittaa kuntoon, niin sitten jonkun pubiruusun rahoittaminen on sekin vaihtoehto. Mutta olet pikkaisen sekaisin, jos kuvittelet edes sossun normiasiakkaiden suostuvan elämään ripulin ja rottien keskellä. Ryhtiliikkeen vaatii pubiruusukin, vaikka karhua muuten piisaisi.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 22.08.2018 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 22.08.2018 10:53 Joku homopussukkakin olalla.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko ihannemies: rikas tappeleva hipsteri?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sanaa "hipsteri" käytettiin jo 1940-luvulla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin